چرا ما اهمیت می دهیم. برندها و سازندگانی که از خرید زنده فیس بوک برای گسترش دامنه دسترسی و تبلیغ محصولات خود استفاده کرده اند، باید راه دیگری بیابند. با این حال به نظر میرسید خرید زنده هدف و جمعیتی متفاوتی دارد، بنابراین تعویض آن با Reels در حال حاضر چندان منطقی نیست.
متا اعلام کرده است که تمرکز خود را روی Reels تغییر خواهد داد و ویژگی خرید زنده آنها در اول اکتبر غروب خواهد شد.
فیس بوک می گوید. این شرکت در این پست بلاگ گفت: «از آنجایی که رفتارهای تماشای مصرفکنندگان به سمت ویدیوهای کوتاه تغییر میکند، ما تمرکز خود را روی Reels در فیسبوک و اینستاگرام، محصول ویدیویی کوتاه متا، تغییر میدهیم. «اگر میخواهید از طریق ویدیو با مردم ارتباط برقرار کنید و آنها را درگیر کنید، سعی کنید تبلیغات Reels و Reels را در فیسبوک و اینستاگرام تجربه کنید. همچنین میتوانید محصولات را در Reels در اینستاگرام تگ کنید تا امکان کشف و بررسی عمیقتر را فراهم کنید. اگر شما یک فروشگاه با صندوق و میخواهید رویدادهای خرید زنده را در اینستاگرام میزبانی کنید، میتوانید خرید زنده را در اینستاگرام راهاندازی کنید.
درباره نویسنده