Virtusa با ریشه های مهندسی عمیق، چندین دهه تخصص را برای حذف پیچیدگی MarTech به ارمغان می آورد.
Virtusa با ریشه های مهندسی عمیق، چندین دهه تخصص را برای حذف پیچیدگی MarTech به ارمغان می آورد.
منبع: https://searchengineland.com/why-the-media-industry-embraces-martech-transformation-to-win-over-consumers-388353
شرکتهای رسانهای برای بهرهگیری از پتانسیل درآمدی عظیم این صنعت، با قرار گرفتن خود در برابر جمعیت و رقابت برای جلب توجه و وفاداری این مخاطبان اسیر از طریق تبلیغات درون بازی دست و پنجه نرم میکنند. با قدرت بینشهای بیدرنگ، برندها میتوانند محتوای شخصیسازی شده را برای خوشحال کردن مشتریان فعلی ارائه دهند و پیشنهادات و اطلاعات به موقع را برای جذب مشتریان جدید ارائه دهند. برای انجام این کار، اکثر شرکتها به پشتههای martech متکی هستند که ترکیبی از نرمافزار قدیمی، راهحلهای اولیه و ارائههای SaaS مبتنی بر ابر هستند – ترکیبی که میتواند تا حد حیرتانگیز را شامل شود. 91 ابزارهای مختلف – برای یافتن، مرتبسازی، تجزیه و تحلیل و استفاده از دادههای مصرفکننده. برای بسیاری، این پیچیدگی با چالش های مختلفی همراه است، از جمله:
همانطور که صنعت بازی به مخاطبان جدیدی می رسد و برای دستیابی به پتانسیل بازار خود رشد می کند، شرکت های رسانه ای که مایل به شرط بندی روی تبلیغات درون بازی هستند، راه های جدیدی را برای ارتباط با مصرف کنندگان کشف خواهند کرد. همانطور که متاورس به صورت پشت سر هم تکامل مییابد و امکان تبلیغات کاملاً فراگیر در بازی را فراهم میکند، مارکها در هر اندازهای برای ورود به اکشن تلاش میکنند. با کشف پیچیدگی martech و آزادسازی تجربیات شخصی، شرکتهای رسانهای در موقعیت خوبی قرار میگیرند تا با ورود به عصر بازاریابی بعدی، از رقبا پیشی بگیرند.
از آنجایی که شرکتها شخصیسازی را سرلوحه استراتژیهای سازمانی خود قرار میدهند، تغییری از «بازاریابی به مشتریان» به سمت استفاده از قدرت دادهها برای ایجاد تجربیات شخصیسازی شده – برای جذب و حفظ مشتریان با محتوای سفارشیشده، وجود دارد. بازاریابان خواه تشخیص نام، توصیههای مبتنی بر مکان یا پیامهای مبتنی بر اولویتها باشد، از روشهای عملی برای اعمال شخصیسازی در کمپینهای خود برای برآورده کردن این تقاضا استفاده میکنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو