ویژگی خرید زنده فیس بوک از بین می رود

چرا ما اهمیت می دهیم. برندها و سازندگانی که از خرید زنده فیس بوک برای گسترش دامنه دسترسی و تبلیغ محصولات خود استفاده کرده اند، باید راه دیگری بیابند. با این حال به نظر می‌رسید خرید زنده هدف و جمعیتی متفاوتی دارد، بنابراین تعویض آن با Reels در حال حاضر چندان منطقی نیست.

متا اعلام کرده است که تمرکز خود را روی Reels تغییر خواهد داد و ویژگی خرید زنده آنها در اول اکتبر غروب خواهد شد.

فیس بوک می گوید. این شرکت در این پست بلاگ گفت: «از آنجایی که رفتارهای تماشای مصرف‌کنندگان به سمت ویدیوهای کوتاه تغییر می‌کند، ما تمرکز خود را روی Reels در فیس‌بوک و اینستاگرام، محصول ویدیویی کوتاه متا، تغییر می‌دهیم. «اگر می‌خواهید از طریق ویدیو با مردم ارتباط برقرار کنید و آنها را درگیر کنید، سعی کنید تبلیغات Reels و Reels را در فیس‌بوک و اینستاگرام تجربه کنید. همچنین می‌توانید محصولات را در Reels در اینستاگرام تگ کنید تا امکان کشف و بررسی عمیق‌تر را فراهم کنید. اگر شما یک فروشگاه با صندوق و می‌خواهید رویدادهای خرید زنده را در اینستاگرام میزبانی کنید، می‌توانید خرید زنده را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید.

درباره نویسنده

دنبال کردن ردپای TikToks. ماه گذشته TikTok اعلام کرد که از برنامه‌های خود برای آوردن ویژگی ویدیوی خرید زنده به سبک QVC به ایالات متحده صرف نظر می‌کند. این اعلام پس از یک راه اندازی فاجعه بار در بریتانیا، هر چند در آسیا محبوب بود.

پست وبلاگ را بخوانید. جزئیات بیشتر در مورد این اطلاعیه را می توانید در وبلاگ فیسبوک بخوانید پست.

معنیش چیه. پس از 1 اکتبر، کاربران همچنان می توانند از فیس بوک لایو برای پخش رویدادها استفاده کنند، اما دیگر نمی توانید رویدادهای خرید زنده جدید یا برنامه ریزی شده را میزبانی کنید. این ویژگی دو سال پیش به عنوان راهی برای سازندگان و برندها برای ارتباط با خریداران، یافتن خریداران جدید و ارتباط با بینندگان ایجاد شد.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/the-facebook-live-shopping-feature-is-going-away-386926جدید در زمین موتورهای جستجو

از آنجایی که می‌توانید محصولات را در Reels برچسب‌گذاری کنید، پیشنهاد می‌کنیم مارک‌ها و تبلیغ‌کنندگانی که از ویدیوها برای تبلیغ استفاده می‌کنند تمرکز خود را تغییر دهند و انگشتان خود را روی هم بگذارند.