با این حال، مشخص نیست که چگونه ممکن است از نظر تأثیرگذاری بر روزهای خاص انجام شود. به احتمال بسیار زیاد ما همچنان شاهد برتری جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در مقایسه با روزهای دیگر در یک ماه و نیم سال گذشته خواهیم بود.
درباره نویسنده
هنگام ارزیابی فرصت، تبلیغکنندگان باید فراتر از معیارهای حجم ساده برای هدایت استراتژی نگاه کنند، بهویژه در تنظیم تعدیلهای پیشنهادی برای در نظر گرفتن تغییرات در ارزش مورد انتظار کلیکهای تبلیغاتی.
اما اضطرار نیز در پایان فصل ایجاد میشود، زمانی که مصرفکنندگان به سر میبرند و به موقع برای کریسمس و دیگر تعطیلات به هدایایی نیاز دارند.
بخشی از این برنامه ریزی حول محورهای زیر می چرخد:
- ترسیم چگونگی هزینه بودجه در یک ماه و نیم پایانی سال.
- در کدام روزها بیشتر باید پدال را فشار داد.
به نوبه خود، تبلیغکنندگان شاهد افزایش فروش به ازای هر کلیک در هفته سوم دسامبر نسبت به سال 2020 بودند که دقیقا برعکس روند یک سال قبل بود.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
ارزش کلیکهای تبلیغاتی در اواخر دسامبر سال گذشته به بالاترین حد سایبر دوشنبه نزدیک شد
شاید یادآوری در این مرحله سخت باشد، اما در سال 2020، فصل خرید تعطیلات برای فروشندگان و فروشندگان آمازون بسیار متفاوت از هر سال گذشته بود.
ناشناخته های زیادی در فصل خرید تعطیلات در سال 2022 وجود دارد، به خصوص در مورد اینکه اقتصاد در کل چقدر خوب خواهد ماند.
روزهای کلیدی مانند سایبر دوشنبه و بلک فرایدی همچنان نقش معناداری را ایفا میکنند و حجم فروش در این دو روز بسیار فراتر از روزهای دیگر در فصل خرید تعطیلات است.
بیایید شیرجه بزنیم
نگاهی به فصل تعطیلات 2020 در مقابل 2021
اندی تیلور معاون پژوهشی در تینویتی، بر ایجاد دیدگاه های منحصر به فرد در عملکرد بازاریابی دیجیتال بر اساس 3 میلیارد دلار هزینه تبلیغات سالانه تحت مدیریت متمرکز شده است. علاوه بر سرزمین موتورهای جستجو، آثار او در نشریات مهمی مانند وال استریت ژورنال، بلومبرگ و نیویورک تایمز و بسیاری دیگر به نمایش درآمده است.