سیستم جدید، که خواربارفروش سال گذشته روی آن کار کرده است، در حال حاضر در مرحله آزمایشی است، اما همه بازاریابان قرار است در پاییز تغییر کنند.
اگرچه کروگر از راهاندازی پلتفرم تبلیغاتی جدید خود هیجانزده است، مایر تأکید کرد که این سیستم همیشه در حال انجام است و تیم مشتاقانه منتظر شنیدن بازخورد مشتریان است.
- فضای رسانهای بسیار پویا است، بنابراین چیزهای بیشتری در راه است. مایر گفت: ما می خواهیم به بهبود ویژگی ها و عملکردهای آن ادامه دهیم.
دان مایر، معاون پلتفرم رسانه، بازاریابی دقیق Kroger در 84.51˚، به Search Engine Land گفت: «این تصمیمی نبود که ما ساده گرفته باشیم، زیرا مایکروسافت شریک بزرگی بوده است. اما این پلت فرم جدید می دهد [marketers] کنترل بیشتر و توانایی عمل بر روی دادهها و بینشها بسیار سریعتر – ما برای آن هیجانزده هستیم.
بازاریابان در مورد رابط کاربری پلتفرم قدیمی خود به کروگر بازخورد ارسال می کردند و توضیح می دادند که اجرای زنده یک کمپین به طور غیرضروری وقت گیر است.
- «یکی از بزرگترین نقاط درد، خلاقیت آن بود.
- “تبلیغات هدفمند در محل به طور خاص یک تجربه ناهمگون بود، زیرا فرآیند کمپین از یک نقطه شروع شد، اما شما باید برای ایجاد آن خلاقیت در نقطه دیگر – و سپس باید دوباره وارد شوید!
- اگر صادقانه بگویم، وضعیت فعلی کمی سخت است. سیستم های متعددی وجود دارد [marketers] برای دریافت زنده یک کمپین باید پیمایش کنید. ما باید به نحوی آن تجربه را در یک پلتفرم بیاوریم.»
پس گرفتن کنترل
اگرچه پلتفرم جدید هنوز در مرحله بتا است و روزهای اولیه آن است، کروگر از قبل شروع به جمع آوری بازخورد کرده است.
- “بازخورد از بازاریابان تا کنون به دلیل اینکه چگونه فرآیند را برای آنها ساده کرده ایم، تسکین دهنده بوده است.
- «به نظر میرسد که بازاریابان از سهولت استفاده در حال حاضر قدردانی میکنند – بهویژه وقتی صحبت از راهاندازی و فعالسازی کمپینها میشود.
- “آنها همچنین از علمی که ما برای آنها به ارمغان می آوریم هیجان زده هستند – و خیلی سریعتر. ما قبلاً علم را با موفقیت به کار بردیم، اما اکنون این فرآیند بسیار سریعتر است و تبلیغکنندگان میتوانند مزایای آن را در قالب افزایش عملکرد کمپینهای خود ببینند.
- اما زمانی که ما این پلتفرم را میسازیم، مطمئناً نقاطی وجود داشت که فکر میکردیم همه چیز را پوشش دادهایم، سپس میرفتیم و آن را آزمایش میکردیم و متوجه شدیم که اوه، آن را از دست دادهایم، بنابراین باید یک جزء از یک ویژگی را اضافه کنیم. . بنابراین من هیجان زده هستم که بازخورد بیشتری از تبلیغ کنندگان خود دریافت کنم زیرا این کار در حال پیشرفت است.
مراحل بعدی
پلتفرم تبلیغاتی جدید Kroger تا پاییز برای همه بازاریابان عرضه نمی شود، با این حال، این شرکت در حال حاضر به دنبال سال آینده و پس از آن است.
- ما تا پایان سال همه تبلیغکنندگان را خواهیم داشت و در ادامه به بهبود ویژگیها و عملکردها، بازخوردهایی را که آنها باید ارائه کنند، آماده خواهیم کرد.
- بازاریابان میتوانند در مورد پلتفرم تبلیغاتی بازخورد بدهند.
- ما همچنین به ساخت پلتفرم در سایر تجربیات تبلیغاتی خود در مجموعه خارج از سایت خود در اواخر امسال و سال آینده ادامه خواهیم داد.
- ما در آن زمان درآمد یا اهداف مالی خود را گزارش نمی کنیم، اما انتظار داریم که به سرعت به رشد خود ادامه دهیم. این فضا را تماشا کن!»