چرا صنعت رسانه از دگرگونی مارتک برای جلب نظر مصرف کنندگان استقبال می کند


یک لحظه در مورد این فکر کنید: تقریباً 40٪ از جمعیت جهان، بیش از حد 2.96 میلیارد نفر، خود را گیمر می دانند. از زمان طلوع آتاری در دهه 1970، این صنعت رونق گرفت – اکنون بزرگتر از مجموع صنایع فیلم و موسیقی است – و انتظار می رود ارزش آن را داشته باشد. 321 میلیارد دلار تا سال 2026.

همانطور که فناوری بازی های ویدیویی پیچیده تر شده است، گیمرهای معمولی نیز رشد کرده اند. هنگامی که عمدتاً برای بچه ها، به ویژه مردان به بازار عرضه می شود، جمعیت شناسی در حال تغییر است، و به بالا 45% گیمرها زن هستند، با میانگین سنی 33. به این واقعیت اضافه کنید که یک نسل بومی دیجیتال در حال رشد در زمینه بازی است-80% ژنرال Z بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهد و این صنعت فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را با ادامه تکامل و گسترش، همراه با توسعه متاورس، در اختیار دارد.

شرکت‌های رسانه‌ای برای بهره‌گیری از پتانسیل درآمدی عظیم این صنعت، با قرار گرفتن خود در برابر جمعیت و رقابت برای جلب توجه و وفاداری این مخاطبان اسیر از طریق تبلیغات درون بازی دست و پنجه نرم می‌کنند. با قدرت بینش‌های بی‌درنگ، برندها می‌توانند محتوای شخصی‌سازی شده را برای خوشحال کردن مشتریان فعلی ارائه دهند و پیشنهادات و اطلاعات به موقع را برای جذب مشتریان جدید ارائه دهند. برای انجام این کار، اکثر شرکت‌ها به پشته‌های martech متکی هستند که ترکیبی از نرم‌افزار قدیمی، راه‌حل‌های اولیه و ارائه‌های SaaS مبتنی بر ابر هستند – ترکیبی که می‌تواند تا حد حیرت‌انگیز را شامل شود. 91 ابزارهای مختلف – برای یافتن، مرتب‌سازی، تجزیه و تحلیل و استفاده از داده‌های مصرف‌کننده. برای بسیاری، این پیچیدگی با چالش های مختلفی همراه است، از جمله:

  • داده‌هایی که در منابع، سیستم‌ها، واحدهای تجاری و تیم‌های متفاوت قرار دارند
  • قابلیت ها و کارکنان توسعه نیافته برای ایجاد، استفاده و بهینه سازی محتوا در مقیاس برای ارائه تجربیات شخصی
  • مشکل در شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان با ارزش بالا که مایل به خرید کالاهای تجاری یا اشتراک در محتوا و خدمات ممتاز هستند.

با بیش از 8000 فروشنده در اکوسیستم martech، به راحتی می توان دید که چگونه در طول زمان، شرکت هایی که ابزارهای یکبار مصرف را برای دستیابی به یک هدف خاص اتخاذ کرده اند، با محیطی پراکنده و عدم یکپارچگی بین برنامه ها مواجه شده اند. برای حل این چالش‌ها، شرکت‌های پیشرو در حال پذیرش تحولات مارتک برای کاهش پیچیدگی، ساده‌سازی عملیات و الهام بخشیدن به نوآوری هستند. هدف نهایی ارائه تجربیات بازاریابی شخصی و غنی است که به هم متصل و تبدیل شوند.

برای رسیدن به این هدف، شرکت‌ها باید با یک فروشنده تحول مارچ کار کنند که می‌تواند بازاریابی را به سطح بعدی برساند – یک بازیکن قوی B، اگر بخواهید از تلاش‌های داخلی حمایت کنید. ایجاد تجربه‌های بدون اصطکاک که مصرف‌کنندگان امروزی انتظار دارند، بر شخصی‌سازی تکیه می‌کند، که توسط سفر مشتری انتها به انتها و یک منبع حقیقت واحد پشتیبانی می‌شود. بیایید به نقشی که هر کدام در توانمندسازی تیم های بازاریابی برای تغییر برای نتایج کسب و کار بهینه ایفا می کنند، نگاه کنیم.

نام بازی شخصی سازی است

از آنجایی که شرکت‌ها شخصی‌سازی را سرلوحه استراتژی‌های سازمانی خود قرار می‌دهند، تغییری از «بازاریابی به مشتریان» به سمت استفاده از قدرت داده‌ها برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی شده – برای جذب و حفظ مشتریان با محتوای سفارشی‌شده، وجود دارد. بازاریابان خواه تشخیص نام، توصیه‌های مبتنی بر مکان یا پیام‌های مبتنی بر اولویت‌ها باشد، از روش‌های عملی برای اعمال شخصی‌سازی در کمپین‌های خود برای برآورده کردن این تقاضا استفاده می‌کنند.

یک سفر یکپارچه از پایان به انتها

84% از مردم می گویند که تجربه ارائه شده توسط یک کسب و کار به همان اندازه برای محصول یا خدماتی که استفاده می کنند مهم است. با استفاده از قابلیت‌های کامل پشته martech، برندها این قدرت را پیدا می‌کنند که کل سفر مشتری را از ابتدا تا انتها بهینه کنند. یک نقشه راه دیجیتال کاملاً توسعه یافته که شامل استراتژی‌های بهینه‌سازی و بهبود فرآیند است، می‌تواند نقاط درد مشترک را از بین ببرد و سفر مشتری را می‌توان در تمام نقاط لمسی ترسیم کرد تا نرخ تبدیل و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

منبعی واحد از حقیقت

کسب‌وکارها به یک منبع حقیقت واحد برای مجموعه‌ای از دارایی‌های قابل استفاده مجدد با قابلیت انتخاب محتوای خاص مورد نیاز برای ارائه تجربیات مشتری ثابت در سراسر کانال‌ها نیاز دارند. علاوه بر این، وقتی کوکی‌های شخص ثالث به پایان می‌رسند، کسب‌وکارها باید از داده‌ها استفاده کرده و آن‌ها را از سیلوها حذف کنند تا تجربه را بهینه کنند و بالقوه‌ها را در سطحی نزدیک‌تر درک کنند، از جمله ترجیحات و رفتارها.

همانطور که صنعت بازی به مخاطبان جدیدی می رسد و برای دستیابی به پتانسیل بازار خود رشد می کند، شرکت های رسانه ای که مایل به شرط بندی روی تبلیغات درون بازی هستند، راه های جدیدی را برای ارتباط با مصرف کنندگان کشف خواهند کرد. همانطور که متاورس به صورت پشت سر هم تکامل می‌یابد و امکان تبلیغات کاملاً فراگیر در بازی را فراهم می‌کند، مارک‌ها در هر اندازه‌ای برای ورود به اکشن تلاش می‌کنند. با کشف پیچیدگی martech و آزادسازی تجربیات شخصی، شرکت‌های رسانه‌ای در موقعیت خوبی قرار می‌گیرند تا با ورود به عصر بازاریابی بعدی، از رقبا پیشی بگیرند.

Virtusa با یک اکوسیستم شریک گسترده، بیش از 1200 مهندس و کارشناس martech، و انبوهی از تجربه صنعت فناوری، همه چیزهایی را که برای تحقق تحول بازاریابی خود نیاز دارید، در اختیار دارد. امروز شروع کنید [register for martech transformation in media webinar].


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Virtusa با ریشه های مهندسی عمیق، چندین دهه تخصص را برای حذف پیچیدگی MarTech به ارمغان می آورد.


منبع: https://searchengineland.com/why-the-media-industry-embraces-martech-transformation-to-win-over-consumers-388353