چگونه از داشبورد نمایه کسب و کار Google جدید بیشترین استفاده را ببریم

NMX اینجاست که بماند، اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن را ارتقا داد.

در اینجا چند نکته برای استفاده حداکثری از تجربه تجاری جدید آورده شده است.

شیرجه زدن در

تصمیم بگیرید که چه چیزی آن را بهبود می بخشد، و ایده های خود را با Google و جامعه SEO محلی به اشتراک بگذارید.

برچسب گذاری جغرافیایی تصاویر

بسیاری از ما تلاش کرده‌ایم به داشبورد قدیمی (از جمله خودم) برگردیم، اما این در دراز مدت مفید نیست.

هنگامی که مشکلی را از یک بررسی منفی حل می کنید، از بازبین بخواهید که بررسی خود را به روز کند.

با پانچ ها رول کنید

NMX یا New Merchant Experience، داشبورد نمایه کسب‌وکار Google را حذف می‌کند و به مدیران نمایه اجازه می‌دهد مستقیماً در SERP به اطلاعات نمایه دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند.

چشمگیرترین تغییر، از دست دادن توانایی کار در داشبورد است.

برای مشاغل کوچک و مدیران غیر آژانس، کار در SERP با حذف نیاز به رفتن به یک URL جداگانه برای دسترسی به مدیر تجاری خود، یک مرحله را حذف می کند.

برخی از ویژگی‌ها نسبت به داشبورد قبلی در دسترس‌تر هستند و یافتن و استفاده از آن‌ها را برای کاربر معمولی آسان‌تر می‌کند.

این یک تغییر عظیم است که صاحبان مشاغل و سئوکاران به طور یکسان از آن هیجان زده نمی شوند.

Google NMX چیست؟

در حالی که جامعه سئو محلی ممکن است در این مورد نگران باشد، بعید است که کاربر معمولی از این تغییر ناراحت شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

ممکن است برخی از بینش‌هایی که به دیدن آنها عادت کرده‌ایم ناپدید شوند، اما اگر از کار کردن با داده‌ها راحت هستید، فرصت‌هایی برای ایجاد گزارش‌های سفارشی فوق‌العاده وجود دارد.

اولویت بندی بررسی ها

ارزش درک سئوی محلی و بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل شما بر این اساس همچنان راهی برای رشد و حفظ رتبه بندی و افزایش سود خواهد بود.

گزارش خود را گسترش دهید

کاربران دیگر به داشبوردهای قدیمی خود دسترسی ندارند و اکنون به اجبار وارد NMX یا New Merchant Experience می شوند، جایی که ویرایش های GBP مستقیماً در SERP ها انجام می شود.

از مشتریان خود نظر بخواهید. به همه نظرات – خوب، بد و بی تفاوت پاسخ دهید.

آزرده شوید، بر آن غلبه کنید و بفهمید که چگونه تغییرات می تواند به بهترین وجه به برند شما خدمت کند.

بازخورد را به اشتراک بگذارید

داشبورد ممکن است از بین رفته باشد. با این حال، اصول اولیه ثابت مانده است.

از لحاظ تاریخی، بیشتر موارد در نمایه کسب و کار Google شما از طریق داشبورد GBP در دسترس بود و برخی از آنها از طریق NMX in-SERP در دسترس بودند. موضوع دیگه این نیست.

نمایه کسب و کار Google تجربه تجاری جدید

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سریع ترین راه برای لذت بردن از یک ابزار جدید یا به روز رسانی، درک نحوه کارکرد آن و راحت شدن با آن است. سریعترین راه برای راحت شدن با NMX پریدن و استفاده از آن است.

درباره نویسنده

ارین جونز

کاربران تغییرات بزرگی را بین داشبورد نمایه کسب‌وکار Google خود و تجربه تجاری جدید مشاهده می‌کنند.

رابط قدیمی باز نخواهد گشت، بنابراین هر چه سریعتر به کار در NMX عادت کنیم، بهتر است.

تبلیغات در بالای آن لیست قرار دارند، اما رواج گزینه درخواست بازبینی، پرسش و پاسخ، محصولات و خدمات ممکن است نشان دهند که گوگل به زودی چه مواردی را در اولویت قرار خواهد داد. (به یاد داشته باشید، محصولات فقط به ارائه محصولات فیزیکی محدود نمی شوند!)

به دنبال بهترین شیوه های سئو محلی باشید

اگر اطلاعات آماری عکس موجود در داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه می‌شود منتقل نمی‌شود. pic.twitter.com/ID6IM7oVwV

– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 28 اکتبر 2022

  • معیارهای «چگونه مشتریان برای کسب و کار شما جستجو می‌کنند» دیگر در دسترس نیستند.
  • اطلاعات مکان (زمانی که مشتریان مسیرهای کسب و کار را می پرسند) نیز از بین رفته است. در عوض NMX درخواست‌های جهت را در طول زمان نشان می‌دهد.
  • حتی اگر چندین نمایه را مدیریت می کنید، نیازی به استفاده از داشبورد ندارید. شما از طریق SERP به همه پروفایل ها دسترسی دارید و آن SERP تمام پروفایل هایی را که مدیریت می کنید به شما نشان می دهد.
GBP - نمایه های تجاری
  • «پست‌های» Google در داشبورد اکنون به عنوان «به‌روزرسانی» در NMX برچسب‌گذاری شده‌اند.
  • گوگل دوباره برچسب «کاربران» را انتخاب کرد. اکنون از آنها به عنوان “مدیران” یاد می شود.
  • جستجوی مارک در تجزیه و تحلیل برای نام تجاری (و برای رقبای که در SERP ظاهر می شوند) به دلیل نیاز به انجام جستجوهای مارک برای باز کردن داشبورد افزایش می یابد.

در ادامه، مدیران نمایه ملزم به ویرایش اطلاعات فهرست، بررسی عملکرد، و مدیریت اطلاعات نمایه کسب و کار Google از داخل SERP خواهند بود.

چه چیزی در انتقال به Google NMX تغییر کرده است؟

پس از بررسی طرح‌بندی و ویژگی‌ها، کاربران متوجه می‌شوند که هنوز به بسیاری از ویژگی‌هایی که داشبورد قدیمی ارائه می‌داد دسترسی دارند.

تأیید بیشتر مبنی بر اینکه احساسات اولیه خوش بینانه نیست: BrightLocal نظرسنجی توییتر نشان داد که بیش از 83 درصد از کاربران پیمایش NMX را دشوار می دانند.

با این حال، نکات مثبتی در تجربه تجاری جدید وجود دارد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مزایای NMX

بنابراین، چه چیزی تغییر کرده است؟ مدیر نمایه کسب و کار Google هنوز اینجاست، اما امکان ویرایش فهرست در رابط از بین رفته است.

کاربران و گوگل به طور یکسان بررسی ها را زیر نظر دارند. تا 96% از کاربران برای تصمیم گیری در مورد خرید به بررسی ها متکی هستند و 70 درصد از این کاربران بیشتر به بررسی های Google مراجعه می کنند.

جوی هاوکینز پیشنهادهایی را برای بهبود داشبورد به Google ارائه کرده است.

در حالی که ویرایش در SERP جدید نیست، حذف داشبورد business.google.com قدیمی است.

به ویژگی‌هایی که گوگل در جلو و مرکز کاربران قرار می‌دهد نگاه کنید، زیرا اینها مهمترین چیزهایی است که آنها در نظر می‌گیرند.

تجربه ویرایش جدید Google برای نمایه های کسب و کار عرضه شده است. در حالی که احساس اولیه اینطور نیست مثبت، همه می توانند قبول کنند که این یک تجربه است.

تغییر از ساختار منو به طرح‌بندی نمادهای قابل مشاهده‌تر، صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در NMX صرف کنند، که احتمالاً هدف Google است.

نکاتی برای استفاده حداکثری از نمایه کسب و کار Google خود از طریق NMX

هنوز هم به رتبه بندی کمکی نمی کند، بنابراین می توانیم صحبت در مورد آن را متوقف کنیم.


NMX را تست کنید، ببینید همه چیز کجاست و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود ارسال کنید. اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، باید مشارکت کنیم.

توجه کنید

این اولین تغییر بزرگی نیست که گوگل ایجاد کرده است و قطعا آخرین هم نخواهد بود.

ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در استرلینگ آسمان و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.


منبع: https://searchengineland.com/google-nmx-tips-390006

در اینجا خلاصه ای از تغییرات آمده است:

  • نمایه‌های کسب و کار Google اکنون فقط در SERP قابل ویرایش هستند. داشبورد دیگر در دسترس نیست.
  • برخی چیزها هنوز کاربران را به داشبورد قدیمی می فرستند، اما در بین کاربران ناسازگار است و احتمالا ادامه نخواهد داشت.
  • اطلاعات آماری عکس دیگر در دسترس نیست. این داده ها اغلب به دلیل نادرست و غیرقابل اعتماد بودن مورد انتقاد قرار می گرفتند. چشم انداز داده های عکس بهتر در آینده کاربران را امیدوار کرده است.