پرش به محتوا
من خوش شانس بودم که در سایت های بسیار بزرگ کار کردم. زیباست. همه چیز همیشه بالا و سمت راست است.
حالا برای قسمت باحالش.
مگر اینکه…
- شما در حال حاضر یک سایت بزرگ هستید.
- شما ابتدا در حال بهینه سازی و انتشار مجدد محتوای موجود هستید.
- شما حجم زیادی از ترافیک تبلیغاتی یا لینک سازی را در بالای انتشار محتوا افزایش می دهید.
- شما در حال انجام کاری نیمه سایه هستید (PBN ها، ساختن روی دامنه منقضی شده، و غیره).
- شما موضوعات بسیار کم مشکلی را هدف قرار می دهید که به هر حال هرگز تبدیل نمی شوند.
با این حال، با ادامه انتشار بیش از 6 تا 12 ماه آینده، دو چیز شروع میشود:
- حجم کل بالقوه و پتانسیل ترافیک بر اساس افزایش قابل توجهی در تعداد موضوعات جدیدی که به آنها دست مییابید، متناسب رشد میکند.
- در درازمدت (یعنی 12+، نه <6)، میانگین موقعیت محتوای شما نیز باید افزایش یابد – با فرض اینکه در واقع محتوای خوبی را منتشر می کنید و اصول اولیه را به درستی انجام می دهید (یعنی ساخت برند، سلسله مراتب سایت، لینک های داخلی، اقتدار موضعی، توزیع اجتماعی، پیوندهای با کیفیت بالا و غیره).
ها! شوخی کردم در شش ماه اول هیچ ترافیکی وجود نخواهد داشت.
باز هم، من همچنین می خواهم برخی از برآوردهای حجم و ترافیک را ببینم.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/seo-work-this-year-results-next-year-395251
شکسته، بیکار، از کار افتاده، یا توسط نزدیکترین رقبای خود بلعیده شده اند.
در حالت ایدهآل، اینها از نظر موضوعی مرتبط هستند، بنابراین ما میتوانیم ستونها، خوشهها، هابها، پرهها و هر چیزی که بازاریابهای عصبی این روزها آنها را مینامند، تعریفشده بسازیم.
پس چگونه برای این ارزش قائل هستید؟ چگونه آن را ثابت می کنید؟ و چگونه آن را برای رؤسا یا مشتریان یا همسرانی که می خواهند پول نقد در جای دیگر احتکار کنند، توجیه می کنید؟
اما دوباره، این برای اهداف توضیحی است. پس بیایید به حرکت ادامه دهیم.
مرحله 2: «ورودیهای» مدل را برای میزان محتوایی که قرار است منتشر کنید، تعریف کنید
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
مرحله 3: خروجی ترافیک بالقوه را از سه ماه اول کار پیش بینی کنید
صرفاً افزایش تولید محتوای خود در سال آینده، برای دیده شدن، شناخت و توانایی برند شما برای ایجاد مخاطب یا هدایت کردن سرنخ ها به قیف فروش، معجزه می کند.
برخی ممکن است در صفحه 2 یا تعداد کمی در صفحه 1 باشند. اما احتمالاً هیچ چیز در پنج موقعیت برتر وجود ندارد، جایی که 80% + ترافیک برای هر کلمه کلیدی از آن می آید.
برو Google Analytics را باز کن. را کلیک کنید رفتار – اخلاق، سپس مرتب سازی کنید مطالب برتر، و a اضافه کنید بعد ثانویه برای گوگل / ارگانیک.
و با فرض اینکه آنها بیش از حد همپوشانی ندارند، میتوانیم مجموع مجموع حجم یا ترافیک احتمالی همه این کلمات کلیدی را در زمان مشخص کنیم.
سابق؟ هنوز فرصت هست شما میتوانید و باید بخشهای خاصی را در طول رکود یا اقتصاد سخت کاهش دهید.
زیرا نتایجی که امروز می بینید از گلوله برفی SEO در چند سال گذشته است.
این بدان معناست که انتشار محتوای جدید امروز از «ایندکس نشده» بلافاصله به 3 مورد برتر نمیرسد. آنچه رایج تر است، برخی از تغییرات زیر است:
- روز 0 = نمایه نشده است. ایموجی غمگین.
- روز چهاردهم: صفحه 4
- روز 30: صفحه 3
- روز 45: بازگشت به صفحه 4
- روز 60: دوباره صفحه 3
- روز 90: بالای صفحه 3
- روز 120: صفحه پایین 2
- روز 180: بالای صفحه 3 redux
- روز 210: بازگشت به پایین صفحه 2
- روز 240: هورا! پایین صفحه 1
- روز 270: بو! دوباره بالای صفحه 2
- روز 300: بله، کرک کردن موقعیت 7!
- روز 330: تقریباً وجود دارد! فلیپ فلاپ بین موقعیت 4 و 6
- روز 360: بالاخره! موقعیت 3!
آیا این 100٪ به اعداد فردی دقیق است؟ شانسی وجود ندارد.
بسیار مفرح است. من آن را به شدت توصیه می کنم.
بنابراین بیایید فرض کنیم برای هر کلمه کلیدی که به تازگی شناسایی کرده اید یک مقاله 2000 کلمه ای ایجاد می کنید. این تقریباً 10 در ماه یا 120 در سال آینده است.
در اینجا دلیل آن است.
چگونه رتبه بندی در دنیای واقعی برای 99٪ از وب سایت ها کار می کند
خواندن را متوقف کنید. اکنون.
نکته همه اینها؟
دلایل معمولاً عبارتند از:
- اعتماد یا اقتدار صفر
- فقدان قدرت موضوعی (یک جزر و مد بالا همه قایق ها را بلند می کند … یا فقدان آن).
- فقدان بک لینک های با کیفیت بالا (بله، آنها همچنان بیشترین نتایج را در فضاهای رقابتی دارند).
- نداشتن محتوای بدون مارک کافی (برای اینکه افراد جدید شما را پیدا کنند یا به آنها اهمیت دهند).
- افزایش سطوح رقابت مستقیم و غیرمستقیم (مانند ناشرانی که بررسی های وابسته انجام می دهند و بالاتر از شرکت های SaaS در عمودی خودشان قرار می گیرند).
- و بیشتر.
من “30” را انتخاب می کنم زیرا به این معنی است که می توانیم به راحتی هر ماه این مقاله را به عنوان “10” بشماریم. بنابراین این گروه 30 نفره یک چهارم محتوای جدید ارزش خواهد داشت.
در مرحله بعد، اجازه دهید تا زمانی که به یک عدد گرد خوب و قابل تقسیم برسیم، ادامه دهیم.
همه مشکلاتت رو حل نمیکنه اما برخی از موارد بسیار بزرگ را حل خواهد کرد. (نگاه کنید به ابهام.)
اما اصول اساسی قانونی هستند.
- انتشار محتوای خوب و مرتبط بیشتر، حجم کل بالقوه یا ترافیکی را که در آینده دریافت خواهید کرد، به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، و
- انتشار محتوای خوب و مرتبطتر، میانگین CTR SERP را که در همه رتبهبندیها مشاهده میکنید، افزایش میدهد (با افزایش اعتبار موضوعی، افزایش رتبه دامنه و موارد دیگر).
بیایید اکنون این را تجسم کنیم و نشان دهیم که چگونه (الف) حجم بالقوه و ترافیک ماهانه اساساً در هر سه ماه دو برابر می شود، در حالی که، در همان زمان، (ب) میانگین موقعیت محتوای شما از بالاتر از 5 به رتبه چهارم یا احتمالاً 3 می رسد. :
ابزار سئو مورد علاقه خود را باز کنید و جدول زمانی رتبه بندی هر صفحه برتر سایت خود را جستجو کنید.
در حالی که نتایج در سال های 2024 و 2025 و 2026 از تلاش های امروز شماست.
گروه دوم، ما نمی توانیم کمک کنیم. آنها هرگز یاد نخواهند گرفت – تا زمانی که خیلی دیر شود.
(یک نویسنده خوب باید بتواند 2-4 مقاله در هفته به راحتی تولید کند، چه پاره وقت یا تمام وقت. و اگر نمی تواند؟ نویسنده خوبی نیست.)