یکی از راههای انجام این کار، اجرای کمپین نمایش مخاطب سرد در Google Ads است.
یکی از کارهایی که نمی خواهید انجام دهید این است که برای کلیک های مشتریان فعلی که به دنبال ورود به حساب های خود هستند، پرداخت کنید.
به عنوان مثال: اگر یک وب سایت یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ارائه می دهد، پیام رسانی در کمپین نمایش بازاریابی مجدد می تواند یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه دهد.
از تبدیل کلمات کلیدی از کمپینهای جستجو و تحقیقات خود به وبسایتها و برنامههایی استفاده کنید که مخاطبان هدف شما اغلب برای ساخت این بخشها استفاده میکنند.
مخاطبان داخل بازار
به ندرت فردی که برای اولین بار با وب سایت شما درگیر می شود، آماده تبدیل خواهد بود.
با اجرای کمپین های نمایشی که این افراد را هدف قرار می دهند، مارک های SaaS می توانند آگاهی از برند را با مشتریان بالقوه جدید ایجاد کنند و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارند.
خرج کردن پول برای کسانی که قبلا:
- درگیر شدن با نرم افزار
- ارتباط با تیم فروش.
- دریافت ارتباطات بازاریابی از طریق ایمیل/خبرنامه.
این می تواند برای ایجاد پیام هایی مانند:
- پلت فرم بصری و آسان برای استفاده.
- راه حل های تبلیغاتی انعطاف پذیر
- به مشتریان بالقوه کمک کنید تا محصولات شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
- انواع کمپین مناسب برای همه مشاغل.
کمپینهای نمایشی به برندها امکان میدهد نرمافزار خود را از طریق داراییهای تصویری و ویدیویی به نمایش بگذارند، که میتواند چشمنوازتر از تبلیغات مبتنی بر متن باشد.
هنگام استفاده از مناقصه رقیب، صفحات فرود تعیین شده ایجاد کنید، جایی که محتوا بر تمایز آنها از رقبای شما تمرکز دارد.
هدف صفحه باید این باشد که نشان دهد چه چیزی نرم افزار شما را عالی می کند، نه اینکه یک اظهارنظر ناامیدکننده در مورد محصول رقیب باشد.
به عنوان مثال، کسانی که قبلاً ادعای آزمایشی رایگان کرده اند، مشترک خبرنامه هستند یا در حال بحث و گفتگو با تیم فروش هستند.
این می تواند منجر به یک موقعیت پیشنهادی تهاجمی شود که در آن مارک ها در نهایت برای نام تجاری خود CPC های متورم پرداخت می کنند. این یک استراتژی قدرتمند است اما باید با احتیاط استفاده شود.
5. نسخه تبلیغاتی را بهینه کنید
در این دوره (که می تواند هفته ها یا ماه ها باشد)، حفظ آگاهی بالای ذهن بسیار حیاتی است. شما نمی توانید قبل از مرحله بررسی نهایی از رادار یک مشتری بالقوه بیفتید.
کسب و کارهای عزیز SaaS: همه از برند شما اطلاعی ندارند.
برای ایجاد آگاهی از برند و تأثیرگذاری بر توجه به این نوع افراد، باید از طریق تلاش های بازاریابی خود با آنها ارتباط برقرار کنید.
به احتمال زیاد آنها به زمان نیاز دارند تا در مورد برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، به تحقیق در مورد وضعیت خود ادامه دهند، ارائه دهندگان جایگزین را بررسی کنند و در مورد گزینه های خود با سایر سهامداران بحث کنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/ppc-tactics-saas-brands-429126
شما باید حسابهای PPC خود را برای ایجاد آگاهی از برند و تأثیرگذاری بر توجه در صنعت به سرعت در حال گسترش، سخت کار کنید.
با این حال، برای اجرای موثر کمپین ها و کسب مزیت رقابتی، رویکرد استراتژیک تری مورد نیاز است.
با حذف مشتریان فعلی از دیدن تبلیغات، می توانید مطمئن شوید که بودجه شما صرف دستیابی به مشتریان جدید بالقوه می شود، نه آنهایی که قبلاً از نرم افزار آنها استفاده می کنند.
سپس، به صورت دستی آنها را به عنوان استثناء در زیر اضافه کنید حضار برگه هر یک از کمپین های فعال شما.
در حالی که ممکن است یک دوره آزمایشی 7 روزه فرد را متقاعد نکرده باشد که تبدیل شود، یک دوره آزمایشی طولانی مدت انحصاری می تواند چیزی باشد که برای وارد کردن آنها لازم است.
4. در مناقصه رقیب شرکت کنید
اطمینان حاصل کنید که با استفاده از کپی تبلیغاتی که هم متقاعدکننده و هم آموزنده است، از اولین تعاملات خود با مشتریان بالقوه بیشترین بهره را می برید.
اصطلاح «مخاطبان سرد» به افرادی اطلاق میشود که هنوز با یک برند درگیر نشدهاند و در این مورد، هنوز در محدوده پارامترهای مخاطب هدف برند قرار میگیرند.
ایجاد استثنائات برای کسانی که در حال حاضر در فرآیند “منبع به فروش” هستند را در نظر بگیرید.
از طریق این داراییهای بصری، مارکهای SaaS میتوانند به مشتریان بالقوه احساسی درباره ظاهر و احساس نرمافزارشان بدهند.
پیام نیاز به نشان دادن دارد چگونه نرم افزار شما مشکل آنها را حل می کند و چرا آنها باید شما را به جای رقبا انتخاب کنند.
اکثر مردم می دانند که راه حل هایی برای حل مشکلاتشان وجود دارد. اما کمتر احتمال دارد که برندهای خاصی را بشناسند که محصول مناسبی را ارائه می دهند.
نحوه برقراری ارتباط بین این نکات را با خواندن و تجزیه و تحلیل نظرات و بازخوردهای کاربران واقعی نرم افزار خود بیاموزید.
SaaS یک صنعت سگ خوار واقعی است. برندها باید هر کاری که می توانند انجام دهند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. یکی از راه های انجام این کار، شرکت در مناقصه رقیب است.
علاوه بر این، مارک های SaaS می توانند از طیف وسیعی از گزینه های هدف برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در حین مرور وب استفاده کنند.
این می تواند یک استراتژی موثر در SaaS باشد زیرا به شما امکان می دهد در مقابل مخاطبانی قرار بگیرید که فعالانه به دنبال راه حلی هستند که می توانید ارائه دهید.

افراد در این گروه ها بر اساس دسته بندی های زیر طبقه بندی می شوند:
- انواع وب سایت هایی که استفاده می کنند.
- محتوایی که با آن درگیر هستند.
- چقدر آنها از وب سایت های مرتبط بازدید کرده اند.
بزرگترین مزیت اجرای چنین کمپین هایی این است که مخاطبان قبلاً به نرم افزار علاقه نشان داده اند و بنابراین قصد بیشتری برای تبدیل خواهند داشت.
مخاطبان درون بازار به شما اجازه می دهند افرادی را که به طور فعال در حال تحقیق یا مقایسه محصولات یا خدمات SaaS هستند، هدف قرار دهید. بخش های مربوطه شامل آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی، نرم افزار ویدئویی و نرم افزار حسابداری می باشد.
از گزینههای مطابقت مخاطب با شخصیتهای مخاطب هدف خود استفاده کنید. به عنوان مثال، علاقه مندان به رایانه های پیشرفته، گیمرهای رایانه شخصی یا خدمات ابری، کاربران را قدرتمند می کنند.
2. از موارد استثنای مطابقت مشتری استفاده کنید
این نشان می دهد که آنها قصد دارند در آینده نزدیک تبدیل شوند.
مخاطبان وابسته
همانطور که گفته می شود: شما هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک برداشت اول ندارید.
در اینجا پنج راه وجود دارد که مارک های SaaS می توانند بیشترین بهره را از کمپین های PPC ببرند.
1. یک کمپین نمایش مخاطب سرد بسازید
به عنوان مثال، یک بررسی برای Google Ads در Capterra بیان می کند:
خوشبختانه، میتوانید انواع کمپین و استراتژیهای بسیاری را برای کمک به رسیدن به آن پیادهسازی کنید.
مخاطبان وابسته به شما این امکان را میدهند که بر اساس افرادی که هستند، علایقشان و نوع عادتهایی که دارند به آنها دسترسی پیدا کنید.
با ورود تعداد بیشتری از استارت آپ ها به بازار، کاهش سر و صدا برای برندهای SaaS دشوارتر می شود.
به همین دلیل است که بسیاری متوجه شده اند که PPC می تواند راهی فوق العاده برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید باشد.
این میتواند شامل تفکیک ویژگیهای انحصاری شما و کارتهای رتبهبندی شناختهشده صنعت، مانند موارد موجود از طریق G2 باشد.
این افراد بهترین موقعیت را برای توصیف چگونگی بهره مندی از محصول دارند. آنها همچنین از اصطلاحات و صفت هایی استفاده می کنند که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.