
یک لحظه در مورد این فکر کنید: تقریباً 40٪ از جمعیت جهان، بیش از حد 2.96 میلیارد نفر، خود را گیمر می دانند. از زمان طلوع آتاری در دهه 1970، این صنعت رونق گرفت - اکنون بزرگتر از مجموع صنایع فیلم و موسیقی است - و انتظار می رود ارزش آن را داشته باشد. 321 میلیارد دلار تا سال 2026.
درباره نویسنده

84% از مردم می گویند که تجربه ارائه شده توسط یک کسب و کار به همان اندازه برای محصول یا خدماتی که استفاده می کنند مهم است. با استفاده از قابلیت های کامل پشته martech، برندها این قدرت را پیدا می کنند که کل سفر مشتری را از ابتدا تا انتها بهینه کنند. یک نقشه راه دیجیتال کاملاً توسعه یافته که شامل استراتژی های بهینه سازی و بهبود فرآیند است، می تواند نقاط درد مشترک را از بین ببرد و سفر مشتری را می توان در تمام نقاط لمسی ترسیم کرد تا نرخ تبدیل و تجربه کاربر را بهبود بخشد.
منبعی واحد از حقیقت
کسب وکارها به یک منبع حقیقت واحد برای مجموعه ای از دارایی های قابل استفاده مجدد با قابلیت انتخاب محتوای خاص مورد نیاز برای ارائه تجربیات مشتری ثابت در سراسر کانال ها نیاز دارند. علاوه بر این، وقتی کوکی های شخص ثالث به پایان می رسند، کسب وکارها باید از داده ها استفاده کرده و آن ها را از سیلوها حذف کنند تا تجربه را بهینه کنند و بالقوه ها را در سطحی نزدیک تر درک کنند، از جمله ترجیحات و رفتارها.
Virtusa با یک اکوسیستم شریک گسترده، بیش از 1200 مهندس و کارشناس martech، و انبوهی از تجربه صنعت فناوری، همه چیزهایی را که برای تحقق تحول بازاریابی خود نیاز دارید، در اختیار دارد. امروز شروع کنید [register for martech transformation in media webinar].
همانطور که فناوری بازی های ویدیویی پیچیده تر شده است، گیمرهای معمولی نیز رشد کرده اند. هنگامی که عمدتاً برای بچه ها، به ویژه مردان به بازار عرضه می شود، جمعیت شناسی در حال تغییر است، و به بالا 45% گیمرها زن هستند، با میانگین سنی 33. به این واقعیت اضافه کنید که یک نسل بومی دیجیتال در حال رشد در زمینه بازی است-80% ژنرال Z بازی های ویدیویی انجام می دهد و این صنعت فرصت های بی سابقه ای را با ادامه تکامل و گسترش، همراه با توسعه متاورس، در اختیار دارد.
با بیش از 8000 فروشنده در اکوسیستم martech، به راحتی می توان دید که چگونه در طول زمان، شرکت هایی که ابزارهای یکبار مصرف را برای دستیابی به یک هدف خاص اتخاذ کرده اند، با محیطی پراکنده و عدم یکپارچگی بین برنامه ها مواجه شده اند. برای حل این چالش ها، شرکت های پیشرو در حال پذیرش تحولات مارتک برای کاهش پیچیدگی، ساده سازی عملیات و الهام بخشیدن به نوآوری هستند. هدف نهایی ارائه تجربیات بازاریابی شخصی و غنی است که به هم متصل و تبدیل شوند.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد