چگونه بازی اعتبار خود را ارتقا دهید


خواندن دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت، همه پست‌ها و نظرات و آزمایش‌های وبلاگ و تلاش برای فهمیدن آن می‌تواند بسیار سخت باشد.

واقعاً چگونه متوجه می شوید که آیا وب سایت شما فاقد EAT یا شواهدی از آن است؟

EAT چیست

EAT مخفف:

  • تجربه و تخصص.
  • معتبر بودن.
  • امانت.

EAT یک سیگنال مستقیم رتبه بندی گوگل نیست. شما می توانید آن را بیشتر مانند مجموعه ای از همه چیزهایی که واقعا مهم هستند و مانع از پتانسیل شما می شوند فکر کنید. ماری هاینز دارای یک خلاصه عالی EAT در اینجا.

در 20 سال تجربه من در خارج از به‌روزرسانی‌های فقط فنی از Google، تقریباً همه چیز منجر به این شده است. هر به روز رسانی یک جنبه یا پیشرو EAT بوده است.

نحوه ممیزی برای EAT

آنچه در ادامه می‌آید رویکرد دقیقی است که آژانس من هنگام ممیزی برای EAT با همه چیزهایی که باید در نظر بگیرید و تمام شکاف‌های احتمالی دنبال می‌کند.

سیگنال های شهرت خارج از سایت

1.1 توصیه های آنلاین

ما به دنبال یافتن هر گونه توصیه یا ستایش شرکت، در هر جای دیگری آنلاین، در سایتی هستیم که متعلق به آن کسب و کار نیست یا اداره نمی شود. این می تواند یک پست انجمن یا تعداد پست های فروم یا یک یا دو کلمه خوب در یکی از آن سایت های محله باشد که برخلاف باغ دیواری فیس بوک به خوبی ایندکس شده است.

1.2 مطبوعات آنلاین

در اینجا ما ابتدا به دنبال این هستیم که ببینیم چقدر پوشش رسانه ای نوشته شده توسط روزنامه نگاران در مورد این تجارت وجود دارد. به طور خاص، ما باید به سرعت و تازگی پوشش نگاه کنیم.

ما همچنین به تجزیه و تحلیل احساسات در ماه گذشته نگاه می کنیم، تا پوشش سه ماهه اگر زیاد باشد. هیچ چیز خیلی عمیق نیست، فقط یک حس مثبت، منفی و خنثی در سطح بالا.

در حالی که ما هیچ داده سختی نداریم که دریچه گاز احساسات منفی رتبه بندی می کند و من فکر می کنم تا حد زیادی چنین بوده است از بین رفته است، اگر من الگوریتمی می ساختم که اعتماد را شناسایی کرده و به آن پاداش می دهد، مطمئناً ابعاد زمانی و تأکید بر احساسات یا نوشته های نویسندگان مورد اعتماد را اضافه می کردم. این یک موضوع جالب برای تحقیق و توسعه است، اما در این مرحله ما قطعا در حال جمع آوری داده ها هستیم/

1.3 بازیکنان کلیدی

نکته قبلی را بسط می‌دهیم، آن تمرین را دوباره، اما در اینجا ما یک سطح پایین‌تر می‌رویم تا ببینیم آیا هر یک از تیم تجاری در پوشش آنلاین به آنها اشاره دارد یا خیر.

در انتهای دیگر این تصویری از موجودیت های مرتبط است، به همین دلیل است که برای ما مهم است که یک لایه را عمیق تر کنیم. باز هم، ما فقط به چه کسی و چند وقت یکبار نگاه نمی کنیم، بلکه به تحلیل احساسات سطح بالا نیز نگاه می کنیم.

1.4 سایت های بررسی شخص ثالث

مشتریان به سایت‌های بررسی، مانند TripAdvisor، Trustpilot و موارد دیگر، اعتماد دارند و ارزش قائل هستند.

در اینجا ما به دنبال این هستیم که چند سایت بررسی، چند بررسی، احساسات عمومی و مهمتر از آن – تعامل (یعنی آیا کسب و کار قابل مشاهده است و تعامل مثبتی با بازبینان دارد؟).

1.5 ویکی پدیا

واقعاً مهم است، و نه فقط به این دلیل که ممکن است بتوانید پیوندی را از یک ویرایشگر شناخته شده دریافت کنید. ویکی پدیا منبع عالی پیوندهای قابل اعتماد در مکانی است که به طور طبیعی تاریخ و داستان یک کسب و کار را جمع آوری می کند. بنابراین، تقویت درک موجودیت و همچنین ترسیم نمودار عناصر اجتماعی مانند طرحواره “مالکین” و “مدیران” یعنی تیم مدیریت. (در بخش 4، در زیر، به ویژه 4.3، موارد بسیار بیشتری در مورد نهادها وجود دارد.)

1.6 رسانه های اجتماعی

مهم این است که نه چندان در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی فعال (یعنی آن‌هایی که خود کسب‌وکار آنها را اداره می‌کند)، بلکه بیشتر در پروفایل‌های عمومی رسانه‌های اجتماعی و گروه‌های اجتماعی. آیا نظرات و نظرات به طور گسترده در اینجا موجود است – و، دوباره، اگر چنین است… احساسات؟

1.7 کیفیت لینک

آیا سایت فایل Disavow دارد و چه چیزی در آن وجود دارد؟ آیا شواهدی مبنی بر اجرای لینک بیلدینگ بی کیفیت وجود دارد؟ اساساً آیا یک پروفایل بک لینک مهندسی شده وجود دارد که یک مایل جلوتر باشد؟

اگر سایتی از جهات دیگر قابل اعتماد به نظر می رسد، اما دارای یک نمایه بک لینک متشکل از 20 PBN روسی است، احتمالاً آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

سیگنال های شهرت در محل

2.1 بدنه های حرفه ای

آیا ارجاعی به نهادهای حرفه‌ای وجود دارد که ممکن است صنعت یا افراد موجود در آن را تنظیم، اعتبار یا به نحو دیگری تأیید کند؟

2.2 بررسی در محل

آیا نظرات یا نظرات مثبتی در سایت وجود دارد و آیا به نظرات منفی پاسخ داده شده است؟

2.3. پیوند به مقامات صنعت

آیا سایت به جامعه حرفه ای گسترده تری ارجاع می دهد؟

2.4 درباره ما

آیا سایت یک صفحه درباره ما دارد؟ آیا شامل نظم قانونی سایت می شود؟ آیا نام شرکت محدود یا شماره ثبت برای تأیید بیشتر وجود دارد؟

2.5 سیگنال های اثبات

آیا سایت بیان می کند که شرکت چه مدت فعالیت تجاری دارد؟ چه چیزی آنها را معتبر می کند؟ چرا باید آنها را منبع قابل اعتماد اطلاعات در نظر گرفت؟ چه مدرکی وجود دارد؟

نهادهای مرتبط

3.1 نویسندگان/نویسندگان محتوا

چه کسی محتوای سایت را می نویسد؟ آیا مشخص است که آیا به این نویسندگان در جاهای دیگر آنلاین ارجاعاتی وجود دارد (مثلاً لینکدین یا آیا آنها در جاهای دیگر به محتوا کمک کرده اند؟).

3.2 شرایط تیمی

آیا تیم مخصوصاً تیم مدیریت ارشد یا هر یک از اعضای تیم تحقیق و توسعه واجد شرایط است، به خصوص اگر شرکت در حال تولید «محصولی» است که ممکن است طبق استانداردهای نظارتی فروخته شود؟

3.3 پروفایل های نویسنده

آیا نویسندگان محتوا دارای پروفایل های نویسنده هستند، از جمله بیوگرافی و همچنین پیوندهایی به مکان های دیگری مانند لینکدین یا رسانه های شناخته شده ای که نویسنده در آن مشارکت دارد؟

3.4 داده های ساخت یافته

آیا همه داده‌های ساخت‌یافته از سایت علامت‌گذاری شده‌اند، این می‌تواند به سادگی داده‌های ساختاریافته نویسنده یا حتی توضیح شرایط و موارد دیگر باشد. هر چه داده ها ساختارمندتر باشند، سیگنال بیشتری دارند.

شناسایی موجودیت

4.1 پانل دانش

آیا کسب و کار دارای یک پانل دانش است که در نتایج جستجوی Google برای جستارهای نام تجاری ظاهر می شود؟ آیا جامع است؟ آیا انواع متداول نام تجاری با پانل دانش کسب و کار نتیجه می دهد؟

4.2 ویکی داده

بسیار مهم است، زیرا ویکی داده یکی از معدود منابع اصلی اعتبارسنجی موجودیت مورد استفاده توسط Google است. در اینجا ما به دنبال یک ورودی گسترده و بدون خطا هستیم.

4.3 داده های ساختار یافته سازمان

استفاده از داده های ساخت یافته قبلا ذکر شده است. با این حال، آیا این به سازمانی که به آن ارجاع داده می شود نیز تعمیم می یابد؟ این به شناسایی موجودیت کمک می کند. بنابراین دقیقاً چه کسی این تجارت است.

در مورد تمام جنبه های غنی یک سازمان یا شرکت و طرحی برای “مالکان” یا “اعضا” فکر کنید. فقط چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در اینجا علامت گذاری کنید.

4.4 سازگاری اجتماعی

آیا سایت به تمام پروفایل های اجتماعی لینک می دهد و آیا همه پروفایل های اجتماعی به نوبه خود به سایت و یکدیگر پیوند می دهند؟ علاوه بر این، آیا همه آنها از جدیدترین URL مستقیم استفاده می کنند؟

4.5 مالکیت سایت

آیا مالک سایت مشخصی وجود دارد؟ این می تواند با نام سایت متفاوت باشد. برای مثال، اگر یک شرکت انتشاراتی صاحب تعدادی «عنوان» (یعنی وب سایت) باشد.

اگر جستجو کنید می توانید این را ببینید [Conde Nast Magazines] یا به پاورقی یک وب سایت Conde Nast نگاه کنید، جزئیات شرکت به وضوح نمایش داده می شود.

نتایج جستجوی جستجوی Google برای Conde Nast، که یک سبک Featured Snippet از نتیجه درون SERP را ایجاد می‌کند، که در این مورد به ما می‌گوید یک رابطه واضح والدین/فرزند وجود دارد که در اینجا به صورت موجودیت درک می‌شود.

تبلیغات

اکنون داشتن تبلیغات در بالای صفحه و جایی که موضوع صفحه باید باشد، تمرکز صریح الگوریتم‌هایی در نوجوانان بوده است، مانند Google Page Layout. در ژانویه 2012 یک تنظیم وحشیانه وجود داشت که صنعت به سرعت آن را “بالاترین” نامید، اما نکته تبلیغاتی با کیفیت پایین است، در مکان‌هایی که موضوع صفحه باید باشد یکی از قدیمی‌ترین نشانه‌های کیفیت پایین است.

کیفیت پایین دقیقا نقطه مقابل قابل اعتماد بودن است. صفحاتی که تجربه تبلیغات بدی دارند از نظر اعتماد امتیاز خوبی کسب نمی کنند. اما AdSense جالب است، بنابراین ما دقیقاً کجا خط را تعریف می کنیم؟

5.1 پاپ آپ

در اینجا ما به دنبال زمان برای پاپ هستیم، عدد، اگر مزاحم باشد. سپس اگر بستن آن سخت باشد یا اگر به طرز فریبنده ای بسته شدن غیرممکن باشد.

5.2 گمراه کننده

در اینجا ما به طور خاص به دنبال مواردی مانند تبلیغات پنهان به عنوان محتوا هستیم. این بدترین است.

ممکن است در حال حاضر چیزی باشد که به نظر می رسد در زیر رادار پرواز می کند، اما زمان زیادی نمی گذرد تا اینکه شاهد فرسایش بیشتر انواع رسانه های “سنتی” بیشتر در SERP برای مواردی مانند این باشیم.

محتوا

6.1. هدف

آیا محتوا هدف مشخصی دارد و آیا آن هدف را برآورده می کند؟ آیا سود یا فایده ای برای کاربر دارد؟

6.2 دقت

آیا محتوا به طور کلی عاری از خطا و اشتباه/اشتباهات تایپی است؟ آیا با اجماع علمی آنلاین (در صورت وجود) مطابقت دارد؟ آیا تناقض به اشتباه و بدون منابع دیگر برای تشدید تناقض وجود دارد؟

6.3 مراجع

آیا اظهارات برای هر گونه اطلاعاتی در صورت استفاده یا استناد توسط منابع منبع پشتیبانی می شوند؟ آیا ارجاعات به منابع معتبر، معتبر یا معتبر است؟ آیا این منابع نشانه‌های اقتدار را نشان می‌دهند (مانند صلاحیت‌ها، اعتبارسنجی حرفه‌ای، که به‌عنوان متخصص منتشر شده‌اند).

6.4 خوانایی

آیا مطالب به راحتی قابل خواندن هستند؟ آیا شواهدی دال بر پر کردن کلمات کلیدی یا جملات تکراری وجود دارد که معنایی اضافه نمی کند؟

6.5 تازگی

آیا مرتباً بررسی و به روز می شود؟ آیا واقعیت اظهارات با تغییر زمان بررسی می شود؟ آیا مانند بوته گل رز نگهداری می شود یا رها می شود تا مانند انبوهی از برگ های پاییزی در باد پوسیده و ناپدید شود.

6.6 محتوای گمراه کننده

بله، گمراه کردن افراد در اینترنت بسیار آسان است، اما بسیار غیراخلاقی است و باید از آن اجتناب کرد.

6.7 عنوان

عناوین را بیش از حد وعده داده و محتوای زیر را تحویل دهید. عناوین Clickbait در صفحات سایت بسیار افتضاح و ناراحت کننده هستند. ما متوجه شدیم که آنها کمکی نمی کنند، اما مانع پیشرفت شما می شوند.

انطباق و ایمنی

من بسیار خوشحالم که هنوز با من هستید خواننده عزیز، زیرا رعایت و ایمنی بسیار مهم است. پس لطفا کلیپ بورد خود را بردارید و عمیق بگردید..

7.1 سیاست ها

آیا تمام خط مشی های رسمی که شخص حقوقی (مثلاً شرکت LTD) تحت آن عمل می کند، به وضوح نشان داده شده است. اینها ممکن است مواردی مانند:

  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • شرایط و قوانین استفاده از وب سایت و داده های شما
  • T & Cs – برای مشتریان، اگر محصولی را دارید شرایط بیشتری وجود دارد
  • اطلاعات حمل و نقل
  • سیاست بازگشت

همه اینها باید واقعا واضح باشند و معمولاً در فوتر سایت پیوند داده شوند.

7.2 پروتکل

آیا سایت دارای آسیب پذیری امنیتی شناخته شده ای است؟ آیا از HTTPS استفاده می کند؟

7.3 امنیت

آیا سایت هک شده است؟ آیا شواهدی دال بر هک وجود دارد؟ نفوذ مخرب یا هر شکل دیگری از فعالیت های شرورانه که امنیت و قابل اعتماد بودن سایت شما را مورد بحث قرار می دهد.

صلاحیت ها و جوایز

حذه! بیایید با یک نت بالا به پایان برسانیم، جایزه دوک ادینبورگ را بیرون بیاوریم و آن سطح 2 ژیمناستیک را به لئوتارد خود بدوزیم. زیرا افتخار به دستاوردهای خود نشان می دهد که شما برای کسب سطحی از تخصص و اختیار پشتکار داشته اید.

8.1 اختیار نویسنده

چه چیزی باعث می‌شود که نویسنده واجد شرایط نوشتن در مورد اینکه چه مقدار کلاژن واقعاً پس از مصرف در دسترس است؟ آن حروف را بعد از نام دریافت کنید. پیوند به صفحه نمایه دانشگاه آنها، پیوند به صفحه لینکدین آنها که همچنین سایر مراجع حرفه ای و کارهای اخیراً منتشر شده آنها را نشان می دهد!

8.2 جوایز / اعتبارنامه های تجاری

آیا کسب و کار برنده جوایزی شده است یا اعتباری دارد؟ آیا این موارد در محل ذکر شده است؟ آیا این موارد در سایت های شخص ثالث ذکر شده است؟

مشتریان بالقوه شما به روش هایی نیاز دارند تا ارزیابی کنند که آیا واقعاً می توانند به سازمان های خاصی اعتماد کنند یا خیر. با این حال با گذراندن این اعتبارنامه ها؛ سرمایه گذاری بر روی استانداردها و افراد شما، همه بخشی از ساختن یک کسب و کار معتبر با تخصص، اقتدار و اعتماد رو به رشد است.

نتیجه

به عنوان یک فرآیند؛ این رویکرد جامع و تحریک آمیز است. اما خروجی های اولویت بندی شده نتایج فوری و طولانی مدت را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

کار بر روی هر چیزی که EAT شرکت شما را بهبود بخشد هرگز وقت تلف نمی شود. گفتنی است، برای درک اینکه کدام اقلام را اولویت بندی کنیم و کدام را به طور موقت یا دائم پارک کنیم، به تجربه و زمینه نیاز دارد.

امیدوارم از این فرآیند لذت ببرید و از فرصت هایی که کشف می کنید لذت ببرید!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا استات بیش از یک دهه پیش، پس از پنج سال به عنوان رئیس شرکای جستجوی بریتانیا در یاهو، Erudite: The SEO UX Agency را تأسیس کرد. جایی که او برای اولین بار عشق خود را برای جستجوی همه چیز پیدا کرد. Erudite به یکی از معتبرترین آژانس های سئو فنی و استراتژیک در بریتانیا تبدیل شده است که به طور معمول هر ساله بیش از 500٪ ROI را برای مشتریان ارائه می دهد. به رسمیت شناختن حرفه ای استات شامل نامگذاری در BIMA Hot 100 Digital People و همچنین رهبر محترم ترین آژانس Drum است که توسط Peers در سال 2018 رای داده است.


منبع: https://searchengineland.com/e-a-t-audit-386611