چگونه از داده های مصرف کننده و رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را ببریم

هنگام تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در مقیاس، تصمیم گیرندگان باید به همین روند ادامه دهند – بینش مصرف کننده را در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دهند. این به این معنی است که با هوش مصرف کننده عملی از گوش دادن مداوم اجتماعی، یک امر ضروری است.

ثبت نام امروز برای “رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده را برای نفع بیشتر تجزیه و تحلیل کنیدارائه شده توسط NetBase Quid.


جدید در زمین موتورهای جستجو

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-how-to-make-the-most-out-of-consumer-and-social-media-data-391046

به این وبینار زنده بپیوندید و بیاموزید که چگونه مرکز تجزیه و تحلیل تقاضای غذا و پایداری دانشگاه پردو تصویری از مجموعه داده‌های آنلاین و اجتماعی برای کمک به مردم در سراسر سیستم غذایی ایجاد کرده است. همچنین بینش هایی در مورد نحوه استفاده از داده های آنلاین برای درک رفتارهای انسانی و روندهای صنعت به دست خواهید آورد.