بهعنوان یک مدل کسبوکار کاملاً متفاوت، وقتی صحبت از مشتریان به میان میآید، چیزی به نام «خیلی کم بودن» وجود دارد.
دفعه بعد که مشتری چیزی خارج از محدوده درخواست می کند (و هر بار بعد از آن)، شما می توانید آن را فقط با هزینه اضافی بپذیرید.
معمولاً دلایل مختلفی وجود دارد که «تناسب» مخدوش می شود و رابطه در چهره شما منفجر می شود. و به طرز افسردهای، تقریباً وجود دارد هیچ چی شما می توانید برای بهبود تناسب انجام دهید.
به عنوان یک متخصص خدمات، باید تا حدودی مانند یک مزدور باشید. شما با چتر نجات وارد می شوید تا کار را انجام دهید. سپس، به هر جایی که پروژه بعدی شما را می برد، حرکت می کنید.
به عنوان مثال، اگر قرار است یک نقطه عطف مهم تا پایان این سه ماهه کامل شود، این یک تاریخ هدف عالی برای…
2. اطلاع رسانی زیادی داشته باشید
چون وجود دارند تن مشکلات مشتری که شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید کاری در مورد آنها انجام دهید، مانند:
- حمایت داخلی بد یا قهرمانان.
- یک سرویس یا محصول متمایز نشده در فضای شلوغ.
- داشتن افراد اشتباه که پروژه های اشتباه را هدایت می کنند.
- کارمندان فاقد صلاحیت یا HIPPOS (نظر پردرآمدترین افراد) در حال فراخوانی هستند.
- فرآیندها و گردش های کاری ضعیف/غیر موجود برای هماهنگ کردن پروژه های پیچیده و مقیاس نتایج.
- تیم های کم منابع با جدول زمانی نامناسب تهاجمی.
- و خیلی، خیلی بیشتر.
حداقل از یک ماه قبل (شاید بیشتر) به آنها بگویید که برای کمک به تعیین انتظارات در راه است. این همچنین به شما زمان می دهد تا…
3. از قبل برنامه ریزی کنید
شما می توانید و باید استدلال و فرآیند فکر خود را برای مشتریان خوبی توضیح دهید که متأسفانه دیگر برای جایی که آژانس شما در تلاش است مناسب نیستند، توضیح دهید. به آنها کمک کنید تا یک چوپان خوب دیگر برای رهبری گله خود پیدا کنند.
پس بهتر است صریح و مودب باشید. اما در اسرع وقت این باند را نیز پاره کنید.
آنها از کلاس تجاری با بودجه اقتصادی انتظار دارند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.