از آنجایی که میتوانید محصولات را در Reels برچسبگذاری کنید، پیشنهاد میکنیم مارکها و تبلیغکنندگانی که از ویدیوها برای تبلیغ استفاده میکنند تمرکز خود را تغییر دهند و انگشتان خود را روی هم بگذارند.
پست وبلاگ را بخوانید. جزئیات بیشتر در مورد این اطلاعیه را می توانید در وبلاگ فیسبوک بخوانید پست.
معنیش چیه. پس از 1 اکتبر، کاربران همچنان می توانند از فیس بوک لایو برای پخش رویدادها استفاده کنند، اما دیگر نمی توانید رویدادهای خرید زنده جدید یا برنامه ریزی شده را میزبانی کنید. این ویژگی دو سال پیش به عنوان راهی برای سازندگان و برندها برای ارتباط با خریداران، یافتن خریداران جدید و ارتباط با بینندگان ایجاد شد.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/the-facebook-live-shopping-feature-is-going-away-386926
متا اعلام کرده است که تمرکز خود را روی Reels تغییر خواهد داد و ویژگی خرید زنده آنها در اول اکتبر غروب خواهد شد.