چه چیزی میخواهید بدانید

سیستم جدید، که خواربارفروش سال گذشته روی آن کار کرده است، در حال حاضر در مرحله آزمایشی است، اما همه بازاریابان قرار است در پاییز تغییر کنند.

اگرچه کروگر از راه‌اندازی پلتفرم تبلیغاتی جدید خود هیجان‌زده است، مایر تأکید کرد که این سیستم همیشه در حال انجام است و تیم مشتاقانه منتظر شنیدن بازخورد مشتریان است.

  • فضای رسانه‌ای بسیار پویا است، بنابراین چیزهای بیشتری در راه است. مایر گفت: ما می خواهیم به بهبود ویژگی ها و عملکردهای آن ادامه دهیم.

دان مایر، معاون پلتفرم رسانه، بازاریابی دقیق Kroger در 84.51˚، به Search Engine Land گفت: «این تصمیمی نبود که ما ساده گرفته باشیم، زیرا مایکروسافت شریک بزرگی بوده است. اما این پلت فرم جدید می دهد [marketers] کنترل بیشتر و توانایی عمل بر روی داده‌ها و بینش‌ها بسیار سریع‌تر – ما برای آن هیجان‌زده هستیم.

بازاریابان در مورد رابط کاربری پلتفرم قدیمی خود به کروگر بازخورد ارسال می کردند و توضیح می دادند که اجرای زنده یک کمپین به طور غیرضروری وقت گیر است.

  • «یکی از بزرگترین نقاط درد، خلاقیت آن بود.
  • “تبلیغات هدفمند در محل به طور خاص یک تجربه ناهمگون بود، زیرا فرآیند کمپین از یک نقطه شروع شد، اما شما باید برای ایجاد آن خلاقیت در نقطه دیگر – و سپس باید دوباره وارد شوید!
  • اگر صادقانه بگویم، وضعیت فعلی کمی سخت است. سیستم های متعددی وجود دارد [marketers] برای دریافت زنده یک کمپین باید پیمایش کنید. ما باید به نحوی آن تجربه را در یک پلتفرم بیاوریم.»

پس گرفتن کنترل

اگرچه پلتفرم جدید هنوز در مرحله بتا است و روزهای اولیه آن است، کروگر از قبل شروع به جمع آوری بازخورد کرده است.

  • “بازخورد از بازاریابان تا کنون به دلیل اینکه چگونه فرآیند را برای آنها ساده کرده ایم، تسکین دهنده بوده است.
  • «به نظر می‌رسد که بازاریابان از سهولت استفاده در حال حاضر قدردانی می‌کنند – به‌ویژه وقتی صحبت از راه‌اندازی و فعال‌سازی کمپین‌ها می‌شود.
  • “آنها همچنین از علمی که ما برای آنها به ارمغان می آوریم هیجان زده هستند – و خیلی سریعتر. ما قبلاً علم را با موفقیت به کار بردیم، اما اکنون این فرآیند بسیار سریع‌تر است و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مزایای آن را در قالب افزایش عملکرد کمپین‌های خود ببینند.
  • اما زمانی که ما این پلتفرم را می‌سازیم، مطمئناً نقاطی وجود داشت که فکر می‌کردیم همه چیز را پوشش داده‌ایم، سپس می‌رفتیم و آن را آزمایش می‌کردیم و متوجه شدیم که اوه، آن را از دست داده‌ایم، بنابراین باید یک جزء از یک ویژگی را اضافه کنیم. . بنابراین من هیجان زده هستم که بازخورد بیشتری از تبلیغ کنندگان خود دریافت کنم زیرا این کار در حال پیشرفت است.

مراحل بعدی

پلتفرم تبلیغاتی جدید Kroger تا پاییز برای همه بازاریابان عرضه نمی شود، با این حال، این شرکت در حال حاضر به دنبال سال آینده و پس از آن است.

  • ما تا پایان سال همه تبلیغ‌کنندگان را خواهیم داشت و در ادامه به بهبود ویژگی‌ها و عملکردها، بازخوردهایی را که آنها باید ارائه کنند، آماده خواهیم کرد.
  • بازاریابان می‌توانند در مورد پلتفرم تبلیغاتی بازخورد بدهند.
  • ما همچنین به ساخت پلتفرم در سایر تجربیات تبلیغاتی خود در مجموعه خارج از سایت خود در اواخر امسال و سال آینده ادامه خواهیم داد.
  • ما در آن زمان درآمد یا اهداف مالی خود را گزارش نمی کنیم، اما انتظار داریم که به سرعت به رشد خود ادامه دهیم. این فضا را تماشا کن!»


منبع: https://searchengineland.com/kroger-self-service-ad-platform-429480برای جزئیات بیشتر در مورد پلت فرم تبلیغات سلف سرویس جدید کروگر، نکات مهم پرسش و پاسخ اخیر من با مایر را بخوانید.

“بزرگترین نقطه درد” کروگر

چرا ما اهمیت می دهیم. کروگر با 2700 فروشگاه در 35 ایالت، بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای در ایالات متحده است و در طول تاریخ با بیش از 2000 برند کار کرده است. بازاریابانی که کمپین هایی را با استفاده از پلتفرم تبلیغات قدیمی راه اندازی کردند، خاطرنشان کردند که این کمپین «درخت» و غیرضروری وقت گیر بود، زیرا مجبور شدند برای دریافت یک کمپین زنده، چندین سیستم را پیمایش کنند. با این حال، پلتفرم جدید به عنوان یک فروشگاه یک‌جا عمل می‌کند که در آن بازاریابان می‌توانند هم تبلیغات خود را به صورت زنده دریافت کنند و هم به داده‌ها دسترسی داشته باشند، به این معنی که می‌توانند سریع‌تر تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرند تا به طور بالقوه بازگشت سرمایه بهتری داشته باشند.

Kroger در حال جدا شدن از مایکروسافت است تا پلتفرم تبلیغاتی خود – Kroger Precision Marketing – را در داخل خود ببرد.

نکات برجسته. پلتفرم جدید به بازاریابان این قدرت را می دهد که:

  • با استفاده از بینش های مبتنی بر جستجو و گروه های تبلیغاتی سفارشی به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا کنید.
  • پیام های خلاقانه را در پلتفرم طراحی، تکرار و فعال کنید.
  • چندین قالب خلاقانه را بر اساس برند و محصول سفارشی و ذخیره کنید.
  • همه عناصر کمپین از جمله بودجه، پیام رسانی و پرواز را بهینه کنید.
  • گزارش‌هایی بسازید و عملکرد را در برابر داده‌های خرده‌فروشی قطعی افزایش دهید – از جمله بالابر فروش، نفوذ خانگی و بالابر واحد.

برای کروگر، پرداختن به بزرگترین نقطه درد بازاریابان منجر به این شد که تصمیم سختی برای دور شدن از مایکروسافت و ایجاد یک پلتفرم تبلیغاتی خودسرویس داخلی بگیرد، به طوری که تیم دانشمندانش بتوانند داده‌های بلادرنگ را برای کنترل بیشتر ارائه دهند.

  • ما دوست داریم فکر کنیم که وسواس سالمی نسبت به تجربه مشتری و بهینه سازی آن تجربه داریم.
  • “[Going in-house] کنترل مستقیم بیشتری بر آن تجربه به ما می دهد زیرا به ما امکان می دهد بینش داده ها و علم خود را به صورت یکپارچه و سریعتر ارائه دهیم.
  • ما اکنون نقشه راه را در اختیار داریم، تصمیم گیری در مورد اولویت و اینکه چه چیزی می توانیم وارد تولید شویم و چه زمانی می توانیم داشته باشیم، در حالی که در گذشته برای عرضه این کالاها به بازار به شرکای خود وابسته بودیم.
  • “با پلت فرم جدید ما، [marketers] اکنون می توانید مستقیماً از طریق یک نقطه ورود به ما بیایید و در آن پلت فرم باقی بمانید. شما برای اجرای کمپین ها به پلتفرم های دیگر نمی روید.”

نظر بازاریابان تا کنون…