Google Shopping و Performance Max به شما اجازه هدف گذاری بر اساس کلمات کلیدی را نمی دهند.
افزونههای تبلیغاتی (داراییها) راهی آسان برای راهاندازی تبلیغات بدون ایجاد تغییرات کمپین است که میتواند سیستم را از بین ببرد.
در زیر چند راه وجود دارد که می توانید همچنان پیشروی کنید.
1. سیگنال های مخاطب
همچنین، به خاطر داشته باشید که با افزایش بودجه، احتمالاً شاهد افزایش هزینه های تبلیغات نیز خواهید بود.
6. سبک خرید هوشمند
Performance Max یکی از بزرگترین تغییرات به سمت اتوماسیون است که از گوگل دیدهایم. چگونه آن را در این فصل خرید تعطیلات کار کنیم؟
این سیستم از اطلاعات محصول شما استفاده می کند تا بفهمد که چه عبارت های جستجویی باید تبلیغات شما را نشان دهد.

4. پسوند تبلیغات
می توانید از این رویکردها استفاده کنید:
- یک گروه دارایی جدید برای اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید.
- لایه های خلاقانه و برنامه های افزودنی تبلیغاتی جدید.
هر زمان که بودجه را افزایش می دهید، سیستم را مجبور می کنید که مخاطبان جدیدی پیدا کند. ممکن است طول بکشد تا الگوریتم مخاطب جدیدی پیدا کند که عملکرد خوبی داشته باشد.
در Google Merchant Center (GMC)، باید مطمئن شوید که تبلیغات زیر را فعال کردهاید رشد > مدیریت برنامه ها.
این یک راه عالی برای ثبت ترافیک با هدف بالا در مقیاس است.

7. سبک اجتماعی پولی
میتوانید Performance Max را بدون هیچ دارایی و فقط با استفاده از فید داده محصول خود اجرا کنید. این سیستم را مجبور میکند تا به روشی مشابه خرید هوشمند با مکانهای بیشتر در دسترس اجرا شود.
با PMax، مهم است که با ایجاد تغییرات شدید، سیستم را شوکه نکنید. بهتر است تغییرات کوچکتر و افزایشی بیشتری ایجاد کنید.
یادت باشه: ایجاد کمپینهای جدید Performance Max برای BFCM توصیه نمیشود، زیرا دوره یادگیری بیش از حد طول میکشد تا افزایش یابد.
توجه داشته باشید: تبلیغات GMC بسیار دشوار هستند و مشمول تایید دستی هستند، بنابراین مطمئن شوید که این را به درستی تنظیم کنید. به خصوص مهم است که انتخاب محصول را به درستی انجام دهید. (مرحله 2 در زیر.)
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.