جوی هاوکینز پیشنهادهایی را برای بهبود داشبورد به Google ارائه کرده است.
در حالی که ویرایش در SERP جدید نیست، حذف داشبورد business.google.com قدیمی است.
به ویژگی هایی که گوگل در جلو و مرکز کاربران قرار می دهد نگاه کنید، زیرا اینها مهمترین چیزهایی است که آنها در نظر می گیرند.
تجربه ویرایش جدید Google برای نمایه های کسب و کار عرضه شده است. در حالی که احساس اولیه اینطور نیست مثبت، همه می توانند قبول کنند که این یک تجربه است.
تغییر از ساختار منو به طرح بندی نمادهای قابل مشاهده تر، صاحبان مشاغل را تشویق می کند تا زمان بیشتری را در NMX صرف کنند، که احتمالاً هدف Google است.
نکاتی برای استفاده حداکثری از نمایه کسب و کار Google خود از طریق NMX
هنوز هم به رتبه بندی کمکی نمی کند، بنابراین می توانیم صحبت در مورد آن را متوقف کنیم.
NMX را تست کنید، ببینید همه چیز کجاست و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود ارسال کنید. اگر می خواهیم این کار را انجام دهیم، باید مشارکت کنیم.
توجه کنید
این اولین تغییر بزرگی نیست که گوگل ایجاد کرده است و قطعا آخرین هم نخواهد بود.
ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در استرلینگ آسمان و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.