ویژگی جدید مایکروسافت به شما امکان می دهد تبلیغات را در گوگل، فیس بوک، اینستاگرام اجرا کنید


مایکروسافت به تازگی چند پلتفرم را معرفی کرده است، یک ویژگی همه در یک موجود در کمپین های هوشمند که به شما امکان می دهد تبلیغات را در مایکروسافت، گوگل، فیس بوک و اینستاگرام از طریق رابط مایکروسافت اجرا کنید.

بیشتر بگو. این ویژگی هنوز برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس نیست، اما می‌توانید در فهرست انتظار ثبت‌نام کنید اینجا. تبلیغات چند کاناله از نظر فنی از سال 2020 وجود داشته است، اما از آنجایی که آنها تجربه جدیدی از کمپین های هوشمند را با طراحی مجدد راه اندازی کردند، حدس من این است که چند کانال برای استفاده با هوش مصنوعی اصلاح شده است.

چند پلتفرمی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با ارائه یک مکان واحد برای مدیریت و گزارش کمپین‌ها در محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی، دسترسی خود را افزایش دهند. هوش مصنوعی مایکروسافت همچنین می تواند بودجه شما را برای عملکرد بهینه کند.

در مورد رسانه های اجتماعی چطور. مایکروسافت می گوید که کمپین های هوشمند و چند پلتفرم نیز به افزایش ترافیک به وب سایت و رسانه های اجتماعی ارگانیک شما کمک می کنند. از اطلاعیه آنها:

یک وب‌سایت کاملاً جدید از ابتدا بسازید یا در عرض چند ثانیه از صفحه فیسبوک کسب‌وکار خود یک وب‌سایت ایجاد کنید. و از ابزارهای قدرتمند مدیریت رسانه های اجتماعی ما برای برنامه ریزی پست ها و پاسخگویی به مشتریان خود در لینکدین، توییتر، فیس بوک و اینستاگرام از یک رابط استفاده کنید. بهترین قسمت؟ این ابزارها هستند رایگان برای استفاده – شما فقط هزینه تبلیغات خود را پرداخت می کنید!

چند پلتفرم چه کارهای دیگری می تواند انجام دهد. هنگامی که یک کمپین هوشمند در مایکروسافت راه اندازی می کنید، ویژگی Multi-platform رایگان است. با آن می توانید:

  • تبلیغات جستجو را در مایکروسافت و گوگل اجرا کنید
  • تبلیغات اجتماعی را در فیس بوک و اینستاگرام اجرا کنید
  • در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر محتوا را منتشر کنید، لایک کنید و به نظرات پاسخ دهید
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل گزارش ها
  • کمپین ایجاد کنید
  • خودکار کردن محتوا برای هوش مصنوعی
  • ROI را با هوش مصنوعی بهینه کنید
  • از هوش مصنوعی برای مدیریت کمپین استفاده کنید
  • تبلیغات را با کلمات کلیدی مرتبط یا جستجوهای آنلاین مرتبط کنید
  • از شبکه مخاطبین مایکروسافت استفاده کنید

درباره کمپین های هوشمند و چند پلتفرم بیشتر بیاموزید. اطلاعیه را بخوانید اینجاو درباره کارهایی که چند پلتفرم می توانند انجام دهند بیشتر بیاموزید اینجا.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا ما اهمیت می دهیم. این یک ویژگی بسیار قوی و هیجان انگیز به نظر می رسد که من مشتاقانه منتظر آزمایش آن هستم وقتی که به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. مدیریت کمپین های گوگل، فیسبوک، اینستاگرام و اجتماعی از یک داشبورد هم راحت و هم جذاب است.

سوالات بی پاسخ چگونه از هوش مصنوعی مایکروسافت برای مدیریت و بهینه سازی حراج ها در شبکه گوگل استفاده می شود؟ آیا مخاطبان فیس‌بوک به رابط مایکروسافت کشیده می‌شوند یا مایکروسافت گزینه‌های هدف‌گیری مخاطبان خود را ارائه می‌کند و فقط به کسانی که با فیس‌بوک مطابقت دارند تبلیغات نشان می‌دهد؟ من برای اظهار نظر با مایکروسافت تماس گرفتم.

اگر به Multi-platform دسترسی دارید، آن را امتحان کنید. اگر نه، برای ثبت نام کنید لیست انتظار با شناسه حساب تبلیغاتی مایکروسافت. مسلماً مدت زیادی بود که وارد پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت نشده بودم. اما 20 دقیقه و چندین کد امنیتی بعد ثبت نام کردم و در ازای آن چیزی بیشتر از یک “تشکر” دریافت نکردم.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/new-microsoft-feature-lets-you-run-ads-on-google-facebook-instagram-387790