چگونه از Performance Max در این فصل خرید تعطیلات بیشترین استفاده را ببرید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


3. Datafeed

ما با سیگنال های مخاطب زیر به موفقیت دست یافته ایم:

به خودتان زمان بدهید و همه تبلیغات را از قبل ارسال کنید، فقط در صورت امکان.

مرحله 1: نوع تبلیغات
مرحله 2: تنظیم تبلیغات

هنگامی که گزینه ایجاد تبلیغات را دارید، به بازار یابی > تبلیغات، سپس روی دکمه آبی بزرگ کلیک کنید تا اطلاعات تبلیغات خود را ارسال کنید.

تبلیغات Google Merchant Center

همچنین، به خاطر داشته باشید که با افزایش بودجه، احتمالاً شاهد افزایش هزینه های تبلیغات نیز خواهید بود.

6. سبک خرید هوشمند

و مطمئن شوید که اصول راه اندازی، گزارش و بهینه سازی PMax را با خواندن مقالات زیر پوشش داده اید:


می‌توانید Performance Max را بدون هیچ دارایی و فقط با استفاده از فید داده محصول خود اجرا کنید. این سیستم را مجبور می‌کند تا به روشی مشابه خرید هوشمند با مکان‌های بیشتر در دسترس اجرا شود.

در Google Merchant Center (GMC)، باید مطمئن شوید که تبلیغات زیر را فعال کرده‌اید رشد > مدیریت برنامه ها.

این بخش کمتر از ارزش گذاری شده Performance Max است، اما احتمالاً مهم ترین آن است.

Google Shopping و Performance Max به شما اجازه هدف گذاری بر اساس کلمات کلیدی را نمی دهند.

توجه داشته باشید: تبلیغات GMC بسیار دشوار هستند و مشمول تایید دستی هستند، بنابراین مطمئن شوید که این را به درستی تنظیم کنید. به خصوص مهم است که انتخاب محصول را به درستی انجام دهید. (مرحله 2 در زیر.)

با PMax، مهم است که با ایجاد تغییرات شدید، سیستم را شوکه نکنید. بهتر است تغییرات کوچکتر و افزایشی بیشتری ایجاد کنید.

گوگل به شما این امکان را می دهد که سیگنال هایی را در مورد افرادی که سیستم باید هدف قرار دهد وارد کنید. لیست مشتریان و ایمیل خود را آپلود کنید، کلمات کلیدی برتر را جمع آوری کنید، از علایق خود استفاده کنید و غیره.

یادت باشه: ایجاد کمپین‌های جدید Performance Max برای BFCM توصیه نمی‌شود، زیرا دوره یادگیری بیش از حد طول می‌کشد تا افزایش یابد.

درباره نویسنده

مناخیم آنی

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


ما توصیه می کنیم بودجه را افزایش دهید و اهداف tROAS را به صورت تدریجی کاهش دهید. باز هم، سیستم را شوکه نکنید.

جمعه سیاه حدود 30 روز دیگر است! اگر همین الان شروع کرده اید، در حال حاضر عقب مانده اید.

می توانید از این رویکردها استفاده کنید:

  • یک گروه دارایی جدید برای اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید.
  • لایه های خلاقانه و برنامه های افزودنی تبلیغاتی جدید.

اگر با فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک موفقیت را مشاهده کردید، این می تواند برای شما بسیار خوب باشد.

سبک اجتماعی پولی

این سیستم از اطلاعات محصول شما استفاده می کند تا بفهمد که چه عبارت های جستجویی باید تبلیغات شما را نشان دهد.

دیتا فید

4. پسوند تبلیغات

هر زمان که بودجه را افزایش می دهید، سیستم را مجبور می کنید که مخاطبان جدیدی پیدا کند. ممکن است طول بکشد تا الگوریتم مخاطب جدیدی پیدا کند که عملکرد خوبی داشته باشد.

می‌توانید و باید افزونه‌های تبلیغاتی را در دو مکان اضافه کنید:

  • Google Merchant Center برای خرید
  • تبلیغات گوگل برای جستجو، یوتیوب و غیره
در زیر چند راه وجود دارد که می توانید همچنان پیشروی کنید.

1. سیگنال های مخاطب

این یک راه عالی برای ثبت ترافیک با هدف بالا در مقیاس است.

سبک خرید هوشمند

7. سبک اجتماعی پولی

نکته: از ادغام Klaviyo و Google Ads استفاده کنید.

2. گروه های دارایی

دیتافید در تمام طول سال مهم است، اما به ویژه اکنون مهم است!

به سیستم فضایی برای اجرا بدهید ولی تغییرات فوق العاده شدید ایجاد نکنید

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/how-to-make-the-most-of-performance-max-this-holiday-shopping-season-389136

علاوه بر این، می‌توانید Performance Max را بدون فید داده اجرا کنید که مکان‌های خرید را حذف می‌کند و فقط تبلیغات نمایشی را اجرا می‌کند.

در حالت ایده آل، شما باید همه چیز را از قبل آماده کرده باشید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

بهتر است گروه‌های دارایی جدید را به کمپین‌های Performance Max موجود اضافه کنید یا روی دارایی‌های تبلیغاتی با گروه‌های دارایی فعلی لایه‌بندی کنید.


Performance Max یکی از بزرگ‌ترین تغییرات به سمت اتوماسیون است که از گوگل دیده‌ایم. چگونه آن را در این فصل خرید تعطیلات کار کنیم؟

صبور باشید و به آن کمی زمان بدهید تا داده ها را جمع آوری کند و افزایش دهد. ممکن است زمان ببرد!

افزونه‌های تبلیغاتی (دارایی‌ها) راهی آسان برای راه‌اندازی تبلیغات بدون ایجاد تغییرات کمپین است که می‌تواند سیستم را از بین ببرد.

در Google Ads، افزونه های تبلیغاتی (دارایی) را می توان در سطح حساب یا سطح کمپین اضافه کرد. فقط روی تب Assets کلیک کنید و موارد جدید را اضافه کنید.

پسوندهای تبلیغاتی

5. پیشنهادات و بودجه

اگر در حال ایجاد یک گروه دارایی جدید هستید، این کار را در همان کمپین انجام دهید تا از عملکرد تاریخی در سطح محصول استفاده شود.