تغییر جدیدی که برای تبلیغکنندگانی که این را اعمال کردهاند اعمال میشود، تعریف توصیه را به تغییر میدهد انواع مسابقه متقابل – حذف انواع عبارت/تطابق دقیق به نفع یک کلمه کلیدی تطابق گسترده در یک گروه تبلیغاتی.
برای لحظه ای به این فکر کنید.
اگر آنچه امروز با آن موافقت می کنید فردا می تواند کاملاً متفاوت باشد، چگونه تبلیغ کنندگان می توانند به یک توصیه واحد از Google اعتماد کنند؟
در حال حاضر هیچ توصیه ای را نمی توان به صورت اسمی در نظر گرفت.
گوگل سعی کرد شرکای خود را وادار کند تا در صورتی که میخواهند شرکا نشان خود را حفظ کنند، از یک درصد امتیاز بهینهسازی دقیق پیروی کنند. آزار از اخراج توصیه به تهدیدی علیه اخلاق آژانس و نتایج مشتری تبدیل شد.
همچنین، باید در تلاشهای خود کوشا باشید تا مطمئن شوید توصیههای موجود دقیقاً همان کاری را که فکر میکردید انجام میدهند، انجام میدهند.
چند دقیقه وقت بگذارید و تنظیمات خود را بررسی کنید و از هرگونه توصیه مشکوک انصراف دهید.
استفاده از همه توصیههای Google Ads را خاموش و موقتاً متوقف کنید.
چرا؟
یک حرکت خشمگین دیگر
اکنون ممکن است تعریف توصیههای Google Ads روان باشد، اما کار، توجه به جزئیات و تعهد شما اینطور نیست.
با رفتن به قسمت می توانید همه چیز را ببینید مدیریت کنید تب در رابط وب
اکنون به همه توصیه میکنم که توصیههای معنادار را از توصیهها دریافت کرده و به میل خود اجرا کنند – فقط از طریق توصیه Google Ads درخواست نکنید.
در حالی که اکثر اهداف توصیه آشکار است، اکثر تبلیغکنندگان این سیستم را بیش از آنکه مفید باشد، تشدیدکننده میدانستند.
خط پایین: اگر توصیههایی که قبلاً اعمال شدهاند اکنون قابل تغییر هستند، تبلیغکنندگان باید در اعمال هر توصیهای از Google Ads بسیار احتیاط کنند زیرا ممکن است در آینده تغییر کند.
این منطقه خطرناکی برای تبلیغکنندگان و صادقانه بگویم، کل پلتفرم Google Ads است.
نیکول فارلی یک تغییر شگفتانگیز را در توصیههای تبلیغاتی گوگل پوشش داد: «کلمات کلیدی اضافی را حذف کنید».
در 4 ژانویه، Google Ads اساساً تعریف توصیهای را که کاربران قبلاً اجرا کرده بودند تغییر داد. و گوگل فقط دو هفته قبل از تغییر به تبلیغکنندگان فرصت میدهد.
قبل از اینکه اینجا شروع کنیم، اخلاق این مقاله نه این است که محتوای توصیهها بد است و نه اینکه کورکورانه همه توصیهها را رد کنید. هدف در اینجا این است که در عین افزایش عملکرد حساب، کار کمتری برای شما انجام دهیم.
توصیه های Google Ads: چه چیزی تغییر کرد؟
من دیگر به اعمال توصیهها اعتماد ندارم – و این یک اتفاق یکبار نیست، سابقهای پشت آن وجود دارد.
پس با توصیه ها چه باید کرد؟
وقتی Google توصیهها را راهاندازی کرد، برخی از تبلیغکنندگان از اینکه میتوانید فهرست کامل توصیههای احتمالی را ببینید که در آن گزینه «افزایش بودجهتان» بود، اما «بودجههای خود را پایین بیاورید» نه، شگفتزده شدند.
بعد بدتر شد
من یک توصیه جدید برای تبلیغ کنندگان Google Ads در سال 2023 دارم:
جدید در زمین موتورهای جستجو