متأسفانه، بسیاری از این راهحلهای زمانی نوآورانه با تکامل نیازها و رشد انتظارات مشتری، کوتاهی میکنند. چیزی که شما نیاز دارید یک تغییر پارادایم است – یک تغییر گامی استراتژیک که به تیم شما این قدرت را میدهد تا همه رهبران و مشتریان شما را در مکالمات طبیعی و انسانمانند نه تنها در زمانی که در سایت شما هستند، بلکه پس از بستن پنجره نیز درگیر کند. . ربات اسکریپت شده مرده است. به انقلاب مبتنی بر هوش مصنوعی خوش آمدید.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
کسبوکارها میدانند که برای ارتباط با سرنخها و مشتریان به روشی جذاب و مقیاسپذیر نیاز دارند. به همین دلیل است که آنها دلارهای زیادی را در ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، رباتهای گفتگو و سایر فناوریها برای خودکارسازی دسترسی و مدیریت حجم بالای مخاطبین سرمایهگذاری کردهاند.