در مورد تمام جنبه های غنی یک سازمان یا شرکت و طرحی برای "مالکان" یا "اعضا" فکر کنید. فقط چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در اینجا علامت گذاری کنید.
4.4 سازگاری اجتماعی
در انتهای دیگر این تصویری از موجودیت های مرتبط است، به همین دلیل است که برای ما مهم است که یک لایه را عمیق تر کنیم. باز هم، ما فقط به چه کسی و چند وقت یکبار نگاه نمی کنیم، بلکه به تحلیل احساسات سطح بالا نیز نگاه می کنیم.
1.4 سایت های بررسی شخص ثالث
کار بر روی هر چیزی که EAT شرکت شما را بهبود بخشد هرگز وقت تلف نمی شود. گفتنی است، برای درک اینکه کدام اقلام را اولویت بندی کنیم و کدام را به طور موقت یا دائم پارک کنیم، به تجربه و زمینه نیاز دارد.
EAT یک سیگنال مستقیم رتبه بندی گوگل نیست. شما می توانید آن را بیشتر مانند مجموعه ای از همه چیزهایی که واقعا مهم هستند و مانع از پتانسیل شما می شوند فکر کنید. ماری هاینز دارای یک خلاصه عالی EAT در اینجا.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
به عنوان یک فرآیند؛ این رویکرد جامع و تحریک آمیز است. اما خروجی های اولویت بندی شده نتایج فوری و طولانی مدت را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.
آیا کسب و کار برنده جوایزی شده است یا اعتباری دارد؟ آیا این موارد در محل ذکر شده است؟ آیا این موارد در سایت های شخص ثالث ذکر شده است؟
خواندن دستورالعمل های ارزیابی کیفیت، همه پست ها و نظرات و آزمایش های وبلاگ و تلاش برای فهمیدن آن می تواند بسیار سخت باشد.
در اینجا ما به دنبال زمان برای پاپ هستیم، عدد، اگر مزاحم باشد. سپس اگر بستن آن سخت باشد یا اگر به طرز فریبنده ای بسته شدن غیرممکن باشد.
5.2 گمراه کننده
مشتریان بالقوه شما به روش هایی نیاز دارند تا ارزیابی کنند که آیا واقعاً می توانند به سازمان های خاصی اعتماد کنند یا خیر. با این حال با گذراندن این اعتبارنامه ها؛ سرمایه گذاری بر روی استانداردها و افراد شما، همه بخشی از ساختن یک کسب و کار معتبر با تخصص، اقتدار و اعتماد رو به رشد است.
نتیجه
اکنون داشتن تبلیغات در بالای صفحه و جایی که موضوع صفحه باید باشد، تمرکز صریح الگوریتم هایی در نوجوانان بوده است، مانند Google Page Layout. در ژانویه 2012 یک تنظیم وحشیانه وجود داشت که صنعت به سرعت آن را "بالاترین" نامید، اما نکته تبلیغاتی با کیفیت پایین است، در مکان هایی که موضوع صفحه باید باشد یکی از قدیمی ترین نشانه های کیفیت پایین است.
آیا کسب و کار دارای یک پانل دانش است که در نتایج جستجوی Google برای جستارهای نام تجاری ظاهر می شود؟ آیا جامع است؟ آیا انواع متداول نام تجاری با پانل دانش کسب و کار نتیجه می دهد؟
4.2 ویکی داده
آیا نظرات یا نظرات مثبتی در سایت وجود دارد و آیا به نظرات منفی پاسخ داده شده است؟
2.3. پیوند به مقامات صنعت
من بسیار خوشحالم که هنوز با من هستید خواننده عزیز، زیرا رعایت و ایمنی بسیار مهم است. پس لطفا کلیپ بورد خود را بردارید و عمیق بگردید..
7.1 سیاست ها
همه اینها باید واقعا واضح باشند و معمولاً در فوتر سایت پیوند داده شوند.
7.2 پروتکل
در اینجا ما به دنبال این هستیم که چند سایت بررسی، چند بررسی، احساسات عمومی و مهمتر از آن – تعامل (یعنی آیا کسب و کار قابل مشاهده است و تعامل مثبتی با بازبینان دارد؟).
1.5 ویکی پدیا
بله، گمراه کردن افراد در اینترنت بسیار آسان است، اما بسیار غیراخلاقی است و باید از آن اجتناب کرد.
6.7 عنوان
آیا سایت به جامعه حرفه ای گسترده تری ارجاع می دهد؟
2.4 درباره ما
بسیار مهم است، زیرا ویکی داده یکی از معدود منابع اصلی اعتبارسنجی موجودیت مورد استفاده توسط Google است. در اینجا ما به دنبال یک ورودی گسترده و بدون خطا هستیم.
4.3 داده های ساختار یافته سازمان
حذه! بیایید با یک نت بالا به پایان برسانیم، جایزه دوک ادینبورگ را بیرون بیاوریم و آن سطح 2 ژیمناستیک را به لئوتارد خود بدوزیم. زیرا افتخار به دستاوردهای خود نشان می دهد که شما برای کسب سطحی از تخصص و اختیار پشتکار داشته اید.
8.1 اختیار نویسنده
آیا تمام خط مشی های رسمی که شخص حقوقی (مثلاً شرکت LTD) تحت آن عمل می کند، به وضوح نشان داده شده است. اینها ممکن است مواردی مانند:
- سیاست حفظ حریم خصوصی
- شرایط و قوانین استفاده از وب سایت و داده های شما
- T & Cs - برای مشتریان، اگر محصولی را دارید شرایط بیشتری وجود دارد
- اطلاعات حمل و نقل
- سیاست بازگشت
آیا محتوا به طور کلی عاری از خطا و اشتباه/اشتباهات تایپی است؟ آیا با اجماع علمی آنلاین (در صورت وجود) مطابقت دارد؟ آیا تناقض به اشتباه و بدون منابع دیگر برای تشدید تناقض وجود دارد؟
6.3 مراجع
واقعاً چگونه متوجه می شوید که آیا وب سایت شما فاقد EAT یا شواهدی از آن است؟
EAT چیست
ممکن است در حال حاضر چیزی باشد که به نظر می رسد در زیر رادار پرواز می کند، اما زمان زیادی نمی گذرد تا اینکه شاهد فرسایش بیشتر انواع رسانه های "سنتی" بیشتر در SERP برای مواردی مانند این باشیم.
محتوا
6.1. هدف
در اینجا ما به طور خاص به دنبال مواردی مانند تبلیغات پنهان به عنوان محتوا هستیم. این بدترین است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد