برندها باید پروفایل های مصرف کننده خود را تقسیم بندی کنند تا بتوانند پیام های مرتبط را ارائه دهند، عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند و تاکتیک ها را بهینه کنند. این شامل بخش بندی است:
- مشتریان فعلی از مشتریان بالقوه.
- مشتریان با LTV بالا.
- مشتریانی که اغلب خرید می کنند.
- کسانی که اخیراً با برندهای شما تعامل نداشته اند.
مخاطبان و کسب و کار خود را بهتر درک کنید
هنگامی که بسیاری از افراد در مورد بازاریابی موتورهای جستجو فکر می کنند، تنها چیزی که در نظر می گیرند تبلیغات جستجوی پولی مبتنی بر کلمات کلیدی است. اکنون اکوسیستم PPC بسیار بزرگتر از جستجوی پولی است. در گوگل و مایکروسافت طیف گسترده ای از کانال های توزیع را دارید:
- جستجوی پولی
- شرکای جستجو (Google)
- شبکه تبلیغات جستجو (MSAN، مایکروسافت)
- شبکه نمایش
- یوتیوب و ویدیو
- کشف
- خريد كردن
- کمپین های اپلیکیشن
- کمپین های محلی
دفعه بعد، به برخی از مشخصات فنی در مورد ساخت، تقسیم بندی و مدیریت مخاطبان PPC خواهیم پرداخت. همانطور که حفظ حریم خصوصی در اولویت قرار می گیرد، دسترسی به داده های نمایه مخاطبان سخت تر می شود. ما با هم برای آینده برنامه ریزی خواهیم کرد!
مخاطبان هدف برند شما احتمالاً ویژگی های مشابهی دارند. آنها همیشه در همه جا تبلیغات می بینند.
ممکن است شما مخاطبانی داشته باشید که با آگاهی پایین نسبت به برند شما در نظر گرفته می شوند. به احتمال زیاد، شما می خواهید مخاطبانی را هدف قرار دهید که مشتریان فعلی با آگاهی بسیار بالایی از برند شما هستند.
این فرآیند تقسیم بندی باید چرخه فروش شما، پیام رسانی در هر مرحله از این چرخه و نحوه تعامل مصرف کنندگان با برند شما را روشن کند. بخش های مخاطب برای برند شما باید برای نیازهای بازاریابی و فروش شما شخصی سازی شود، اما این ویژگی های ذکر شده در بالا باید طوفان فکری شما را شروع کند.
این ویژگی ها بر نحوه ایجاد یک برنامه رسانه ای پولی برای پرداختن به این مخاطبان تأثیر می گذارد.
«در مجموع، مصرف کنندگان جوان تر فهرستی متنوع تر از انتظارات در مورد تبلیغات دارند. مهمتر از همه، آنها نشانه هایی از تمایل به ارتباط با یک آگهی در سطح احساسی را نشان می دهند. از سوی دیگر، همتایان قدیمی تر آنها به سمت مزایای کاربردی و ملموس تر تبلیغات جذب می شوند.»
تعریف مخاطب نباید یک بار اتفاق بیفتد. به طور منظم چارچوب مخاطبان خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تقسیم بندی همچنان با اهداف اصلی کسب و کار شما همسو است.
پیام های کاردستی که از نویز متمایز است
مصرف کنندگان غرق در رگبار تبلیغات هستند. آمریکایی ها روزانه هزاران آگهی را مشاهده می کنند.
ایجاد یک ارتباط پایدار با مخاطبان در حال حاضر دشوار است، اما برندها همچنین باید این ارتباط را حفظ کنند تا وفاداری به برند و ارزش مادام العمر ایجاد کنند.
- بر اساس این گزارش، 34 درصد از مصرف کنندگان در طول همه گیری کووید، برندهای جدید را امتحان کردند یک گزارش از TouchPoints خرده فروشی.
با مخاطبان تعریف شده خود و خلاقیت هدف خود، می توانید روی ایجاد پیام هایی تمرکز کنید که از نویز متمایز هستند. شما می توانید توجه هر مخاطب را به خود جلب کنید، اما همچنین می توانید ارتباطی برقرار کنید که امیدواریم طنین انداز و الهام بخش عمل باشد.
برنامه های رسانه ای با پول بهتر بسازید
هر بخش مخاطب متفاوت است. آنها روابط متفاوتی با برند شما دارند و هر کدام نیازها و علایق منحصر به فردی دارند.
تقسیم بندی مخاطبان مستلزم پاسخ به سؤالات بزرگتر در مورد کسب و کار شما است.
جدید در زمین موتورهای جستجو