بر اساس مطالعه BrightEdge، از میان تمام تاکتیکها برای هدایت ترافیک در وب، بهینهسازی موتور جستجو (SEO) شاید قویترین باشد، با توجه به اینکه 53 درصد از ترافیک یک وبسایت معمولاً به جستجوی ارگانیک مربوط میشود. اما عمل سئو پیچیده تر شده است و ملاحظات بیشتری را نسبت به سئوکاران در دوران “ده لینک آبی” در بر می گیرد.
سئو دیگر فقط تولید محتوا و ارتقاء آن نیست. همچنین شامل بهبود تجربه کاربر و انطباق با روش های در حال تکاملی است که موتورهای جستجو نتایج را در پلتفرم های مختلف مانند دستیارهای صوتی نمایش می دهند و ارائه می دهند. با این حال، شیوه های سنتی سئو هنوز هم مرتبط هستند. تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل در سطح صفحه، ردیابی و کسب بک لینک و ردیابی رتبه، هنوز برای موفقیت حتی در یک چشم انداز در حال تغییر ضروری هستند.
پلتفرم های سئو قابلیتهای متعددی را ارائه میکند که شامل همه آنها و همچنین هوش رقابتی، یکپارچهسازی سیگنال اجتماعی و حقوق و نقشهای گردش کار میشود. آنها همچنین ممیزی یا تحلیل های گسترده تری از لینک و سایت ارائه می دهند که شامل سیستم های امتیازدهی پیش بینی برای شناسایی فرصت های بالقوه برای بهبود عملکرد صفحه یا اعتبار پیوند است.
MarTech’s “پلتفرمهای سئوی سازمانی: راهنمای بازاریاب” بازار پلتفرم های سئو و ملاحظات مربوط به پیاده سازی این نرم افزار در کسب و کار شما را بررسی می کند. این گزارش ۷۶ صفحهای رایگان شامل نمایههایی از ۱۹ ابزار پیشرو SEO، فروشندگان، اطلاعات قیمتگذاری، مقایسه قابلیتها و مراحل توصیهشده برای ارزیابی و خرید است.
از انبار دیجیتال مارکتینگ دیدن کنید امروز و کپی خود را دانلود کنید.
منبع: https://searchengineland.com/what-do-seo-platforms-do-do-you-need-one-428318