واقعیت اغلب خشن و هشیارکننده است. با این حال مواجهه با حقایق برای رفع مشکلات و افزایش اثربخشی سئو ضروری است.
شما نمی توانید یک فرآیند بد را با تکنولوژی حل کنید!
شرکت هایی که آژانس ها و مشاوران سئو را برای انجام وظایف سئو گرا استخدام می کنند، دیگر از نتایجی که در سال 2005 داشتند لذت نمی برند. آن نسخه از گوگل دیگر وجود ندارد!
هنگامی که رهبری کسب و کار ضعیف است، یا زمانی که فروش به دلیل عدم هماهنگی بازاریابی با مشتریان و بازارها به شدت کاهش می یابد، بازنگری فناوری به تنهایی مشکل را حل نمی کند.
سئوی سازمانی و خدمات سئو سنتی ممکن است مشابه باشند، اما یکسان نیستند. اگر آنها را با همان معیار اندازه گیری کنید، بدون تمرکز بر استراتژی کسب و کار، فرآیند و گردش کار، ممکن است تاثیر آن اندک به نظر برسد.
سئوی سازمانی بر روی گوگل متمرکز نیست، بلکه بر عملکرد تجاری و نتایج اقتصادی متمرکز است.
استراتژی کسب و کار امروزی مستلزم دسترسی به داده های دانه ای است که می تواند به طور گسترده استخراج شود.
تجزیه و تحلیل هوشمند داده نادر است
در یک مقاله آینده، ما عمیقاً در عناصر خاص غوطه ور خواهیم شد و در مورد مطالعات موردی شرکت های مشتری که تغییرات قابل توجهی را پس از ترفندهای ساده در یک فرآیند شکسته مهندسی کرده اند، بحث خواهیم کرد.
مراحل اقدام برای سئوی تجارت الکترونیک
- افراد را با فرآیند، گردش کار و فناوری فعال کنید که امکان بهینه سازی گردش کار را فراهم می کند… و از اختراع مجدد چرخ جلوگیری می کند.
- به عنوان یک مالک و سرمایه گذار شرکت، باید اهمیت تجارت الکترونیکی سازمانی را درک کنید و همه تغییرات لازم را که منجر به بهبود می شود، بپذیرید.
- ما به عنوان مشاوران سئو فرآیند گرا، بازاریابان، فروشندگان و متخصصان تجارت الکترونیک، نقشی کلیدی در اتخاذ فرآیندی ایفا می کنیم که اهداف تجاری با اولویت را ارائه می دهد.
- سندرم شی براق واقعی است. و برای تجارت مضر است. ابتدا اصول اولیه را پوشش دهید. KPIهای حیاتی کسب و کار توجه ما را می طلبد. مراقب “ذهنیت ابزار” باشید.
- پلتفرم مجدد، طراحی مجدد سایت و فرآیندهای تحول دیجیتال ممکن است با هدف متحول کردن کسب و کار باشد. اما آنها موفق نخواهند شد مگر اینکه اصول اساسی در جای خود ثابت باشند.
تجزیه و تحلیل عمیق داده های جستجو که بر اساس طبقه بندی و زیرمجموعه تجارت الکترونیک تجزیه می شود، می تواند فرصت های پنهان و دارایی های دست نخورده را کشف کند.
رشد چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت متوقف می شود و کند می شود. این امر منجر به آسیب اقتصادی به شرکت، همراه با مالکان و سهامداران خارجی آن می شود.
فرآیندهای سازمانی اغلب در وضعیت بسیار بدی قرار دارند.
استراتژی سئو برای تجارت الکترونیک سازمانی اساسا یک “استراتژی تجاری” است.
در مقابل، یک استراتژی سئو خوب برای شرکت های تجارت الکترونیک و خرده فروشان همه کانال بر روی موارد زیر تمرکز دارد:
- اهداف و الزامات کسب و کار
- بهینه سازی فرآیندها و گردش کار
- راه های رسیدن به نتایج مطلوب
- دستیابی به تأثیر مثبت بر KPI.
فرآیند و گردش کار ضعیف
هیچ کس کاملاً انتظار ندارد که استراتژی تجاری کار کند. هر بخش در تولید درآمد و بهره وری کوتاهی می کند. برنامه های فروش و بازاریابی ضعیف اجرا می شوند.
تحقیقات سطحی کلمات کلیدی محدود به جمع آوری عبارات با حجم جستجو بالا، به لطف بودجه محدود و غیر قابل انعطاف، دستور العملی برای فاجعه است.
فرآیندهای کسب و کار اغلب بر اساس فناوری، سیستم ها، ویژگی ها و فناوری اطلاعات… به جای الزامات تجاری است.
دادهها میتوانند بهطور هوشمندانه تولیدکنندگان محتوا را راهنمایی کنند تا اطلاعات مهم و منحصربهفردی را برای هر دسته و زیرمجموعه محصول لحاظ کنند.
سئوی سازمانی مربوط به گوگل نیست. در سیلو کار نمی کند. و نسبت به وظایف و قابل تحویل ها وسواس ندارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
استراتژی سئو آشفته
Trond Lyngbø بنیانگذار جستجوی سیاره و یک مشاور ارشد سئو. او بیش از 20 سال تجربه در زمینه سئو، تجارت الکترونیک، استراتژی محتوا و تحلیل دیجیتال دارد. مشتریان او شامل شرکت های چند ملیتی Fortune 500 و شرکت های بزرگ نروژی هستند. تروند از طریق بازاریابی جستجوی موثرتر و استراتژی های سئو به رشد کسب و کارها کمک کرده است. او علاقه زیادی به همکاری با شرکت های تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی برای توسعه و گسترش ابتکارات بازاریابی همه کاناله خود دارد.