دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
ما با سیگنال های مخاطب زیر به موفقیت دست یافته ایم:
به خودتان زمان بدهید و همه تبلیغات را از قبل ارسال کنید، فقط در صورت امکان.
هنگامی که گزینه ایجاد تبلیغات را دارید، به بازار یابی > تبلیغات، سپس روی دکمه آبی بزرگ کلیک کنید تا اطلاعات تبلیغات خود را ارسال کنید.
همچنین، به خاطر داشته باشید که با افزایش بودجه، احتمالاً شاهد افزایش هزینه های تبلیغات نیز خواهید بود.
و مطمئن شوید که اصول راه اندازی، گزارش و بهینه سازی PMax را با خواندن مقالات زیر پوشش داده اید:
میتوانید Performance Max را بدون هیچ دارایی و فقط با استفاده از فید داده محصول خود اجرا کنید. این سیستم را مجبور میکند تا به روشی مشابه خرید هوشمند با مکانهای بیشتر در دسترس اجرا شود.
در Google Merchant Center (GMC)، باید مطمئن شوید که تبلیغات زیر را فعال کردهاید رشد > مدیریت برنامه ها.
این بخش کمتر از ارزش گذاری شده Performance Max است، اما احتمالاً مهم ترین آن است.
Google Shopping و Performance Max به شما اجازه هدف گذاری بر اساس کلمات کلیدی را نمی دهند.
توجه داشته باشید: تبلیغات GMC بسیار دشوار هستند و مشمول تایید دستی هستند، بنابراین مطمئن شوید که این را به درستی تنظیم کنید. به خصوص مهم است که انتخاب محصول را به درستی انجام دهید. (مرحله 2 در زیر.)
با PMax، مهم است که با ایجاد تغییرات شدید، سیستم را شوکه نکنید. بهتر است تغییرات کوچکتر و افزایشی بیشتری ایجاد کنید.
گوگل به شما این امکان را می دهد که سیگنال هایی را در مورد افرادی که سیستم باید هدف قرار دهد وارد کنید. لیست مشتریان و ایمیل خود را آپلود کنید، کلمات کلیدی برتر را جمع آوری کنید، از علایق خود استفاده کنید و غیره.
یادت باشه: ایجاد کمپینهای جدید Performance Max برای BFCM توصیه نمیشود، زیرا دوره یادگیری بیش از حد طول میکشد تا افزایش یابد.
درباره نویسنده