بازاریابان باید از سر و صدا عبور کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. GWI یک مطالعه منتشر کرد در مارس 2021 که هدف آن درک آنچه مصرف کنندگان در نسل های مختلف (Gen Z تا Baby Boomers) از تبلیغ کنندگان می خواهند. به گفته نویسندگان:
مخاطبان هدف برند شما احتمالاً ویژگی های مشابهی دارند. آنها همیشه در همه جا تبلیغات می بینند.
مصرف کنندگان غرق در رگبار تبلیغات هستند. آمریکایی ها روزانه هزاران آگهی را مشاهده می کنند.
در مورد ویژگی های مشترک بین بخش های بزرگی از مخاطبان خود فکر کنید و آنها را با هم گروه بندی کنید. در اینجا چند ویژگی آمده است که می تواند به ایجاد مخاطبان هدف کمک کند:
- با آگاهی از نام تجاری خود، از وب سایت شما بازدید کرده اما خرید نکرده اید
- از نام تجاری خود آگاه نیستید یا قبلاً با وب سایت خود تعاملی نداشته اید
- افرادی که با نام تجاری شما درگیر شده اند (اطلاعات درخواست، ایمیل و غیره)
- مشتریان قبلی که محصولات/خدمات شما را خریداری کرده اند
- مشتریانی که چندین خرید یا خریدهای بزرگ انجام داده اند
- مشتریانی که مدت زیادی است خرید نکرده اند
همه تاکتیکهای شما، از جمله ساختار حساب، کلمات کلیدی، مناقصه و هر چیز دیگری، باید از چارچوب مخاطبان شما پشتیبانی کند.
«در مجموع، مصرفکنندگان جوانتر فهرستی متنوعتر از انتظارات در مورد تبلیغات دارند. مهمتر از همه، آنها نشانه هایی از تمایل به ارتباط با یک آگهی در سطح احساسی را نشان می دهند. از سوی دیگر، همتایان قدیمیتر آنها به سمت مزایای کاربردی و ملموستر تبلیغات جذب میشوند.»
اگر یک استراتژی برای مخاطب ایجاد کنید اما تبلیغات مشابهی را در بخشهای خود ارائه دهید، استراتژی شما آنقدر تاثیرگذار نخواهد بود. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما به اندازه کافی بزرگ هستند تا حجم برداشت را افزایش دهند، اما آنقدر منحصر به فرد هستند که به پیام های سفارشی نیاز دارند.
ایجاد یک ارتباط پایدار با مخاطبان در حال حاضر دشوار است، اما برندها همچنین باید این ارتباط را حفظ کنند تا وفاداری به برند و ارزش مادام العمر ایجاد کنند.
- بر اساس این گزارش، 34 درصد از مصرفکنندگان در طول همهگیری کووید، برندهای جدید را امتحان کردند یک گزارش از TouchPoints خرده فروشی.
این فرآیند تقسیم بندی باید چرخه فروش شما، پیام رسانی در هر مرحله از این چرخه و نحوه تعامل مصرف کنندگان با برند شما را روشن کند. بخش های مخاطب برای برند شما باید برای نیازهای بازاریابی و فروش شما شخصی سازی شود، اما این ویژگی های ذکر شده در بالا باید طوفان فکری شما را شروع کند.
ساختن یک چارچوب مخاطب به شما امکان می دهد نحوه دسترسی به این افراد را درک کنید.
دفعه بعد، به برخی از مشخصات فنی در مورد ساخت، تقسیم بندی و مدیریت مخاطبان PPC خواهیم پرداخت. همانطور که حفظ حریم خصوصی در اولویت قرار می گیرد، دسترسی به داده های نمایه مخاطبان سخت تر می شود. ما با هم برای آینده برنامه ریزی خواهیم کرد!
تبلیغات PPC همیشه برای رساندن پیام مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب بوده است. حتی امروز.
هر بخش مخاطب متفاوت است. آنها روابط متفاوتی با برند شما دارند و هر کدام نیازها و علایق منحصر به فردی دارند.
جدید در زمین موتورهای جستجو