
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
چگونه از PPC برای برند SaaS خود بیشترین بهره را ببرید
نحوه برقراری ارتباط بین این نکات را با خواندن و تجزیه و تحلیل نظرات و بازخوردهای کاربران واقعی نرم افزار خود بیاموزید.
برای ارتقای سطح بعدی، در پیام های تبلیغاتی خود چیزی اضافه کنید که در بازدیدهای اولیه وب سایت در دسترس نبوده است.
با ورود تعداد بیشتری از استارت آپ ها به بازار، کاهش سر و صدا برای برندهای SaaS دشوارتر می شود.
این می تواند یک استراتژی موثر در SaaS باشد زیرا به شما امکان می دهد در مقابل مخاطبانی قرار بگیرید که فعالانه به دنبال راه حلی هستند که می توانید ارائه دهید.

به ندرت فردی که برای اولین بار با وب سایت شما درگیر می شود، آماده تبدیل خواهد بود.
با حذف مشتریان فعلی از دیدن تبلیغات، می توانید مطمئن شوید که بودجه شما صرف دستیابی به مشتریان جدید بالقوه می شود، نه آنهایی که قبلاً از نرم افزار آنها استفاده می کنند.
بخش های سفارشی، تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا بر اساس طیف وسیعی از رفتارهای آنلاین، از جمله:
- آنچه آنها در گوگل جستجو کرده اند.
- چه وب سایت هایی را مرور کرده اند.
- از چه برنامه هایی استفاده کرده اند.

در این دوره (که می تواند هفته ها یا ماه ها باشد)، حفظ آگاهی بالای ذهن بسیار حیاتی است. شما نمی توانید قبل از مرحله بررسی نهایی از رادار یک مشتری بالقوه بیفتید.
سپس، به صورت دستی آنها را به عنوان استثناء در زیر اضافه کنید حضار برگه هر یک از کمپین های فعال شما.
با اجرای کمپین های نمایشی که این افراد را هدف قرار می دهند، مارک های SaaS می توانند آگاهی از برند را با مشتریان بالقوه جدید ایجاد کنند و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارند.
این می تواند شامل تفکیک ویژگی های انحصاری شما و کارت های رتبه بندی شناخته شده صنعت، مانند موارد موجود از طریق G2 باشد.
همانطور که گفته می شود: شما هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک برداشت اول ندارید.
به عنوان مثال، یک بررسی برای Google Ads در Capterra بیان می کند:
مخاطبان درون بازار به شما اجازه می دهند افرادی را که به طور فعال در حال تحقیق یا مقایسه محصولات یا خدمات SaaS هستند، هدف قرار دهید. بخش های مربوطه شامل آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی، نرم افزار ویدئویی و نرم افزار حسابداری می باشد.
کسب و کارهای عزیز SaaS: همه از برند شما اطلاعی ندارند.
علاوه بر این، مارک های SaaS می توانند از طیف وسیعی از گزینه های هدف برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در حین مرور وب استفاده کنند.
خوشبختانه، می توانید انواع کمپین و استراتژی های بسیاری را برای کمک به رسیدن به آن پیاده سازی کنید.
کمپین های نمایشی به برندها امکان می دهد نرم افزار خود را از طریق دارایی های تصویری و ویدیویی به نمایش بگذارند، که می تواند چشم نوازتر از تبلیغات مبتنی بر متن باشد.
در حالی که این می تواند یک راه موفقیت آمیز برای برندهای SaaS برای ربودن توجه رقبا باشد، همیشه باید به خاطر داشت که رقیب می تواند تلافی کند و در ازای آن همین کار را انجام دهد.
از طریق این دارایی های بصری، مارک های SaaS می توانند به مشتریان بالقوه احساسی درباره ظاهر و احساس نرم افزارشان بدهند.
شما باید حساب های PPC خود را برای ایجاد آگاهی از برند و تأثیرگذاری بر توجه در صنعت به سرعت در حال گسترش، سخت کار کنید.
ایجاد استثنائات برای کسانی که در حال حاضر در فرآیند "منبع به فروش" هستند را در نظر بگیرید.
این نشان می دهد که آنها قصد دارند در آینده نزدیک تبدیل شوند.
مخاطبان وابسته
از گزینه های مطابقت مخاطب با شخصیت های مخاطب هدف خود استفاده کنید. به عنوان مثال، علاقه مندان به رایانه های پیشرفته، گیمرهای رایانه شخصی یا خدمات ابری، کاربران را قدرتمند می کنند.
2. از موارد استثنای مطابقت مشتری استفاده کنید
به عنوان مثال: اگر یک وب سایت یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ارائه می دهد، پیام رسانی در کمپین نمایش بازاریابی مجدد می تواند یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه دهد.
بزرگترین مزیت اجرای چنین کمپین هایی این است که مخاطبان قبلاً به نرم افزار علاقه نشان داده اند و بنابراین قصد بیشتری برای تبدیل خواهند داشت.
اکثر مردم می دانند که راه حل هایی برای حل مشکلاتشان وجود دارد. اما کمتر احتمال دارد که برندهای خاصی را بشناسند که محصول مناسبی را ارائه می دهند.
SaaS یک صنعت سگ خوار واقعی است. برندها باید هر کاری که می توانند انجام دهند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. یکی از راه های انجام این کار، شرکت در مناقصه رقیب است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/ppc-tactics-saas-brands-429126
در حالی که ممکن است یک دوره آزمایشی 7 روزه فرد را متقاعد نکرده باشد که تبدیل شود، یک دوره آزمایشی طولانی مدت انحصاری می تواند چیزی باشد که برای وارد کردن آنها لازم است.
4. در مناقصه رقیب شرکت کنید
با این حال، برای اجرای موثر کمپین ها و کسب مزیت رقابتی، رویکرد استراتژیک تری مورد نیاز است.
با تماس مجدد با این بازدیدکنندگان قبلی سایت، می توانید آنها را تشویق کنید که برای تبدیل به وب سایت بازگردند.

برای انجام این کار، با آپلود فهرستی از مشتریان فعلی خود با استفاده از داده های شخص اول، مانند آدرس های ایمیل، شماره تلفن و شناسه های کاربری، یک لیست مخاطب جدید ایجاد کنید.
اصطلاح «مخاطبان سرد» به افرادی اطلاق می شود که هنوز با یک برند درگیر نشده اند و در این مورد، هنوز در محدوده پارامترهای مخاطب هدف برند قرار می گیرند.
به همین دلیل است که بسیاری متوجه شده اند که PPC می تواند راهی فوق العاده برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید باشد.
این نوع پیام رسانی می تواند به برند شما کمک کند تا ارتباط و تناسب را برای مشتریان بالقوه به تصویر بکشد و به آنها اطمینان دهد که شما راه حل مورد نیاز آنها هستید.
استراتژی های PPC برای درخشش SaaS شما
هدف صفحه باید این باشد که نشان دهد چه چیزی نرم افزار شما را عالی می کند، نه اینکه یک اظهارنظر ناامیدکننده در مورد محصول رقیب باشد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.