NMX اینجاست که بماند، اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن را ارتقا داد.
در اینجا چند نکته برای استفاده حداکثری از تجربه تجاری جدید آورده شده است.
شیرجه زدن در
تصمیم بگیرید که چه چیزی آن را بهبود می بخشد، و ایده های خود را با Google و جامعه SEO محلی به اشتراک بگذارید.
برچسب گذاری جغرافیایی تصاویر
بسیاری از ما تلاش کردهایم به داشبورد قدیمی (از جمله خودم) برگردیم، اما این در دراز مدت مفید نیست.
هنگامی که مشکلی را از یک بررسی منفی حل می کنید، از بازبین بخواهید که بررسی خود را به روز کند.
با پانچ ها رول کنید
NMX یا New Merchant Experience، داشبورد نمایه کسبوکار Google را حذف میکند و به مدیران نمایه اجازه میدهد مستقیماً در SERP به اطلاعات نمایه دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند.
چشمگیرترین تغییر، از دست دادن توانایی کار در داشبورد است.
برای مشاغل کوچک و مدیران غیر آژانس، کار در SERP با حذف نیاز به رفتن به یک URL جداگانه برای دسترسی به مدیر تجاری خود، یک مرحله را حذف می کند.
برخی از ویژگیها نسبت به داشبورد قبلی در دسترستر هستند و یافتن و استفاده از آنها را برای کاربر معمولی آسانتر میکند.
این یک تغییر عظیم است که صاحبان مشاغل و سئوکاران به طور یکسان از آن هیجان زده نمی شوند.
Google NMX چیست؟
در حالی که جامعه سئو محلی ممکن است در این مورد نگران باشد، بعید است که کاربر معمولی از این تغییر ناراحت شود.
جدید در زمین موتورهای جستجو