بله، شما باید سرنخهایی را که امروز وارد میشوند حفظ کنید (خواه از طریق PPC یا چیز دیگری)، بنابراین من به شما پیشنهاد نمیکنم این فعالیتها را متوقف کنید. اما، اگر در حال حاضر جریان خوبی از سرنخ ها دارید، بخشی از بودجه خود را در آینده سرمایه گذاری کنید – و سئو شما را به آن جا خواهد رساند.
چند درصد از بودجه شما باید صرف سئو شود؟
اما چه مقدار از هزینه های بازاریابی دیجیتال صرف بهینه سازی موتورهای جستجو می شود؟
بنابراین چه چیزی بودجه سئوی شما را تعیین می کند؟ در ادامه به آن خواهم پرداخت.
عواملی که بودجه سئوی شما را تعیین می کنند
من فکر می کنم مفید است که بگوییم 25٪ از هزینه های PPC یا حداقل 8000 دلار در ماه، تخمین معقولی از هزینه های SEO برای شرکت هایی است که از تبلیغات استفاده می کنند.
2. رقابت شما
کانال بازاریابی دیجیتال به طور خاص بخش عمده ای از هزینه های بازاریابی را به خود اختصاص می دهد که 57.1٪ است. طبق همین گزارش، انتظار میرود هزینههای بازاریابی دیجیتال در سال آینده به میزان 16.2 درصد رشد کند.
صرف حداقل 8000 دلار در ماه معمولاً به یک نقطه شروع خوب با منابع متخصص فراوان اجازه می دهد. در سطح بالا، ما در هر ماه شش برابر مشتریان داریم.
“کسانی که از اشخاص ثالث استفاده می کنند، اثربخشی شخص ثالث را بالاتر از مهارت داخلی خود ارزیابی می کنند. سئو و طراحی/توسعه وب به ویژه به سمتی است که اشخاص ثالث موثرتر باشند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.