آیا تبدیلها را از دست میدهید زیرا هزینه تبدیل آن بسیار بالاست؟
هزینه فقط به معنی برچسب قیمت نیست
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
آیا تبدیلها را از دست میدهید زیرا هزینه تبدیل آن بسیار بالاست؟
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
این هک تیتر تنبلی نیست.
راز آشکار مدیران جستجوی پولی موفق شروع با یک پیشنهاد مغناطیسی است.
در یک مطالعه موردی، Widerfunnel به a نرخ تبدیل 128٪ با تغییر ارزش پیشنهادی در عنوان، برای The Sims 3 افزایش دهید.
ارزش درک شده را با ملاقات با بازدیدکنندگان خود با شرایط خاص خود، با وضوح هرچه بیشتر افزایش دهید.
شکل اصلی بسیار ساده بود:
احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که یک بازاریاب به شما گفته است: “مردم تشک نمی خرند، بلکه یک خواب خوب شبانه می خرند.”
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
مشتریان فعلی نیز از آن متنفر بودند و اغلب نمیتوانستند به خاطر بیاورند که از کدام ایمیل برای حسابهای خود استفاده کردهاند.
بازاریاب ها در اینجا به بیراهه می روند که فقط جزئیات چاپلوسانه ای را در مورد خودشان ارائه می دهند که برای مخاطبانشان معنی ندارد.
این یک ترفند جادویی نیست – شما نمی توانید از مسیر اشتباه برای نشان دادن یک تبدیل استفاده کنید.
وعده ارزش در نسخه دوم (از جمله مزایای گلوله اضافی) کاملاً متفاوت است – و چیزی که به خواسته های بازار هدف آنها صحبت می کند.
با این حال، هر اقدام تبدیلی باید برای بازدیدکنندگان برای تکمیل آن ارزشمند تلقی شود.
خرید مشتریان با حذف دکمه 45 درصد افزایش یافت.
در نظر گرفتن:
تیم دکمه «ثبت نام» را رها کرد و آن را با دکمه «ادامه» جایگزین کرد تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون ایجاد حساب کاربری سفارشات خود را تکمیل کنند.
درعوض، گواهینامههایی را به نمایش بگذارید که شرح میدهند کار کردن با شما چگونه است، چرا مشتریان یا مشتریان شما شما را انتخاب کردند، یا چگونه مشکلات آنها را حل کردید.
یک پیشنهاد مغناطیسی قوی در حال حاضر برای کسب و کار شما در دسترس است.
در زمینه جستجوی پولی، ارزش پیشنهادی شما معمولاً در عنوان صفحه فرود شما یافت می شود. این به مخاطبان شما میگوید که نتیجه کلیدی و مطلوب پیشنهاد شما را که از رقبای شما دریافت نمیکنند، دریافت میکند.
اگر نرخ تبدیل مورد نظر خود را نمی بینید، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد محصول یا خدمات شما در صفحه فرود شما نمی بینند.
مشتری بالقوه شما باید در مورد محصول یا خدمات شما چه چیزی بداند که صفحه فرود شما به آنها نمی گوید؟
آنها برای به دست آوردن چنین آسانسور شگفت انگیز چه چیزی را تغییر دادند؟
با استفاده از دکمه تماس به ارزش به جای آن، بر ارزش انجام آن اقدام تأکید می کنیم.
اینکه آیا کسی به دعوت برای تبدیل “بله” می گوید نه تنها به آنچه ارائه می شود بلکه به نحوه ارائه آن بستگی دارد.
ما تمایل داریم “هزینه” را با “پول” مرتبط کنیم، اما این تنها یک قیمتی است که هنگام تبدیل می پردازیم.
هر اقدام تبدیلی در مورد افزایش احتمال تبدیل چالش های خاص خود را دارد.
شما اهرم های زیادی برای وارد کردن حساب جستجوی پولی خود دارید که ممکن است عملکرد را بهبود بخشد.
جرد اسپول داستان رانندگی را روایت می کند 300 میلیون دلار درآمد جدید با یک تغییر در یک فرم
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/drive-10x-more-conversions-magnetic-paid-search-offers-390140
ممکن است درباره «3 P» شنیده باشید که یک پیشنهاد روی آن ساخته شده است:
وقتی کپی هکرها رانندگی کردند افزایش 108 درصدی درآمد برای SweatBlock، آنها دکمه استاندارد فراخوان برای اقدام (CTA) را رها کردند و آن را با یک «call to value» جایگزین کردند.
روانشناس دکتر رابرت سیالدینی به دلیل توسعه آن به خوبی شناخته شده است هفت اصل متقاعدسازی، که شامل:
“هزینه” ثبت نام برای شرکت کم به نظر می رسید (رایگان بود!) اما برای مشتریان احتمالی که می خواستند پول خود را در سایت خرج کنند بسیار بالا بود.
چگونه می توانید از این اصول برای افزایش احتمال اینکه بازدیدکننده شما به پیشنهاد شما “بله” بگوید، استفاده کنید؟
در تصویر بالا، ما یک محصول مراقبت از پوست عالی، با قیمت عالی، با موقعیت عالی داریم.
اگر کمپین هایی را اجرا می کنید که تبدیل ها را ردیابی می کنند، یک پیشنهاد دارید.
صرف نظر از اندازه یا صنعت شرکت، همه آنها تقریباً مشکل مشابهی با پیشنهاد خود دارند:
هنگام در نظر گرفتن سه “P” اصلی یک پیشنهاد (باز هم، محصول، قیمت و موقعیت)، P چهارم را فراموش نکنید – مردم.
آنها دریافتند که ثبت نام مانع بزرگی برای مشتریان جدید است.
پیشنهادات مغناطیسی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا ببینند که تبدیل کردن چه سودی برای آنها خواهد داشت.
هزینه یک پیشنهاد می تواند:
پیشنهادات مغناطیسی بازار هدف شما را جذب می کند و دیگران را دفع می کند و در هزینه تبلیغات صرفه جویی می کند و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.
اگر تا به حال تشک فروخته اید، می دانید که مردم کاملاً تشک می خرند.
پیشنهادات با عملکرد ضعیف انتظار دارند افرادی که روی تبلیغ کلیک کرده اند آماده تبدیل شوند.
یک پیشنهاد با ارزش بالا دارای ارزش ادراک شده بالا با هزینه درک شده اندک است، در حالی که یک پیشنهاد کم ارزش در ذهن خریدار ارزش زیادی ندارد اما هزینه زیادی برای آن دارد.
اگر نرخ تبدیل مورد نظر خود را نمیبینید، راههایی بیابید که تبدیل برای مخاطبانتان دردسر کمتری داشته باشد.
آنچه که برای وادار کردن شخصی به استفاده از ماشین حساب آنلاین شما لازم است با وادار کردن آنها به خرید یک کالای با قیمت بالا متفاوت است، همانطور که ارزش هر کدام برای کسب و کار شما متفاوت است.
افزایش ارزش درک شده محصول به معنای تغییر خود محصول نیست (اگرچه می تواند شامل آن شود). این به معنای تغییر درک مخاطبان از محصول شما است.
در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه پیشنهاد خود را مغناطیسی کنید و تبدیل های خود را 10 برابر کنید.
اکنون که فهمیدید یک پیشنهاد عالی چه چیزی را شامل می شود، در اینجا نحوه جذب پیشنهاد خود و ترغیب افراد بیشتری برای گفتن “بله” آمده است.
ارزش درک شده از محصول خود را بهبود بخشید و در عین حال هزینه درک شده را کاهش دهید و شاهد افزایش نرخ تبدیل خود باشید.
در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.
توجه داشته باشید که ما در اینجا از زبان بسیار ذهنی استفاده می کنیم (“درک” ارزش، “در ذهن” مخاطبانمان).