به عنوان مثال، اگر می خواهید به بخش VIP وب سایت ما بپیوندید، لطفاً این فرم را پر کنید (که شامل سؤالات ارزیابی شخصیت است).
مشابه نحوه طبقه بندی ما، رفتار یا شخصیت های مربوط به کشور ما نیز می تواند به خوبی در این سطل ها قرار گیرد.
به عنوان مثال، شخصی که به سادگی به عنوان شخصیت «تیپ A» طبقه بندی می شود، احتمالاً به محتوایی که به شدت رقابتی و نتیجه گرا است پاسخ خوبی می دهد.
ما اغلب ارتباط برقرار می کنیم تا مورد پسند و درک قرار بگیریم. بیشتر اوقات، ما در استخر خود یا قبیله ای از افراد همفکر خود قرار می گیریم.
از سوی دیگر، فردی که به عنوان یک نوع “شهودی درونگرا” طبقه بندی می شود، ممکن است بیشتر درونگرا باشد و بر افکار و احساسات درونی خود متمرکز باشد.
یکی دیگر از منابع فوق العاده، و یکی از موارد مورد علاقه من، استفاده از کریستال است، یک افزونه کروم برای لینکدین. در اینجا یک نمونه از ارزیابی تصادفی یک شخص (خودم) از افزونه آورده شده است.
تجزیه و تحلیل مشتریان و فرصت های موفقیت
ما مشتریان خود مشتریان خود را به دو صورت ترسیم می کنیم. اول با استفاده از SurveyMonkey برای نظرسنجی از همه مشتریان خود با تعداد زیادی سؤال ارزیابی شخصیت.
هنگامی که ما پرسوناها و سیستمی برای هدف قرار دادن مخاطبان شما از طریق شخصیت آنها ایجاد کردیم، گام بعدی تجزیه و تحلیل ساختار پایگاه داده موجود شما است.
هر تیپ شخصیتی نیازهای متفاوتی دارد، بنابراین محتوایی که با یک نوع از افراد طنین انداز می شود، ممکن است برای نوع دیگر کارایی نداشته باشد.
در ازای پر کردن نظرسنجی، ممکن است یک کد تخفیف یکباره، یک کارت هدیه یا ارتقاء به نسخه برتر سایت مشتری خود را به پاسخ دهندگان ارائه دهیم. ما همچنین از سوالات به عنوان بخشی از یک برنامه وفاداری پیشرفته تر استفاده می کنیم.
برای انجام این گروه بندی، ترجیح من این است که “شخصیت های” موجود شما را ایجاد یا گسترش دهم. وقتی نیازها و خواستههای هر شخص را درک کردید، میتوانید کمپینهای تبلیغاتی ایجاد کنید که به احتمال زیاد منجر به تبدیلهای بسیار بهبود یافته میشوند.
Michael Bonfils در ارائه خدمات بازاریابی جستجوی چندملیتی برای آژانس ها و متخصصان بازاریابی جستجوی داخلی تخصص دارد. از سال 1996، مایکل به پیشگامی بهترین شیوه ها در بازاریابی موتورهای جستجوی جهانی و نوآوری در تبلیغات فناوری کمک کرده است.