به عنوان مثال، شخصی که به سادگی به عنوان شخصیت «تیپ A» طبقه بندی می شود، احتمالاً به محتوایی که به شدت رقابتی و نتیجه گرا است پاسخ خوبی می دهد.
ما مشتریان خود مشتریان خود را به دو صورت ترسیم می کنیم. اول با استفاده از SurveyMonkey برای نظرسنجی از همه مشتریان خود با تعداد زیادی سؤال ارزیابی شخصیت.
یعنی با نوشتن برای همه انواع طبقهبندیها، به جای یک طبقهبندی واحد، ممکن است طلای پنهان را در تبدیلهای بهبودیافته، افزایش مخاطبان و طرفداران بیشتر برند خود پیدا کنید.
همانطور که همه اینها را بررسی می کنید و شروع به ایجاد شخصیت های خرد از شخصیت های خود می کنید، به یاد داشته باشید که اگر بازاریابی گسترده تر، چند زبانه یا چند فرهنگی انجام دهید، در واقع می توانید ویژگی های فرضی کل فرهنگ ها را ایجاد کنید.
در این مقاله، برای ایجاد محتوای بهتر به نمایه سازی روانشناختی می پردازیم، از جمله:
- طبقه بندی شخصیت ها
- تمایزات فرهنگ/کشور
- و برخی ابزارها در مورد چگونگی توسعه پروفایل شخصیت مشتری خود.
چرا رویکرد روانشناختی برای تولید محتوا اهمیت دارد؟
به عنوان مثال، اگر می خواهید به بخش VIP وب سایت ما بپیوندید، لطفاً این فرم را پر کنید (که شامل سؤالات ارزیابی شخصیت است).
در خارج از سیستم، من از آن استفاده کردهام، یکی از محبوبترین سیستمهای طبقهبندی روانشناختی نشانگر نوع مایرز-بریگز (MBTI) است. MBTI افراد را به 16 تیپ شخصیتی مختلف بر اساس چهار دوگانگی مختلف طبقه بندی می کند. اینها هستند:
- برونگرایی در مقابل درونگرایی
- حس در مقابل شهود
- تفکر در مقابل احساس
- قضاوت در مقابل درک
فقط برای سرگرمی، ویدیوی انواع مختلف مادرانی که ملاقات می کنید را تماشا کنید و در مورد طبقه بندی شخصیتی هر فرد فکر کنید.
رفتارهای روانشناختی کشورها و فرهنگ ها
درک مخاطبان هدف برای ایجاد محتوای موثر ضروری است. و یک راه کلیدی برای انجام این کار استفاده از طبقه بندی های روانشناختی است.
هنگامی که ما پرسوناها و سیستمی برای هدف قرار دادن مخاطبان شما از طریق شخصیت آنها ایجاد کردیم، گام بعدی تجزیه و تحلیل ساختار پایگاه داده موجود شما است.
با درک اینکه یک فرد در کدام یک از این دوگانگی ها قرار می گیرد، می توانید نیازها و خواسته های او را درک کنید.
یکی دیگر از منابع فوق العاده، و یکی از موارد مورد علاقه من، استفاده از کریستال است، یک افزونه کروم برای لینکدین. در اینجا یک نمونه از ارزیابی تصادفی یک شخص (خودم) از افزونه آورده شده است.
تجزیه و تحلیل مشتریان و فرصت های موفقیت
مشتری برای مخاطبان زیادی که از قضا این را دارند جذب کرده است یکسان طبقه بندی پروفایل روانشناختی به عنوان تیم بازاریابی دیجیتال اینجا تیم تولید محتوا است.
جدید در زمین موتورهای جستجو