وقت آن رسیده است که تمرکز خود را به فراسوی رسانه تغییر دهید

با سرمایه گذاری در این موارد و ادامه کار با رسانه های جمعی، می توانید موقعیت های پایین لیست خرید را جبران کنید و به طور بالقوه حجم کل شرکت خود را افزایش دهید.

بر اساس اسکرین شات های اعلامیه SGE و آنچه که طرفداران صنعت به اشتراک گذاشته اند، خواهید دید که نتایج جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل در بهترین نتایج با فهرست های وابسته در زیر آنها ذخیره می شود.

اینفلوئنسرهای کوچک با اختیارات خاص (لوله کش ها، معلمان مدرسه، مادرانی که در مورد منابع محلی برای بچه ها صحبت می کنند و غیره) ممکن است برندگان بزرگ در اینجا باشند.

برخی از مکان‌های جدیدی که شرکای ارزشمند شما ممکن است به ۱۰ مکان برتر تبدیل شوند عبارتند از:

  • تولیدکنندگان شورت
  • سازندگان ویدیو بدون بازبینی
  • ناشران محتوا بدون بررسی
  • سایت های مقصد

تولیدکنندگان شورت

اگر آنها به طور منظم تجارب واقعی را به اشتراک بگذارند، در موضوع معتبر باشند و به جایگاه خود پایبند باشند، احتمالاً جواهرات پنهانی هستند و ویژگی‌ها را از پرسش‌های بزرگی که تحت سلطه رسانه‌های جمعی متکی بر اعتبار و اعتماد تحریریه بودند، دریافت می‌کنند.


به‌عنوان مدیران وابسته، ما اغلب نظرات را تشویق می‌کنیم، اما این ممکن است علیه ما کارساز باشد.

رسانه های جمعی به ارزش زیادی می افزایند. نکته مهم این است که این روابط را قوی نگه دارید و ببینید چه کسی اکنون ترافیک را دریافت می کند.

گوگل با به روز رسانی محتوای مفید به دنبال و نمایش “جواهرات پنهان” است. و به نظر می رسد که دیدگاه ها ممکن است به این تولیدکنندگان محتوای خاص مزیتی بدهد.

اگر برنامه‌های وابسته را مدیریت می‌کنید، می‌دانید که تأثیر مثبت حضور در فهرست‌های Good Housekeeping، CNN Underscored، Wirecutter و Rolling Stone چه تأثیری دارد.

  • آنها برای عبارات خرید با هدف بالا بسیار خوب بهینه می شوند.
  • از اعتمادی که به ارجاع اضافه می‌کنند، نرخ تبدیل بسیار بالاتری را مشاهده می‌کنید.
  • رسانه های اصلی به برند شما اعتبار می بخشند.
  • افزودن لوگوهای شرکت رسانه ای به نوار روابط عمومی برند شما به افزایش اعتماد خریداران و تبدیل به افراد کمک می کند.

اما معرفی گوگل از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به معنای دور شدن از فهرست رسانه ها باشد. در اینجا آنچه مدیران وابسته می توانند در مورد آن انجام دهند آورده شده است.

از آنجایی که این سایت‌ها جوامع مورد اعتماد هستند، احتمالاً زمان آسان‌تری برای ورود به سه کادری که رابط SGE برای مطالعه بیشتر توصیه می‌کند، خواهند داشت.

انواع دیگری از شرکای وجود دارد که باید انتظار افزایش بر اساس SGE جدید را داشته باشیم. میتوانست باشد:

  • انجمن هایی با نظارت فعال
  • ویکی هایی که حقایق بررسی شده و منبع آن هستند.
  • راهنمای طاقچه نوشته شده توسط کارشناسان دارای مجوز و گواهی در این زمینه.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/affiliate-managers-shift-focus-beyond-media-427988

اگر شخصی که جستجو می کند به نتایج پاسخ هوش مصنوعی اعتماد نداشته باشد، می تواند برای یافتن نظرات واقعی ورق بزند. این می تواند در مورد یک محصول، در مورد شرکت شما یا ایجاد یک راه حل باشد.

نام تجاری را به عنوان اضافه نکنید. شرکت های وابسته شما می توانند شانس خود را برای ترافیک و درآمد به میزان قابل توجهی افزایش دهند در حالی که شرکت یا مشتری شما می تواند مشتریان جدیدی را به دست آورد که بدون شریک نمی توانستند داشته باشند.

سایت های مقصد

این وب سایت ها سال ها محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و خود تنظیمی توسط جامعه داشته اند. همین افراد در مورد پاسخ ها نظر می دهند و آنها را بررسی می کنند.

به همین دلیل است که باید افراد وابسته را تشویق کنید نه برای تمرکز روی نام تجاری خود، به خصوص با کوپن ها و معاملات. در عوض مشکلات را حل کنید:

  • بهترین محصول را پیدا کنید.
  • چیزی که خراب است را تعمیر کنید.
  • یک دستور غذا را تقویت کنید
  • و غیره.

این کار لیست وابسته را از ترافیکی که قبلاً از آن لذت می برد، حذف می کند. اما این بدان معنا نیست که فهرست‌های وابسته به رسانه‌های جمعی ارزشمند نیستند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


تولیدکنندگان ویدیو و محتوا بدون بررسی

می توانید این را در موارد زیر اعمال کنید:

  • نحوه تعویض روغن در خودرو (درج مدل خودرو)
  • روش های پخت کیک بادام بدون شکر
  • 7 جایگزین برای پیچ سر صاف
  • 9 ایده دکور خانه برای آپارتمان های استودیویی

هنگامی که نام تجاری شما گنجانده شده است، فقط باید به فردی که در جستجوی راه حل و نام تجاری شما است نشان داده شود.

با حذف نام تجاری و به جای استفاده از پیوندهای وابسته که به آمازون اشاره می کنند، محتوا اکنون شانس بیشتری برای نمایش عبارت بزرگ «بهترین اشتراک گل» دارد.

این ویدیو ممکن است به تبدیل کمک کند زیرا نشان می دهد که محصول مشکل را حل می کند.

اگر برنامه وابسته شما می تواند با یک منبع در این صفحات نمایش داده شود، در این صورت شما هستید که از نتایج جستجوی جدید اگر یکی از منابع پیوند شده باشد، بهره مند می شوید.

آمازون همچنان فروش و ترافیک را دریافت می کند و این یک ارزش افزوده خالص است زیرا ترافیکی است که شرکت وابسته ارسال کرده است و مصرف کننده ممکن است آمازون را به عنوان یک گزینه در نظر نگرفته باشد.

شرکت شما همچنین به اعضای انجمنی که به دنبال ایده ها و راه حل ها در این صفحات هستند دسترسی پیدا می کند. این یک پیروزی بزرگ برای ترافیک و فروش است و تقریباً برای هر جایگاهی جوامع وجود دارد. والدین، زیبایی، بازاریابی، توسعه دهندگان، عکاسی و هنرمندان و غیره.

مشارکت با صداهای معتبر

آن‌ها مخاطب و جامعه فعالی دارند و زمانی که بخواهند می‌توانند قیف فروش شما را با مشتریانی با هدف بالا که شاید بدون آنها نداشتید، جمع کنند.

شما می توانید قهرمان تیم روابط عمومی باشید زیرا زندگی آنها با زنده نگه داشتن یک برنامه وابسته آسان تر است.

این میزان ترافیکی که شرکت شما می تواند کسب کند و مقداری که شرکت وابسته می تواند کسب کند را محدود می کند.

عدم بررسی به این معنی است که سازنده محتوا برند شما را بررسی نمی کند و نام تجاری شما را در عنوان به عنوان کلمات کلیدی (به ویژه در یوتیوب) درج نمی کند. در عوض، آنها بر روی راه حل تمرکز می کنند.

می‌توانم بگویم به چیزی که در وهله اول باعث شد کانال وابسته ارزش بالایی داشته باشد، برگردیم، همکاری با صداهای معتبر و نقاط تماس با قیف بالا.

هر دوی اینها به کاربر نهایی کمک می کند تا اشتراک گل را پیدا کند. اما یک سیگنال به موتور جستجو یا یوتیوب می دهد که آنها فقط باید محتوا را زمانی نشان دهند که نام تجاری در جستار وجود داشته باشد – در این مورد، آمازون.

این کار کمی بیشتر است، اما از کانال شما محافظت بیشتری نیز می کند زیرا ترافیک و جریان درآمد خود را متنوع می کنید.

شما قابلیت مشاهده و کلیدهای کسب درآمد را در شرکت خود دارید که به شما یک نام خوب می دهد.

رای‌گیری بالا و پایین، ناظران، نظرات جدید افرادی که از اطلاعات استفاده کرده‌اند، و بررسی‌های تایید شده مشتریان اعتماد بیشتری ایجاد می‌کند و به سایت‌ها امکان رتبه‌بندی در این فضاها را آسان‌تر می‌کند.

بنابراین اگر متوجه شدید فهرست رسانه های جمعی در نتایج جستجو کمی پایین تر است، وحشت نکنید.

وب سایت های مقصد را پیدا کرده و در برنامه های خود استخدام کنید. از آنجایی که ما به “سایت های مقصد” اشاره می کنیم، از سایت های وابسته به سفر برای نشان دادن استفاده خواهم کرد.

اگر گوگل تجربه مولد جستجو (SGE) ممکن است دیگر ترافیک زیادی به فهرست های رسانه ای نباشد

بنابراین اگر ترافیک سئو کاهش یافت، آنها را قطع نکنید. استراتژی خود را تغییر دهید

اینها شرکای هستند که مشتریان را در بالای قیف معرفی می کنند و بدون نیاز به استفاده از برند شما در SEO، PPC یا روش های دیگر، ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کنند.

شرکت‌های ذکر شده در بالا، همراه با Forbes Advisor، USA Today، Healthline، US News، BuzzFeed و سایر نشریات، ترافیک را از تبلیغات در سایت‌های خود به فهرست‌ها هدایت می‌کنند.

مزایا به همین جا ختم نمی شود. به عنوان یک مدیر وابسته، می توانید ترافیک بالا و متوسط ​​را به رئیس یا مشتریان خود نشان دهید.

Expedia، TripAdvisor، The Points Guy، و دیگران مقاصدی برای مشتریان هستند که با انجمن یا ویراستارانی که به آنها اعتماد دارند، تحقیق کنند.

انجام محتوا بدون نیاز به برند شما در عنوان و در سرتاسر توضیحات به موتور جستجو سیگنال می دهد که محتوا برای همه اعمال می شود.

آنها “مقامات” EEAT در پرس و جوهای خاص هستند. این می تواند بزرگ (مانند پس انداز پول در دیزنی) یا کوچک (مثل یافتن بهترین سفرهای پیاده روی در کشور شراب ویرجینیا) باشد.

اما ارزش آن چندان بالا نیست زیرا مشتری از قبل درباره برند شما می‌داند و از قبل در قیف فروش قرار دارد. اما ارزش اضافه می کند، بنابراین باز هم، آنها را فقط حذف نکنید.

و سایت های خود آنها “سایت های مقصد” هستند، به این معنی که خوانندگان منظمی وجود دارد زیرا مردم از آنها به عنوان نقطه شروع برای مشاوره استفاده می کنند.

سایت‌های رسانه‌های جمعی خاص احتمالاً می‌توانند سه جعبه برجسته را دریافت کنند. مهمتر از همه این است که مخاطبان وفادار و منابع ترافیکی وجود داشته باشند که می توانند به درآمدزایی ادامه دهند.

SGE جدید دارای ویژگی به نام Perspectives است.

افزودن نام تجاری خود به تگ عنوان و در سراسر راه حل، معنای محتوا را تغییر می دهد. در اینجا یک مثال است:

  • بهترین اشتراک گل
  • بهترین اشتراک گل از آمازون

شما همچنان مقداری درآمد از آنها دریافت خواهید کرد، اما نه مانند زمانی که آنها در بالای جستجوهای “بهترین محصولات XYZ” و “برترین محصولات برای ABC” تسلط داشتند. پس برای جایگزینی آن چه کاری می توانید انجام دهید؟