والمارت در حال گسترش پلت فرم بازار سلف سرویس خود است


Walmart Connect، پلتفرم رسانه ای بازار خرده فروش، در حال گسترش است و با معرفی سلف سرویس، تبلیغ محصولات خود را برای تبلیغ کنندگان و برندها آسان تر می کند.

معرفی تقویت کننده مارک جستجو. Search Brand Amplifier با ارتقای محصولات تبلیغاتی در بالای نتایج جستجو، به محصولات فهرست‌شده در بازار Walmart دید بیشتری می‌دهد. Walmart می‌گوید که این به برندهای جدیدتر و کوچک‌تری که فهرست‌های ارگانیک بالایی را در پلتفرم Walmart به دست نیاورده‌اند، سود می‌برد.

Search Brand Amplifier قبلاً فقط به فروشندگان مدیریت شده و تعداد محدودی از تأمین کنندگان محدود می شد، اما اکنون به طور گسترده برای صاحبان مارک Marketplace که در پورتال برند Walmart ثبت شده اند در دسترس است.

فروشندگان می‌توانند از طریق جستجوی برند تقویت‌کننده دسترسی داشته باشند شرکای پلتفرم والمارت.

سلف سرویس را وارد کنید. فروشندگان واجد شرایط بازار می توانند کمپین های تبلیغاتی خود را از طریق مرکز تبلیغات والمارت راه اندازی و مدیریت کنند. پس از یک دوره ثبت نام سه روزه، کاربران اکنون می توانند آن را در عرض چند دقیقه تکمیل کنند. علاوه بر این، فروشندگان موجود در Marketplace به صورت خودکار وارد می شوند.

Walmart همچنین ظاهر مرکز تبلیغات و دستورالعمل‌های ساده‌تر را برای «کاهش حدس‌ها» برای راه‌اندازی و بهینه‌سازی کمپین‌ها به‌روزرسانی می‌کند.

پلت فرم. والمارت دو انتخاب مختلف تبلیغاتی را به فروشندگان ارائه می دهد. نمایش و محصولات حمایت شده

  • نمایش دادن. تبلیغات نمایشی هم در سایت Walmart و هم در خارج از وب سایت و کانال های اجتماعی نمایش داده می شوند
  • محصولات حمایت شده این موارد در وب سایت Walmart در مکان های قابل مشاهده در هنگام مرور کاربران نشان داده می شوند

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


گسترش جهانی. والمارت همچنین تلاش کرده است تا بازار خود را در سطح بین المللی گسترش دهد. آنها اکنون در کانادا، بریتانیا و هند در دسترس هستند. آنها همچنین شرکای API بیشتری را برای تمرکز بر کشورهایی مانند چین با فروشندگان بیشتری اضافه خواهند کرد.

والمارت بزرگترین خرده‌فروش همه‌کاناله آمریکا است که ادعا می‌کند به 90 درصد از خانواده‌های آمریکایی خدمات ارائه می‌کند و درآمد کسب و کار تبلیغات جهانی آن‌ها در سال 2021 از 2 میلیارد دلار فراتر رفت. تمرکز خرده‌فروشی آنها همیشه حول قیمت‌های پایین متمرکز بوده است که می‌تواند در این فصل تعطیلات با تورم و شرایط نامشخص مفید باشد. اقتصاد.

منابع اضافی. اگر تازه وارد مرکز تبلیغات والمارت هستید، آنها منابعی در دسترس دارند تا به فروشندگان کمک کنند کمپین های جستجوی خود را بهینه کنند اینجا. همچنین می توانید این اطلاعیه را از وبلاگ آنها بخوانید اینجا.

مرکز تبلیغات Walmart همچنین با چندین ابزار مدیریت PPC ادغام می شود. اگر تبلیغ‌کننده یا برندی هستید که چندین کمپین مختلف یا فید محصول را در مرکز تبلیغات Walmart مدیریت می‌کنید، این ابزارها می‌توانند به ساده‌سازی و خودکارسازی جنبه‌های مختلف از جمله کلمات کلیدی، پیشنهادات، گزارش‌دهی و تحلیل کمک کنند.

حقیقت جالب. والمارت اعلام کرد یک شراکت با Paramount Global ماه گذشته به اعضای Walmart+ خدمات پخش رایگان را به عنوان بخشی از مزایای آنها ارائه کرد. Paramount+ Essential Plan به اعضای Walmart+ امکان دسترسی به کاتالوگ محتوای Paramount+، از فیلم گرفته تا ورزش زنده را می دهد.

هنوز هیچ گمانه‌زنی در مورد معنای بلندمدت این همکاری وجود ندارد، اما این می‌تواند اولین مقدمه Walmart برای برنامه‌ریزی تبلیغات CTV باشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. از یک طرف، توانایی هر فروشنده ای برای راه اندازی یک حساب تبلیغاتی و فروش از طریق Walmart یک ابزار عالی است، به خصوص قبل از فصل تعطیلات. از سوی دیگر، جالب خواهد بود که ببینیم این پلتفرم چگونه از آمازون متمایز می شود، سهم بازار آن چقدر است و تعداد تبلیغ کنندگان در یک یا هر دو پلتفرم چقدر است. علاوه بر این، دسترسی فروشندگان در چین به این پلتفرم می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در اصالت و پشتیبانی مشتری شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/walmart-is-expanding-their-self-service-marketplace-platform-387958