چگونه از آلودگی دیجیتال جلوگیری کنید و بر روی مخاطبان خود تمرکز کنید

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-how-to-avoid-digital-pollution-and-focus-on-your-audience-388366آیا محتوا به یک کلمه کثیف تبدیل شده است؟ به Ed Breault، مدیر ارشد اجرایی Aprimo بپیوندید تا در مورد ضرورت نهایی عملیات محتوا برای مقابله با آلودگی دیجیتال در سطوح کلان و خرد صحبت کنید تا سازمان‌های شما بتوانند درباره نحوه برنامه‌ریزی، ایجاد، مدیریت و ارائه تجربیات قابل توجه مشتری در آن مقیاس تجدید نظر کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

ثبت نام امروز برای آیا «محتوا» به یک کلمه کثیف تبدیل شده است؟» ارائه شده توسط Aprimo.