چگونه از داشبورد نمایه کسب و کار Google جدید بیشترین استفاده را ببریم

در اینجا خلاصه ای از تغییرات آمده است:

  • نمایه‌های کسب و کار Google اکنون فقط در SERP قابل ویرایش هستند. داشبورد دیگر در دسترس نیست.
  • برخی چیزها هنوز کاربران را به داشبورد قدیمی می فرستند، اما در بین کاربران ناسازگار است و احتمالا ادامه نخواهد داشت.
  • اطلاعات آماری عکس دیگر در دسترس نیست. این داده ها اغلب به دلیل نادرست و غیرقابل اعتماد بودن مورد انتقاد قرار می گرفتند. چشم انداز داده های عکس بهتر در آینده کاربران را امیدوار کرده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-nmx-tips-390006

ممکن است برخی از بینش‌هایی که به دیدن آنها عادت کرده‌ایم ناپدید شوند، اما اگر از کار کردن با داده‌ها راحت هستید، فرصت‌هایی برای ایجاد گزارش‌های سفارشی فوق‌العاده وجود دارد.

اولویت بندی بررسی ها

بسیاری از ما تلاش کرده‌ایم به داشبورد قدیمی (از جمله خودم) برگردیم، اما این در دراز مدت مفید نیست.

جوی هاوکینز پیشنهادهایی را برای بهبود داشبورد به Google ارائه کرده است.

پس از بررسی طرح‌بندی و ویژگی‌ها، کاربران متوجه می‌شوند که هنوز به بسیاری از ویژگی‌هایی که داشبورد قدیمی ارائه می‌داد دسترسی دارند.

در حالی که ویرایش در SERP جدید نیست، حذف داشبورد business.google.com قدیمی است.

چشمگیرترین تغییر، از دست دادن توانایی کار در داشبورد است.

این یک تغییر عظیم است که صاحبان مشاغل و سئوکاران به طور یکسان از آن هیجان زده نمی شوند.

Google NMX چیست؟

در ادامه، مدیران نمایه ملزم به ویرایش اطلاعات فهرست، بررسی عملکرد، و مدیریت اطلاعات نمایه کسب و کار Google از داخل SERP خواهند بود.

چه چیزی در انتقال به Google NMX تغییر کرده است؟

هنگامی که مشکلی را از یک بررسی منفی حل می کنید، از بازبین بخواهید که بررسی خود را به روز کند.

با پانچ ها رول کنید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مزایای NMX

داشبورد ممکن است از بین رفته باشد. با این حال، اصول اولیه ثابت مانده است.

برای مشاغل کوچک و مدیران غیر آژانس، کار در SERP با حذف نیاز به رفتن به یک URL جداگانه برای دسترسی به مدیر تجاری خود، یک مرحله را حذف می کند.

تغییر از ساختار منو به طرح‌بندی نمادهای قابل مشاهده‌تر، صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در NMX صرف کنند، که احتمالاً هدف Google است.

نکاتی برای استفاده حداکثری از نمایه کسب و کار Google خود از طریق NMX

تأیید بیشتر مبنی بر اینکه احساسات اولیه خوش بینانه نیست: BrightLocal نظرسنجی توییتر نشان داد که بیش از 83 درصد از کاربران پیمایش NMX را دشوار می دانند.

به ویژگی‌هایی که گوگل در جلو و مرکز کاربران قرار می‌دهد نگاه کنید، زیرا اینها مهمترین چیزهایی است که آنها در نظر می‌گیرند.

NMX یا New Merchant Experience، داشبورد نمایه کسب‌وکار Google را حذف می‌کند و به مدیران نمایه اجازه می‌دهد مستقیماً در SERP به اطلاعات نمایه دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند.

NMX را تست کنید، ببینید همه چیز کجاست و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود ارسال کنید. اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، باید مشارکت کنیم.

توجه کنید

با این حال، نکات مثبتی در تجربه تجاری جدید وجود دارد.

آزرده شوید، بر آن غلبه کنید و بفهمید که چگونه تغییرات می تواند به بهترین وجه به برند شما خدمت کند.

بازخورد را به اشتراک بگذارید

این اولین تغییر بزرگی نیست که گوگل ایجاد کرده است و قطعا آخرین هم نخواهد بود.

کاربران تغییرات بزرگی را بین داشبورد نمایه کسب‌وکار Google خود و تجربه تجاری جدید مشاهده می‌کنند.

سریع ترین راه برای لذت بردن از یک ابزار جدید یا به روز رسانی، درک نحوه کارکرد آن و راحت شدن با آن است. سریعترین راه برای راحت شدن با NMX پریدن و استفاده از آن است.

درباره نویسنده

ارین جونز

برخی از ویژگی‌ها نسبت به داشبورد قبلی در دسترس‌تر هستند و یافتن و استفاده از آن‌ها را برای کاربر معمولی آسان‌تر می‌کند.

بنابراین، چه چیزی تغییر کرده است؟ مدیر نمایه کسب و کار Google هنوز اینجاست، اما امکان ویرایش فهرست در رابط از بین رفته است.

اگر اطلاعات آماری عکس موجود در داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه می‌شود منتقل نمی‌شود. pic.twitter.com/ID6IM7oVwV

– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 28 اکتبر 2022

  • معیارهای «چگونه مشتریان برای کسب و کار شما جستجو می‌کنند» دیگر در دسترس نیستند.
  • اطلاعات مکان (زمانی که مشتریان مسیرهای کسب و کار را می پرسند) نیز از بین رفته است. در عوض NMX درخواست‌های جهت را در طول زمان نشان می‌دهد.
  • حتی اگر چندین نمایه را مدیریت می کنید، نیازی به استفاده از داشبورد ندارید. شما از طریق SERP به همه پروفایل ها دسترسی دارید و آن SERP تمام پروفایل هایی را که مدیریت می کنید به شما نشان می دهد.
GBP - نمایه های تجاری
  • «پست‌های» Google در داشبورد اکنون به عنوان «به‌روزرسانی» در NMX برچسب‌گذاری شده‌اند.
  • گوگل دوباره برچسب «کاربران» را انتخاب کرد. اکنون از آنها به عنوان “مدیران” یاد می شود.
  • جستجوی مارک در تجزیه و تحلیل برای نام تجاری (و برای رقبای که در SERP ظاهر می شوند) به دلیل نیاز به انجام جستجوهای مارک برای باز کردن داشبورد افزایش می یابد.