آزرده شوید، بر آن غلبه کنید و بفهمید که چگونه تغییرات می تواند به بهترین وجه به برند شما خدمت کند.
بازخورد را به اشتراک بگذارید
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
آزرده شوید، بر آن غلبه کنید و بفهمید که چگونه تغییرات می تواند به بهترین وجه به برند شما خدمت کند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
کاربران و گوگل به طور یکسان بررسی ها را زیر نظر دارند. تا 96% از کاربران برای تصمیم گیری در مورد خرید به بررسی ها متکی هستند و 70 درصد از این کاربران بیشتر به بررسی های Google مراجعه می کنند.
در ادامه، مدیران نمایه ملزم به ویرایش اطلاعات فهرست، بررسی عملکرد، و مدیریت اطلاعات نمایه کسب و کار Google از داخل SERP خواهند بود.
ارین جونز از سال 2005 در بازاریابی دیجیتال و سئو کار می کند. او در سئو محلی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند تخصص دارد. او در استرلینگ آسمان و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محلی است. ارین علاقه زیادی به جامعه دارد و دوست دارد به برندها کمک کند با مخاطبان ایده آل خود چه به صورت آنلاین و چه حضوری در ارتباط باشند.
منبع: https://searchengineland.com/google-nmx-tips-390006
NMX یا New Merchant Experience، داشبورد نمایه کسبوکار Google را حذف میکند و به مدیران نمایه اجازه میدهد مستقیماً در SERP به اطلاعات نمایه دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند.
کاربران دیگر به داشبوردهای قدیمی خود دسترسی ندارند و اکنون به اجبار وارد NMX یا New Merchant Experience می شوند، جایی که ویرایش های GBP مستقیماً در SERP ها انجام می شود.
NMX را تست کنید، ببینید همه چیز کجاست و سپس پیشنهاداتی را برای بهبود ارسال کنید. اگر میخواهیم این کار را انجام دهیم، باید مشارکت کنیم.
در اینجا خلاصه ای از تغییرات آمده است:
این یک تغییر عظیم است که صاحبان مشاغل و سئوکاران به طور یکسان از آن هیجان زده نمی شوند.
سریع ترین راه برای لذت بردن از یک ابزار جدید یا به روز رسانی، درک نحوه کارکرد آن و راحت شدن با آن است. سریعترین راه برای راحت شدن با NMX پریدن و استفاده از آن است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
درباره نویسنده