آیا همه دادههای ساختیافته از سایت علامتگذاری شدهاند، این میتواند به سادگی دادههای ساختاریافته نویسنده یا حتی توضیح شرایط و موارد دیگر باشد. هر چه داده ها ساختارمندتر باشند، سیگنال بیشتری دارند.
شناسایی موجودیت
4.1 پانل دانش
آیا سایت فایل Disavow دارد و چه چیزی در آن وجود دارد؟ آیا شواهدی مبنی بر اجرای لینک بیلدینگ بی کیفیت وجود دارد؟ اساساً آیا یک پروفایل بک لینک مهندسی شده وجود دارد که یک مایل جلوتر باشد؟
آیا سایت بیان می کند که شرکت چه مدت فعالیت تجاری دارد؟ چه چیزی آنها را معتبر می کند؟ چرا باید آنها را منبع قابل اعتماد اطلاعات در نظر گرفت؟ چه مدرکی وجود دارد؟
نهادهای مرتبط
3.1 نویسندگان/نویسندگان محتوا
مشتریان به سایتهای بررسی، مانند TripAdvisor، Trustpilot و موارد دیگر، اعتماد دارند و ارزش قائل هستند.
آیا سایت هک شده است؟ آیا شواهدی دال بر هک وجود دارد؟ نفوذ مخرب یا هر شکل دیگری از فعالیت های شرورانه که امنیت و قابل اعتماد بودن سایت شما را مورد بحث قرار می دهد.
صلاحیت ها و جوایز
امیدوارم از این فرآیند لذت ببرید و از فرصت هایی که کشف می کنید لذت ببرید!
در اینجا ما ابتدا به دنبال این هستیم که ببینیم چقدر پوشش رسانه ای نوشته شده توسط روزنامه نگاران در مورد این تجارت وجود دارد. به طور خاص، ما باید به سرعت و تازگی پوشش نگاه کنیم.
اگر جستجو کنید می توانید این را ببینید [Conde Nast Magazines] یا به پاورقی یک وب سایت Conde Nast نگاه کنید، جزئیات شرکت به وضوح نمایش داده می شود.
تبلیغات
آیا سایت دارای آسیب پذیری امنیتی شناخته شده ای است؟ آیا از HTTPS استفاده می کند؟
7.3 امنیت
کیفیت پایین دقیقا نقطه مقابل قابل اعتماد بودن است. صفحاتی که تجربه تبلیغات بدی دارند از نظر اعتماد امتیاز خوبی کسب نمی کنند. اما AdSense جالب است، بنابراین ما دقیقاً کجا خط را تعریف می کنیم؟
5.1 پاپ آپ
آیا سایت یک صفحه درباره ما دارد؟ آیا شامل نظم قانونی سایت می شود؟ آیا نام شرکت محدود یا شماره ثبت برای تأیید بیشتر وجود دارد؟
2.5 سیگنال های اثبات
عناوین را بیش از حد وعده داده و محتوای زیر را تحویل دهید. عناوین Clickbait در صفحات سایت بسیار افتضاح و ناراحت کننده هستند. ما متوجه شدیم که آنها کمکی نمی کنند، اما مانع پیشرفت شما می شوند.
انطباق و ایمنی
استفاده از داده های ساخت یافته قبلا ذکر شده است. با این حال، آیا این به سازمانی که به آن ارجاع داده می شود نیز تعمیم می یابد؟ این به شناسایی موجودیت کمک می کند. بنابراین دقیقاً چه کسی این تجارت است.
آیا محتوا هدف مشخصی دارد و آیا آن هدف را برآورده می کند؟ آیا سود یا فایده ای برای کاربر دارد؟
6.2 دقت
ما همچنین به تجزیه و تحلیل احساسات در ماه گذشته نگاه می کنیم، تا پوشش سه ماهه اگر زیاد باشد. هیچ چیز خیلی عمیق نیست، فقط یک حس مثبت، منفی و خنثی در سطح بالا.
EAT مخفف:
- تجربه و تخصص.
- معتبر بودن.
- امانت.
آیا تیم مخصوصاً تیم مدیریت ارشد یا هر یک از اعضای تیم تحقیق و توسعه واجد شرایط است، به خصوص اگر شرکت در حال تولید «محصولی» است که ممکن است طبق استانداردهای نظارتی فروخته شود؟
3.3 پروفایل های نویسنده
اگر سایتی از جهات دیگر قابل اعتماد به نظر می رسد، اما دارای یک نمایه بک لینک متشکل از 20 PBN روسی است، احتمالاً آن چیزی نیست که به نظر می رسد.
سیگنال های شهرت در محل
2.1 بدنه های حرفه ای
آیا مطالب به راحتی قابل خواندن هستند؟ آیا شواهدی دال بر پر کردن کلمات کلیدی یا جملات تکراری وجود دارد که معنایی اضافه نمی کند؟
6.5 تازگی
در 20 سال تجربه من در خارج از بهروزرسانیهای فقط فنی از Google، تقریباً همه چیز منجر به این شده است. هر به روز رسانی یک جنبه یا پیشرو EAT بوده است.
نحوه ممیزی برای EAT
آیا نویسندگان محتوا دارای پروفایل های نویسنده هستند، از جمله بیوگرافی و همچنین پیوندهایی به مکان های دیگری مانند لینکدین یا رسانه های شناخته شده ای که نویسنده در آن مشارکت دارد؟
3.4 داده های ساخت یافته
آیا مالک سایت مشخصی وجود دارد؟ این می تواند با نام سایت متفاوت باشد. برای مثال، اگر یک شرکت انتشاراتی صاحب تعدادی «عنوان» (یعنی وب سایت) باشد.
چه کسی محتوای سایت را می نویسد؟ آیا مشخص است که آیا به این نویسندگان در جاهای دیگر آنلاین ارجاعاتی وجود دارد (مثلاً لینکدین یا آیا آنها در جاهای دیگر به محتوا کمک کرده اند؟).
3.2 شرایط تیمی
آیا سایت به تمام پروفایل های اجتماعی لینک می دهد و آیا همه پروفایل های اجتماعی به نوبه خود به سایت و یکدیگر پیوند می دهند؟ علاوه بر این، آیا همه آنها از جدیدترین URL مستقیم استفاده می کنند؟
4.5 مالکیت سایت
نکته قبلی را بسط میدهیم، آن تمرین را دوباره، اما در اینجا ما یک سطح پایینتر میرویم تا ببینیم آیا هر یک از تیم تجاری در پوشش آنلاین به آنها اشاره دارد یا خیر.
چه چیزی باعث میشود که نویسنده واجد شرایط نوشتن در مورد اینکه چه مقدار کلاژن واقعاً پس از مصرف در دسترس است؟ آن حروف را بعد از نام دریافت کنید. پیوند به صفحه نمایه دانشگاه آنها، پیوند به صفحه لینکدین آنها که همچنین سایر مراجع حرفه ای و کارهای اخیراً منتشر شده آنها را نشان می دهد!
8.2 جوایز / اعتبارنامه های تجاری
درباره نویسنده