نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
این کانال ها فرصت های متفاوتی را برای کشف و گفتگو با مخاطبان هدف شما فراهم می کنند. به عنوان مثال، برای مخاطبانی که آگاهی کم/بدون آگاهی از محصولات شما دارند، باید برای معرفی نام تجاری خود به طور بالقوه از طریق Display یا YouTube برای ایجاد علاقه تماس بگیرید.
پیامرسانی معیاری برای تعیین چارچوب مخاطبان شماست. هر گروه مخاطب باید پیام رسانی هدفمند داشته باشد.
برندها باید پروفایل های مصرف کننده خود را تقسیم بندی کنند تا بتوانند پیام های مرتبط را ارائه دهند، عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند و تاکتیک ها را بهینه کنند. این شامل بخش بندی است:
- مشتریان فعلی از مشتریان بالقوه.
- مشتریان با LTV بالا.
- مشتریانی که اغلب خرید می کنند.
- کسانی که اخیراً با برندهای شما تعامل نداشته اند.
مخاطبان و کسب و کار خود را بهتر درک کنید
هنگامی که بسیاری از افراد در مورد بازاریابی موتورهای جستجو فکر می کنند، تنها چیزی که در نظر می گیرند تبلیغات جستجوی پولی مبتنی بر کلمات کلیدی است. اکنون اکوسیستم PPC بسیار بزرگتر از جستجوی پولی است. در گوگل و مایکروسافت طیف گسترده ای از کانال های توزیع را دارید:
- جستجوی پولی
- شرکای جستجو (Google)
- شبکه تبلیغات جستجو (MSAN، مایکروسافت)
- شبکه نمایش
- یوتیوب و ویدیو
- کشف
- خريد كردن
- کمپین های اپلیکیشن
- کمپین های محلی
دفعه بعد، به برخی از مشخصات فنی در مورد ساخت، تقسیم بندی و مدیریت مخاطبان PPC خواهیم پرداخت. همانطور که حفظ حریم خصوصی در اولویت قرار می گیرد، دسترسی به داده های نمایه مخاطبان سخت تر می شود. ما با هم برای آینده برنامه ریزی خواهیم کرد!
مخاطبان هدف برند شما احتمالاً ویژگی های مشابهی دارند. آنها همیشه در همه جا تبلیغات می بینند.
ممکن است شما مخاطبانی داشته باشید که با آگاهی پایین نسبت به برند شما در نظر گرفته می شوند. به احتمال زیاد، شما می خواهید مخاطبانی را هدف قرار دهید که مشتریان فعلی با آگاهی بسیار بالایی از برند شما هستند.
این فرآیند تقسیم بندی باید چرخه فروش شما، پیام رسانی در هر مرحله از این چرخه و نحوه تعامل مصرف کنندگان با برند شما را روشن کند. بخش های مخاطب برای برند شما باید برای نیازهای بازاریابی و فروش شما شخصی سازی شود، اما این ویژگی های ذکر شده در بالا باید طوفان فکری شما را شروع کند.
این ویژگی ها بر نحوه ایجاد یک برنامه رسانه ای پولی برای پرداختن به این مخاطبان تأثیر می گذارد.
«در مجموع، مصرفکنندگان جوانتر فهرستی متنوعتر از انتظارات در مورد تبلیغات دارند. مهمتر از همه، آنها نشانه هایی از تمایل به ارتباط با یک آگهی در سطح احساسی را نشان می دهند. از سوی دیگر، همتایان قدیمیتر آنها به سمت مزایای کاربردی و ملموستر تبلیغات جذب میشوند.»
تعریف مخاطب نباید یک بار اتفاق بیفتد. به طور منظم چارچوب مخاطبان خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تقسیم بندی همچنان با اهداف اصلی کسب و کار شما همسو است.
پیامهای کاردستی که از نویز متمایز است
مصرف کنندگان غرق در رگبار تبلیغات هستند. آمریکایی ها روزانه هزاران آگهی را مشاهده می کنند.
ایجاد یک ارتباط پایدار با مخاطبان در حال حاضر دشوار است، اما برندها همچنین باید این ارتباط را حفظ کنند تا وفاداری به برند و ارزش مادام العمر ایجاد کنند.
- بر اساس این گزارش، 34 درصد از مصرفکنندگان در طول همهگیری کووید، برندهای جدید را امتحان کردند یک گزارش از TouchPoints خرده فروشی.
با مخاطبان تعریف شده خود و خلاقیت هدف خود، می توانید روی ایجاد پیام هایی تمرکز کنید که از نویز متمایز هستند. شما می توانید توجه هر مخاطب را به خود جلب کنید، اما همچنین می توانید ارتباطی برقرار کنید که امیدواریم طنین انداز و الهام بخش عمل باشد.
برنامه های رسانه ای با پول بهتر بسازید
هر بخش مخاطب متفاوت است. آنها روابط متفاوتی با برند شما دارند و هر کدام نیازها و علایق منحصر به فردی دارند.
تقسیم بندی مخاطبان مستلزم پاسخ به سؤالات بزرگتر در مورد کسب و کار شما است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/building-audience-framework-improve-ppc-campaigns-386624
پیامهایی که از بین میروند و ارتباط برقرار میکنند شامل اطلاعات مرتبط با مفاهیم سرگرمکننده و تخفیفها/تبلیغات برای الهام بخشیدن به اقدام است.
بازاریابان باید از سر و صدا عبور کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. GWI یک مطالعه منتشر کرد در مارس 2021 که هدف آن درک آنچه مصرف کنندگان در نسل های مختلف (Gen Z تا Baby Boomers) از تبلیغ کنندگان می خواهند. به گفته نویسندگان:
ساختن یک چارچوب مخاطب به شما امکان می دهد نحوه دسترسی به این افراد را درک کنید.
تقسیم بندی مخاطبان خودسرانه مسلماً بدتر از هیچ است.
برندها دائماً برای جلب توجه بیشتر فریاد می زنند. در برخی مواقع، همه اینها به سر و صدا برای مصرف کنندگان غرق شده تبدیل می شود که روزانه در دستگاه های دیجیتالی خود بمباران می شوند.
اما چگونه مطمئن می شوید که بهترین افراد را هدف قرار می دهید و پیام رسانی فوق العاده است؟
تعریف و توسعه مخاطب باید در هسته هر استراتژی PPC باشد
امیدواریم که همه اینها عالی به نظر برسد و شما آماده باشید تا استراتژی مخاطبان خود را بسازید یا مرور کنید!
همه تاکتیکهای شما، از جمله ساختار حساب، کلمات کلیدی، مناقصه و هر چیز دیگری، باید از چارچوب مخاطبان شما پشتیبانی کند.
یک چارچوب قوی برای مخاطبان به شفافتر کردن پیامهای شما و هدفمند کردن خرید رسانه شما کمک میکند.
مردم از تبلیغات چه می خواهند؟ چهار موضوع ظاهر شد:
- سرگرم کننده باشید
- اطلاعات محصول را به من بدهید
- ارائه تخفیف و پیشنهاد.
- با من و هویت من مرتبط باشد.
تبلیغات PPC همیشه برای رساندن پیام مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب بوده است. حتی امروز.