چگونه اتوماسیون جستجوی پولی گوگل بازی را برای بازاریابان تغییر داده است
جدید در زمین موتورهای جستجو
با افزایش اتوماسیون از طرف Google – مناقصه هوشمند، تبلیغات جستجوی پاسخگو و غیره، نحوه رویکرد بازاریابان به مدیریت جستجوی پولی تکامل یافته است. اتوماسیون می تواند اطلاعات بیشتری را برای درک بهتر مقصود کاربر، شخصی سازی پیام مناسب و ارائه پیشنهاد مناسب برای هر جستجو ترکیب کند.
به Vishal Maru، معاون راهحلهای iQuanti بپیوندید، زیرا او درباره سه وظیفه ارزش افزوده که بازاریابان باید روی آن تمرکز کنند و همچنین بهترین روشها را برای فعال کردن اتوماسیون به طور موثر یاد میگیرد، بحث میکند.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.