ویژگی جدید Yelp Fusion Mailchimp، Roadtrippers، Realtor.com و موارد دیگر را ادغام می کند


Yelp به تازگی جدیدترین ویژگی خود را معرفی کرده است که Mailchimp، Realtor.com، automotive، Roadtrippers، MetLife و موارد دیگر را ادغام می کند. YelpFusion نام دارد.

محتوای Yelp را در کمپین های Mailchimp بگنجانید

کاربران Mailchimp با صفحات تجاری Yelp ادعا شده اکنون می توانند ایمیل های بازاریابی خود را با محتوای Yelp ترکیب کنند. این شامل رتبه Yelp، بررسی‌های اخیر، عکس‌ها و جزئیات کسب‌وکار است.

با استفاده از بلوک‌های محتوای Yelp در Mailchimp، کسب‌وکارها می‌توانند نظرات مورد علاقه خود را که تجربه‌ای عالی از مشتری را به نمایش می‌گذارد، عکسی از Yelp از یک غذای خاص یا یک کار خدمات خانگی اخیر را برجسته کنند، یا به سادگی ساعات، مکان و اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند.

کسب‌وکارها می‌توانند بهترین محتوا را از حساب Yelp خود برای نمایش مستقیم در پلتفرم Mailchimp انتخاب و جاسازی کنند. بلوک های محتوای جدید Yelp پیوند بازگشت به صفحه Yelp کسب و کار را مسدود می کند.

ادغام برند اضافی

خودرو. Yelp Fusion همچنین با ده‌ها خودروساز از جمله شرکت فورد موتور، آئودی و بسیاری دیگر، پلت‌فرم‌های انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر برای مدرن‌سازی محصولات اطلاعات سرگرمی خودرو و کابین خلبان ادغام خواهد شد.

مسافران جاده ای مسافرانی که از Roadtrippers استفاده می کنند، هنگام برنامه ریزی سفرهای خود و در طول سفر جاده ای خود، محتوا و داده های Yelp را مشاهده خواهند کرد.

Realtor.com صاحبان خانه‌های احتمالی می‌توانند کسب‌وکارهای محلی را در نزدیکی خانه‌ها یا محله‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند، کشف کنند، که همچنین می‌توانند با استفاده از فیلتر «امکانات» Realtor.com بر اساس دسته‌بندی جستجو شوند.

MetLife. ویژگی جدید “یافتن دندانپزشک” یافتن دندانپزشکان عالی را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند.

چیزی که Yelp می گوید. «دادن توانایی به مشتریان Mailchimp برای اضافه کردن نظرات Yelp، عکس‌ها، اطلاعات مکان و سایر محتوای ارزشمند از نمایه Yelp خود مستقیماً به کمپین‌های ایمیلی خود، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با مخاطبان خود اعتماد و اطمینان ایجاد کنند. ما از شراکت با Yelp و ارائه محتوای مورد اعتماد آن به میلیون‌ها کاربر Mailchimp برای استفاده یکپارچه در تلاش‌های بازاریابی خود هیجان‌زده هستیم.
پیش از یک فصل تعطیلات شلوغ.» Joni Deus، معاون مشارکت، Mailchimp.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


تو عمیق تر می‌توانید در مورد این ویژگی‌های جدید بیشتر بخوانید Yelp Fusion سایت اینترنتی.

چرا ما اهمیت می دهیم. مسلماً من تعجب کردم که چه کسی در جهان هنوز از Yelp استفاده می کند. اما نگاه کردن به برخی آمار در وب سایت آنها، به نظر می رسد که هنوز منبعی سودآور و رو به رشد برای بررسی، کشف محلی، رزرو و موارد دیگر است.

تبلیغ‌کنندگانی که حساب‌های Yelp را مدیریت می‌کنند باید حداقل از ادغام Mailchimp استفاده کنند. اثبات اجتماعی راهی عالی برای جذب مشتریان جدید است و نمایش نظرات Yelp راهی آسان برای تحقق آن است.

سایر اخبار اخیر Yelp را بررسی کنید:


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/new-yelp-fusion-feature-integrates-mailchimp-roadtrippers-realtor-com-more-389082