چگونه از داشبورد نمایه کسب و کار Google جدید بیشترین استفاده را ببریم

آزرده شوید، بر آن غلبه کنید و بفهمید که چگونه تغییرات می تواند به بهترین وجه به برند شما خدمت کند.

بازخورد را به اشتراک بگذارید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مزایای NMX

کاربران و گوگل به طور یکسان بررسی ها را زیر نظر دارند. تا 96% از کاربران برای تصمیم گیری در مورد خرید به بررسی ها متکی هستند و 70 درصد از این کاربران بیشتر به بررسی های Google مراجعه می کنند.

در ادامه، مدیران نمایه ملزم به ویرایش اطلاعات فهرست، بررسی عملکرد، و مدیریت اطلاعات نمایه کسب و کار Google از داخل SERP خواهند بود.

چه چیزی در انتقال به Google NMX تغییر کرده است؟

ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در استرلینگ آسمان و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.


منبع: https://searchengineland.com/google-nmx-tips-390006

NMX یا New Merchant Experience، داشبورد نمایه کسب‌وکار Google را حذف می‌کند و به مدیران نمایه اجازه می‌دهد مستقیماً در SERP به اطلاعات نمایه دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند.

کاربران دیگر به داشبوردهای قدیمی خود دسترسی ندارند و اکنون به اجبار وارد NMX یا New Merchant Experience می شوند، جایی که ویرایش های GBP مستقیماً در SERP ها انجام می شود.

NMX را تست کنید، ببینید همه چیز کجاست و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود ارسال کنید. اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، باید مشارکت کنیم.

توجه کنید

در اینجا خلاصه ای از تغییرات آمده است:

بسیاری از ما تلاش کرده‌ایم به داشبورد قدیمی (از جمله خودم) برگردیم، اما این در دراز مدت مفید نیست.

ممکن است برخی از بینش‌هایی که به دیدن آنها عادت کرده‌ایم ناپدید شوند، اما اگر از کار کردن با داده‌ها راحت هستید، فرصت‌هایی برای ایجاد گزارش‌های سفارشی فوق‌العاده وجود دارد.

اولویت بندی بررسی ها

اگر اطلاعات آماری عکس موجود در داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه می‌شود منتقل نمی‌شود. pic.twitter.com/ID6IM7oVwV

– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 28 اکتبر 2022

GBP - نمایه های تجاری

این یک تغییر عظیم است که صاحبان مشاغل و سئوکاران به طور یکسان از آن هیجان زده نمی شوند.

Google NMX چیست؟

سریع ترین راه برای لذت بردن از یک ابزار جدید یا به روز رسانی، درک نحوه کارکرد آن و راحت شدن با آن است. سریعترین راه برای راحت شدن با NMX پریدن و استفاده از آن است.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


درباره نویسنده

ارین جونز

در حالی که ویرایش در SERP جدید نیست، حذف داشبورد business.google.com قدیمی است.

بنابراین، چه چیزی تغییر کرده است؟ مدیر نمایه کسب و کار Google هنوز اینجاست، اما امکان ویرایش فهرست در رابط از بین رفته است.

این اولین تغییر بزرگی نیست که گوگل ایجاد کرده است و قطعا آخرین هم نخواهد بود.

تبلیغات در بالای آن لیست قرار دارند، اما رواج گزینه درخواست بازبینی، پرسش و پاسخ، محصولات و خدمات ممکن است نشان دهند که گوگل به زودی چه مواردی را در اولویت قرار خواهد داد. (به یاد داشته باشید، محصولات فقط به ارائه محصولات فیزیکی محدود نمی شوند!)

به دنبال بهترین شیوه های سئو محلی باشید

جوی هاوکینز پیشنهادهایی را برای بهبود داشبورد به Google ارائه کرده است.

تغییر از ساختار منو به طرح‌بندی نمادهای قابل مشاهده‌تر، صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در NMX صرف کنند، که احتمالاً هدف Google است.

نکاتی برای استفاده حداکثری از نمایه کسب و کار Google خود از طریق NMX

در اینجا چند نکته برای استفاده حداکثری از تجربه تجاری جدید آورده شده است.

شیرجه زدن در

رابط قدیمی باز نخواهد گشت، بنابراین هر چه سریعتر به کار در NMX عادت کنیم، بهتر است.

چشمگیرترین تغییر، از دست دادن توانایی کار در داشبورد است.

کاربران تغییرات بزرگی را بین داشبورد نمایه کسب‌وکار Google خود و تجربه تجاری جدید مشاهده می‌کنند.

داشبورد ممکن است از بین رفته باشد. با این حال، اصول اولیه ثابت مانده است.

هنوز هم به رتبه بندی کمکی نمی کند، بنابراین می توانیم صحبت در مورد آن را متوقف کنیم.


به ویژگی‌هایی که گوگل در جلو و مرکز کاربران قرار می‌دهد نگاه کنید، زیرا اینها مهمترین چیزهایی است که آنها در نظر می‌گیرند.

NMX اینجاست که بماند، اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن را ارتقا داد.

برای مشاغل کوچک و مدیران غیر آژانس، کار در SERP با حذف نیاز به رفتن به یک URL جداگانه برای دسترسی به مدیر تجاری خود، یک مرحله را حذف می کند.

با این حال، نکات مثبتی در تجربه تجاری جدید وجود دارد.

از مشتریان خود نظر بخواهید. به همه نظرات – خوب، بد و بی تفاوت پاسخ دهید.

ارزش درک سئوی محلی و بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل شما بر این اساس همچنان راهی برای رشد و حفظ رتبه بندی و افزایش سود خواهد بود.

گزارش خود را گسترش دهید

از لحاظ تاریخی، بیشتر موارد در نمایه کسب و کار Google شما از طریق داشبورد GBP در دسترس بود و برخی از آنها از طریق NMX in-SERP در دسترس بودند. موضوع دیگه این نیست.

نمایه کسب و کار Google تجربه تجاری جدید