از بازاریابان خواسته می شود تا با منابع موجود کارهای بیشتری انجام دهند و در عین حال در برابر اهداف سخت عمل کنند. چرخش این امر از یک ماموریت بدون برد به یک سناریوی خوب انجام شده کار بیهوده ای است.
ثبت نام امروز برای “چرا یافتن پلتفرم مناسب کلید پیروزی در بازاریابی ایمیلی است؟ارائه شده توسط Salesforce.
منبع: https://searchengineland.com/email-marketing-webinar-find-the-right-platform-386909
در طول این وبینار، خواهید آموخت که چگونه هرتز با گسترش ESP خود مقابله کرده است، تیم بازاریابی خود را رشد داده و عملیات های خود را از طریق تلاش های یکپارچه سازی مقیاس بندی کرده است.