همچنین هرگونه سوء تفاهم را برطرف میکند زیرا نمیخواهیم اعلان را اغلب اصلاح کنیم. ما سعی می کنیم اولین بار این را درست کنیم.
هدف فوری خود را تنظیم کنید
این بخش تضمین میکند که ما به سئوی مماسی اشاره میکنیم، که اطمینان حاصل میکند که پاسخهای هوش مصنوعی با آنچه ما در تلاش برای رسیدن به آن هستیم، همسو میشوند.
اساساً، ما از بارد میخواهیم تا ابزارهای بررسی را در اختیار ما بگذارد، ما باید بتوانیم قضاوت کنیم و ارزیابی کنیم که آیا این مقوله پیشنهادی منطقی است یا خیر.
- آیا دسته مماسی با مشتری معمولی ما مطابقت دارد؟
- آیا مشتری به دنبال این نوع موضوعی است که برد تولید می کند؟
در این مثال عملی، من از شرح کسب و کار و بیانیه ماموریت استفاده کردم تا هوش مصنوعی را با آن تغذیه کنم.
حالا بیایید این بخش اول دستور را به تجزیه و تحلیل بیشتر تبدیل کنیم تا بفهمیم چه کاری از هوش مصنوعی خواسته ام.
- «به عنوان یک روانشناس عمل کنید…»
وقتی صنعت شما بیش از حد اشباع شده باشد، شانس کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو سخت تر می شود.
ما به هوش مصنوعی می گوییم در هنگام انتخاب محصولات یا خدمات، یک نوع مشاور خرید، همراه مردم باشید.
وقتی درباره موضوعات پرطرفدار در صنعت خود منتشر می کنید، این احتمال وجود دارد که پست های شما به طور منفعلانه بک لینک های جدید جذب کنند.
جعل هویت روانشناس را قبلاً به خاطر دارید؟ به همین دلیل آن را به اعلان اضافه کردیم. اکنون زمان آن است که مانند یک روانشناس آموزش دیده پاسخی از هوش مصنوعی دریافت کنید.
ابزارهای سئو به شما تغییراتی در کلمات کلیدی از کلیدواژه اصلی شما می دهند. اما برای جذب کاربران جدید، شما به کلمات کلیدی جدیدی نیاز دارید که افراد جستجو کنند در حالی که در همان زمان، هیچ یک از رقبای شما هدف قرار نمیدهند.
در نهایت، ما همچنین باید مراقب فرضیات هوش مصنوعی باشیم، بنابراین به سادگی موارد زیر را میپرسیم:
- “دستورالعمل های قبلی را به من یادآوری نکنید، هیچ فرضیه ای نکنید.”
مرحله 2: کلمات کلیدی خود را اضافه کنید
اکنون زمان آن رسیده است که این فرآیند را با جزئیات ببینید.
اگر کار زیاد به نظر می رسد، به این دلیل است که این کار است.
در این اعلان، ما باید در مورد اینکه چگونه کسب و کار خود را از رقبا متمایز می کند، مشخص باشیم. من توصیه می کنم از بیانیه ماموریت خود یا پیشنهاد فروش منحصر به فرد استفاده کنید.
همه چیز را کنار هم بگذارید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/tangential-seo-google-bard-find-content-ideas-429454
وقتی صحبت از عملکرد سئو می شود، وقتی طیفی از موضوعات را پوشش می دهید، می توانید برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید، که به این معنی است که ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب خواهید کرد.
این بدان معنا نیست که ما باید 100٪ به هوش مصنوعی تکیه کنیم. صاحبان مشاغل و بازاریابان مشتریان خود را بهتر از هر کسی می شناسند، که ما را در موقعیت ارزیابی پاسخ های هوش مصنوعی قرار می دهد.
در این آخرین مرحله از نوشتن اعلان، ما بر بخش روانشناختی تحقیق خود تمرکز خواهیم کرد.
اما به لطف هوش مصنوعی راه سریع تری وجود دارد. در این مورد، من از Google Bard برای توسعه ایدههای محتوای جدید و مماس بر اساس تحقیقات مخاطبانم استفاده کردم.
این یک استراتژی است که برای افزایش دید شما در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی که تجارت اصلی شما نیستند، اما همچنان به مخاطبان شما مرتبط هستند، طراحی شده است.
مزایای سئوی مماس چیست؟
این دستور کاملی است که میتوانید در Bard کپی-پیست کنید و بدیهی است که کلمات کلیدی و توضیحات کسبوکارتان را تغییر دهید.
- “هم به عنوان یک روانشناس و هم به عنوان یک مشاور موتور جستجو که آموزش دیده برای کمک به مردم برای یافتن محصول یا خدمات مناسب برای نیازهای خود عمل کنید. هنگام ارزیابی دلایل رایج برای انتخاب، با مفهوم سئوی مماسی آشنا هستید. یک دسته بندی محتوای مماس ایجاد کنید. در انتخاب خود بسیار دقیق باشید. دلایل رایجی که چرا افراد این انتخاب خاص را انجام می دهند را بیان کنید. فهرستی از توضیحات در مورد دلایل انتخاب این دسته خاص و نحوه مطابقت آن با محتوایی که در اختیار شما قرار می دهم ارائه دهید. دستورالعمل های قبلی را به من یادآوری نکنید، عذرخواهی نکنید، به خود ارجاع ندهید. حدس و گمان نزنید در اینجا کلمه کلیدی و توضیحات کسب و کار آمده است: [insert your keyword + business content]”
نتایج
به همین دلیل است که توصیه میکنم روی یک دستهبندی مماس تمرکز کنید و سپس همان فرآیند را برای دستهبندی محتوای دیگر تکرار کنید.
- “در انتخاب خود بسیار دقیق باشید.”
پژوهش نشان می دهد که روانشناسی بر تحقیقات در زمینه مصرف کننده و بازاریابی تأثیر گذاشته است، بنابراین بهترین راه برای درک رفتار مصرف کنندگان چیست؟
درخواست های پشتیبانی
در آن زمان است که سئوی مماسی می تواند به شما کمک کند.
به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی در هنگام تف کردن نتایج ما محدودیت هایی دارد، گاهی اوقات تولید آنها متوقف می شود، به خصوص در مواردی که پاسخ بیش از حد طول می کشد.
هدف از این کار ارائه دقیق ترین اطلاعات ممکن به هوش مصنوعی است.
شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که دو یا چند دسته ایجاد کنید، اما هر چه بیشتر از هوش مصنوعی بخواهید، نتایج دقیق تری خواهید داشت.
بیایید چند نمونه از موضوعات مماسی را ببینیم.
- موضوع اصلی: خانه تعطیلات
- افرادی که فقط برای تعطیلات به دنبال خرید خانه هستند. شرکتهایی که در این حوزه فعالیت میکنند میتوانند موضوعاتی پیرامون سرمایهگذاری در املاک و فرصتهای اجاره فرعی ایجاد کنند، زیرا صاحبان خانههای تعطیلات میتوانند از این خانهها برای کسب درآمد در کنار هم استفاده کنند.
- موضوع اصلی: دوره های آنلاین
- مارک های فعال در این صنعت می توانند در مورد مشاغلی صحبت کنند که می توانید بدون مدرک انجام دهید زیرا دانشجویانی که به دنبال خرید دوره های آنلاین هستند احتمالاً از دانشگاه اجتناب می کنند. در اینجا نمونه ای از این مورد را مشاهده می کنید مطالبی در مورد مشاغل بدون مدرک. این برند همچنین میتواند روی موضوعات و محتوای تغییر شغل تمرکز کند، شروع به نمایش فرصتهای شغلی و ایجاد یک تابلوی شغلی کند.
اگر پاسخ مثبت است، پس میتوانیم مطمئن باشیم که موضوعات مماس پیشنهاد شده توسط هوش مصنوعی دقیق هستند.
چت نشان داد که یکی از مقوله های مماس می تواند «تغییر شغلی» باشد.
می توانید به Bard (یا به طور کلی هر ابزار هوش مصنوعی) دستور دهید که به عنوان موجودیت های مختلف عمل کند یا در موقعیت ها یا وظایف مختلف شرکت کند.
چالش این است: چگونه این کلمات کلیدی جدید را پیدا می کنید که هیچ ابزاری نمی تواند ارائه دهد و هیچ رقیبی برای آنها رتبه بندی نمی کند؟
این بخش حیاتی است زیرا مشکل دقت را که احتمالاً در هر ابزار هوش مصنوعی با آن مواجه میشویم، حل خواهد کرد.
استفاده از هوش مصنوعی، به خصوص Bard، می تواند در زمان تحقیق مخاطبان شما صرفه جویی کند زیرا هوش مصنوعی با میلیاردها نقطه داده آموزش داده شده است. انسانها فقط میتوانند سطح محتوای مماسی گوناگون را خراش دهند.
ما نمی خواهیم نتایج متفاوت باشد. ما میخواهیم نتایج برای ادامه روند خلق ایدههای محتوای مماس بسیار خاص باشد.
- “ایجاد دسته بندی محتوای مماس”
یکی دیگر از مزایای سئوی مماسی افزایش تصاعدی تعداد موضوعاتی است که می توانید در مورد آنها بنویسید. بهطور بالقوه، با این استراتژی، محتوای شما میتواند مقیاسپذیر باشد، زیرا ایدههای محتوایی شما تمام نمیشود.
به راحتی می توانید درخواست های من را بدزدید و ایده های مماس جدید را در کمتر از دو دقیقه ایجاد کنید.
- “هم به عنوان یک روانشناس و هم به عنوان یک مشاور موتور جستجو که آموزش دیده برای کمک به مردم برای یافتن محصول یا خدمات مناسب برای نیازهای خود عمل کنید. هنگام ارزیابی دلایل رایج برای انتخاب، با مفهوم سئوی مماسی آشنا هستید.
اگر همه کارها را درست انجام دادید، باید بتوانید نتایج چشمگیری از Bard دریافت کنید که به شکل زیر است:
هنگامی که درباره موضوعاتی که آنها دوست دارند درباره آنها مطالعه کنند تحقیق می کنید، در مورد صنعت خود نیز اطلاعات بیشتری کسب می کنید و شما را به یک متخصص واقعی در تحقیقات مخاطب تبدیل می کند.
در اینجا مثالی از یک درخواست شامل کلمه کلیدی و توضیحات کسب و کار آمده است:
- کلمه کلیدی دوره های آموزشی و صلاحیت های شخصی است. از دوره مربی بدنسازی سطح 2 تا مدرک مربی شخصی سطح 3، دوره های ما طیف گسترده ای از سطوح را متناسب با حرفه شما ارائه می دهند. ما فقط صلاحیت های برش کوکی را ارائه نمی دهیم. ترکیبی از آموزش آنلاین و حضوری به شما یک مزیت رقابتی میدهد و شما را آماده میکند تا در حرفه جدید خود به میدان بروید.
نوشتن دستورات عالی به شما این امکان را می دهد که با ابزارهای هوش مصنوعی بهتر کار کنید و به جای نتایج متوسط، نتایج مرتبط ایجاد کنید.
به عبارت دیگر در این مرحله دستورالعمل های قبلی را با محصول و خدمات شما مرتبط می کنیم.
این دقیقاً همان چیزی است که سئوی مماس در مورد آن است. این محتوایی است که تجارت اصلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد اما مستقیماً به آن اشاره نمی کند.
سئوی مماس به تعداد زیادی از کاربران و تحقیقات صنعتی نیاز دارد زیرا هیچ ابزار SEO نمی تواند این فرآیند جمع آوری داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
“شما با مفهوم محتوای مماسی آشنا هستید”.
قبل از اینکه بتوانید یک خط نسخه بنویسید، آماده سازی زیادی لازم است.
درخواستها در اصل دستورالعملهایی هستند که شما در قالب متن، سؤال، اطلاعات یا کد به هوش مصنوعی میدهید که پاسخی را که میخواهید دریافت کنید به هوش مصنوعی ارسال میکند.
به عنوان نمونه ای از دستور، از موضوع “دوره های آنلاین” برای سازمانی استفاده خواهیم کرد که دوره های تناسب اندام را ارائه می دهد و افراد را برای تبدیل شدن به مربیان شخصی آموزش می دهد.
در مرحله دوم، ما باید به هوش مصنوعی در مورد تجارت اصلی و کلمات کلیدی خود جهت دهیم.
آماده؟ بیا بریم.
مرحله 1: دستورات را بنویسید
بارد همچنین ایده هایی در مورد موارد زیر به ما ارائه می دهد:
- مقالاتی در مورد نحوه انتخاب شغل جدید.
- ویدئوهایی در مورد چگونگی ایجاد تغییر شغلی.
- پست های وبلاگ در مورد نحوه برقراری ارتباط با افراد در صنعت جدید خود.
- کتابهای الکترونیکی و پستهایی در مورد نحوه آمادهسازی کاورلتر و رزومه خود برای حرفه جدیدتان
این جمله مهم است زیرا ما باید بارد دلیل انتخاب دسته خود را برای ما توضیح دهد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا برای سئوی مماس باید از هوش مصنوعی استفاده کنید؟
اساساً می توانیم تعداد مراحل را از شش به دو مرحله کاهش دهیم:
- درخواست های خود را برای Bard بنویسید و اصلاح کنید.
- دستگاه را با کلمات کلیدی خود تغذیه کنید.
روش سنتی ساخت سئوی مماس می تواند زمان بر باشد. این شامل برخی از مراحل زیر است:
این بخش از جمله نگرش هوش مصنوعی را در آماده سازی برای آنچه در آینده می آید باز می کند.
از آنجایی که درخواست طولانی و مفصل خواهد بود، میتوانیم آن را به سه قسمت تقسیم کنیم تا قابل هضمتر و درک آن آسانتر شود.
جعل هویت و تنظیم زمینه
ما به بارد این اجازه را میدهیم که دستهبندی را برای ما انتخاب کند. تنها چیزی که ما می خواهیم این است که در مورد آن بسیار دقیق باشیم.
- «دلایل رایجی که چرا مردم این انتخاب خاص را انجام میدهند، بیاورید».
این جمله اول به بارد کمک می کند تا به عنوان یک روانشناس رفتار کند و زمینه ای را تنظیم کند که از این به بعد در آن عمل خواهیم کرد.
ما به راهی نیاز داریم تا به هوش مصنوعی بگوییم که پاسخهای آن باید مبنای روانشناختی داشته باشند تا قابل اجرا و دقیق باشند. در غیر این صورت، مثل تیراندازی در تاریکی است.
- “لیستی از توضیحات در مورد دلایل انتخاب این دسته و نحوه مطابقت آن با محتوای اصلی که به شما ارائه خواهم داد، ارائه دهید.”
پس از تنظیم زمینه و جعل هویت، نوبت به ارائه دستورالعملهایی در مورد نوع نتایج مورد انتظار ما به Bard میرسد.
این روش می تواند کار کند زیرا اساساً مراحل فوق را خودکار می کند. راز این است که دستور مناسب برای آموزش هوش مصنوعی را در نتایج سفارشی خود بنویسید.
خبر خوب این است که هر جایگاهی می تواند از محتوای مماسی استفاده کند. در اینجا نمونه های بیشتری از سوله های مختلف آورده شده است:
موقعیت مناسب، جایگاه | موضوع مماسی |
مسافرت رفتن | سینما |
بازاریابی B2B | مسافرت رفتن |
بانکداری | فن آوری |
تناسب اندام | کووید 19 |
تحصیلات | استخدام |
CRM | کار از راه دور |
مراقبت های بهداشتی | تحلیل داده ها |
فنی | بهره وری |
میتوانید با ارائه دستورالعملهای خاص، از هوش مصنوعی بخواهید که شخصیتها، افراد حرفهای یا حتی موجودات خیالی را جعل کند.
- “… آموزش دیده برای کمک به مردم برای یافتن محصول یا خدمات مناسب برای نیازهایشان”.
شما با انتظارات، نکات دردناک و انگیزه های مشتری خود آشنا خواهید شد.
آخرین اما نه کم اهمیت، ایده های محتوای مماس می تواند تلاش های شما را برای بک لینک افزایش دهد.
سئوی مماس از یک جایگاه شروع میشود و میتواند به جایگاههای مختلف تعمیم یابد، که همچنین به این معنی است که تحقیقات شما زوایای و دیدگاههای جدیدی را نشان میدهد که ممکن است قبلاً متوجه آن نشده باشید.
یکی از مزایای اصلی سئوی مماس، جذب مخاطبان بیشتر در مقایسه با هدف قرار دادن کلمات کلیدی تجاری سنتی است.
این یک ایده عالی است زیرا مشتری ایده آل ما معمولا در میانه تغییر شغل از میز به تناسب اندام است. آنها می خواهند از زندگی در باشگاه لذت ببرند و به مشتریان خود کمک کنند تا به اهداف تناسب اندام خود برسند.
بارد چند قدم جلوتر می رود تا طیف گسترده ای از دسته بندی های مماس سئو را نیز در اختیار ما قرار دهد که ممکن است بخواهیم در نظر بگیریم:
این جمله به بارد نتیجه روشنی می دهد. ما می خواهیم یک دسته بندی محتوای مماس ایجاد کنیم.
اعلانهای خوب میتوانند کارایی را افزایش دهند زیرا زمان کمتری را صرف اصلاح دستورالعملهای خود میکنید و همچنین پاسخهای هوش مصنوعی را تقویت میکنند و پاسخهای دقیق، عمیق و مرتبط را در اختیار شما قرار میدهند.
به یاد داشته باشید که همه مشاغل می توانند از همین روش استفاده کنند تا زمانی که شما یک مورد قانع کننده برای خاص بودن داشته باشید و بتوانید آن را به اندازه کافی برای هوش مصنوعی بیان کنید.