چگونه با پیشنهادات جستجوی پولی مغناطیسی 10 برابر بیشتر تبدیل کنیم


شما اهرم های زیادی برای وارد کردن حساب جستجوی پولی خود دارید که ممکن است عملکرد را بهبود بخشد.

اما بهترین بهینه‌سازی مطلقی است که می‌توانید انجام دهید، چیزی است که در رابط Google Ads پیدا نمی‌کنید.

راز آشکار مدیران جستجوی پولی موفق شروع با یک پیشنهاد مغناطیسی است.

نتایج یک پیشنهاد مغناطیسی در PPC

پیشنهادات مغناطیسی بازار هدف شما را جذب می کند و دیگران را دفع می کند و در هزینه تبلیغات صرفه جویی می کند و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه پیشنهاد خود را مغناطیسی کنید و تبدیل های خود را 10 برابر کنید.

مشکل پیشنهاد شماره 1

وقتی به بازاریابانی که با حجم و نرخ تبدیل مشکل دارند کمک می‌کنم، از آنها می‌پرسم پیشنهادشان چیست.

صرف نظر از اندازه یا صنعت شرکت، همه آنها تقریباً مشکل مشابهی با پیشنهاد خود دارند:

  • “ما پیشنهادی نداریم.”

اگر کمپین هایی را اجرا می کنید که تبدیل ها را ردیابی می کنند، یک پیشنهاد دارید.

“پیشنهاد” به معنای تخفیف یا قیمت تبلیغاتی نیست. در عوض، به عناصر خاصی اشاره دارد که به مخاطب شما کمک می کند تصمیم بگیرد که آیا اقدامی انجام دهد یا خیر.

“3 P” یک پیشنهاد

ممکن است درباره «3 P» شنیده باشید که یک پیشنهاد روی آن ساخته شده است:

  • تولید – محصول: چی این است که شما در حال فروش یا تبلیغ هستید.
  • قیمت: چقدر برای آنها هزینه خواهد داشت (در پول، زمان، تلاش).
  • تثبیت موقعیت: چرا یا پس چی؟ داشتن یا استفاده از سرویس چقدر مطلوب است.

یک پیشنهاد با ارزش بالا دارای ارزش ادراک شده بالا با هزینه درک شده اندک است، در حالی که یک پیشنهاد کم ارزش در ذهن خریدار ارزش زیادی ندارد اما هزینه زیادی برای آن دارد.

پیشنهادات با ارزش بالا و کم ارزش

چهارمین “P” نادیده گرفته شده از یک پیشنهاد

توجه داشته باشید که ما در اینجا از زبان بسیار ذهنی استفاده می کنیم (“درک” ارزش، “در ذهن” مخاطبانمان).

گنج یک نفر سطل زباله شخص دیگری است، بنابراین درک دیدگاه خریدار احتمالی ما مهم است. چه کاری انجام دهید آنها برای خرید نیاز دارید؟

چهارمین

در تصویر بالا، ما یک محصول مراقبت از پوست عالی، با قیمت عالی، با موقعیت عالی داریم.

اما اگر برای داگ که از مراقبت از پوست متنفر است بازاریابی کنیم، به فروش نخواهیم رسید.

هنگام در نظر گرفتن سه “P” اصلی یک پیشنهاد (باز هم، محصول، قیمت و موقعیت)، P چهارم را فراموش نکنید – مردم.

با افرادی که با آنها صحبت می کنید تفاوت زیادی در نحوه پاسخگویی آنها به پیشنهاد شما ایجاد می کند.

اکنون که فهمیدید یک پیشنهاد عالی چه چیزی را شامل می شود، در اینجا نحوه جذب پیشنهاد خود و ترغیب افراد بیشتری برای گفتن “بله” آمده است.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ارزش درک شده محصول خود را افزایش دهید

افزایش ارزش درک شده محصول به معنای تغییر خود محصول نیست (اگرچه می تواند شامل آن شود). این به معنای تغییر درک مخاطبان از محصول شما است.

محصولات به تجارت الکترونیک محدود نمی شوند

برای داشتن یک محصول نیازی به سبد خرید ندارید. “محصول” در پیشنهاد شما اساساً می تواند هر اقدام تبدیلی باشد:

  • فروش: خرید (محصولات فیزیکی، محصولات دیجیتال، SaaS).
  • رهبری: اطلاعات تماس جمع آوری شده (مغناطیس سرب / محتوای دروازه ای، نسخه ی نمایشی، مشاوره).
  • نامزدی: فعالیت ردیابی شده (تعامل، کلیک روی لینک، بازدید، دانلود).

هر اقدام تبدیلی در مورد افزایش احتمال تبدیل چالش های خاص خود را دارد.

آنچه که برای وادار کردن شخصی به استفاده از ماشین حساب آنلاین شما لازم است با وادار کردن آنها به خرید یک کالای با قیمت بالا متفاوت است، همانطور که ارزش هر کدام برای کسب و کار شما متفاوت است.

با این حال، هر اقدام تبدیلی باید برای بازدیدکنندگان برای تکمیل آن ارزشمند تلقی شود.

ذهن آشفته می گوید “نه”

اگر نرخ تبدیل مورد نظر خود را نمی بینید، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد محصول یا خدمات شما در صفحه فرود شما نمی بینند.

تا 45% به گفته Forrester، اگر بزرگسالان آمریکایی نتوانند پاسخی سریع برای سؤال خود پیدا کنند، خرید آنلاین خود را رها می کنند.

مشتری بالقوه شما باید در مورد محصول یا خدمات شما چه چیزی بداند که صفحه فرود شما به آنها نمی گوید؟

در نظر گرفتن:

  • ویژگی ها، مشخصات، ابعاد، کمیت ها، ظاهر
    • “آیا این در راهرو جا می شود؟” / “طول این ویدیو چقدر است؟”
  • فرآیند یا پشتیبانی
    • “کار کردن با شما چگونه به نظر می رسد؟” / “اگر مشکلی پیش بیاید چه؟”
  • فرآیند حمل و نقل / تحویل، نرخ ها، سرعت
    • “آیا این قبل از سالگرد ما می رسد؟”
  • مکان، امکانات، ساعات کار
    • “آیا این در راه من برای کار است؟”
  • گزینه ها، سفارشی سازی ها، جایگزین ها
    • “آیا برای چپ دست ها کار می کند؟”
  • مواد، مواد تشکیل دهنده، نامگذاری
    • “آیا این فولاد، وگان، کوشر، محلی است؟”
  • مزایا و نتایج
    • “برای کلیک بر روی دکمه “بعدی” چه چیزی دریافت می کنم؟”

بازاریاب ها در اینجا به بیراهه می روند که فقط جزئیات چاپلوسانه ای را در مورد خودشان ارائه می دهند که برای مخاطبانشان معنی ندارد.

این یک ترفند جادویی نیست – شما نمی توانید از مسیر اشتباه برای نشان دادن یک تبدیل استفاده کنید.

ارزش درک شده را با ملاقات با بازدیدکنندگان خود با شرایط خاص خود، با وضوح هرچه بیشتر افزایش دهید.

موقعیت پیشنهادی خود را بهبود بخشید

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که یک بازاریاب به شما گفته است: “مردم تشک نمی خرند، بلکه یک خواب خوب شبانه می خرند.”

اگر تا به حال تشک فروخته اید، می دانید که مردم کاملاً تشک می خرند.

اما نحوه قاب بندی چیزی که می فروشید می تواند تفاوت زیادی در میزان فروش آن ایجاد کند.

ارزش پیشنهادی خود را تقویت کنید

در زمینه جستجوی پولی، ارزش پیشنهادی شما معمولاً در عنوان صفحه فرود شما یافت می شود. این به مخاطبان شما می‌گوید که نتیجه کلیدی و مطلوب پیشنهاد شما را که از رقبای شما دریافت نمی‌کنند، دریافت می‌کند.

در یک مطالعه موردی، Widerfunnel به a نرخ تبدیل 128٪ با تغییر ارزش پیشنهادی در عنوان، برای The Sims 3 افزایش دهید.

  • کنترل: خوش بگذرون!
  • تنوع برنده: بازی خود را ثبت کنید و اکنون یک شهر جدید رایگان دریافت کنید!

این هک تیتر تنبلی نیست.

وعده ارزش در نسخه دوم (از جمله مزایای گلوله اضافی) کاملاً متفاوت است – و چیزی که به خواسته های بازار هدف آنها صحبت می کند.

از اصول متقاعدسازی اثبات شده استفاده کنید

اینکه آیا کسی به دعوت برای تبدیل “بله” می گوید نه تنها به آنچه ارائه می شود بلکه به نحوه ارائه آن بستگی دارد.

روانشناس دکتر رابرت سیالدینی به دلیل توسعه آن به خوبی شناخته شده است هفت اصل متقاعدسازی، که شامل:

  • عمل متقابل
  • کمبود
  • قدرت
  • ثبات
  • دوست داشتن
  • اثبات اجتماعی
  • وحدت

چگونه می توانید از این اصول برای افزایش احتمال اینکه بازدیدکننده شما به پیشنهاد شما “بله” بگوید، استفاده کنید؟

بیایید به “اثبات اجتماعی” نگاه کنیم. گواهی نامه ها برای اکثر وب سایت ها میز هستند، اما با تایید این جمله “من عاشق کار با جسیکا هستم!” کار زیادی برای تبدیل مخاطبان شما انجام نخواهد داد.

درعوض، گواهینامه‌هایی را به نمایش بگذارید که شرح می‌دهند کار کردن با شما چگونه است، چرا مشتریان یا مشتریان شما شما را انتخاب کردند، یا چگونه مشکلات آنها را حل کردید.

از بررسی ها به صورت استراتژیک استفاده کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند ادعاهای شما را باور کنند.

یک تماس به ارزش اضافه کنید

وقتی کپی هکرها رانندگی کردند افزایش 108 درصدی درآمد برای SweatBlock، آنها دکمه استاندارد فراخوان برای اقدام (CTA) را رها کردند و آن را با یک «call to value» جایگزین کردند.

  • فراخوانی برای اقدام: اکنون سفارش دهید
  • فراخوانی به ارزش: کمتر عرق کنید. بیشتر زندگی کن.

با دکمه‌های CTA، به بازدیدکنندگان خود می‌گوییم که می‌خواهیم چه اقدامی انجام دهند.

با استفاده از دکمه تماس به ارزش به جای آن، بر ارزش انجام آن اقدام تأکید می کنیم.

پیشنهادات با عملکرد ضعیف انتظار دارند افرادی که روی تبلیغ کلیک کرده اند آماده تبدیل شوند.

پیشنهادات مغناطیسی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا ببینند که تبدیل کردن چه سودی برای آنها خواهد داشت.

هزینه درک شده تبدیل را کاهش دهید

آیا تبدیل‌ها را از دست می‌دهید زیرا هزینه تبدیل آن بسیار بالاست؟

هزینه فقط به معنی برچسب قیمت نیست

ما تمایل داریم “هزینه” را با “پول” مرتبط کنیم، اما این تنها یک قیمتی است که هنگام تبدیل می پردازیم.

آیا تا به حال از پیشنهاد رایگان عبور کرده اید؟ حتی در 0 دلار، گاهی اوقات قیمت تبدیل بسیار بالا است.

هزینه یک پیشنهاد می تواند:

  • تلاش یا سختی
  • زمان
  • ریسک، از دست دادن حریم خصوصی، تعهد
  • به خطر افتادن
  • مالی

کاهش اضطراب و اصطکاک

جرد اسپول داستان رانندگی را روایت می کند 300 میلیون دلار درآمد جدید با یک تغییر در یک فرم

شکل اصلی بسیار ساده بود:

  • زمینه های (2): ایمیل و رمز عبور
  • دکمه ها (2): وارد شوید و ثبت نام کنید

آنها برای به دست آوردن چنین آسانسور شگفت انگیز چه چیزی را تغییر دادند؟

تیم دکمه «ثبت نام» را رها کرد و آن را با دکمه «ادامه» جایگزین کرد تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون ایجاد حساب کاربری سفارشات خود را تکمیل کنند.

آنها دریافتند که ثبت نام مانع بزرگی برای مشتریان جدید است.

مشتریان فعلی نیز از آن متنفر بودند و اغلب نمی‌توانستند به خاطر بیاورند که از کدام ایمیل برای حساب‌های خود استفاده کرده‌اند.

“هزینه” ثبت نام برای شرکت کم به نظر می رسید (رایگان بود!) اما برای مشتریان احتمالی که می خواستند پول خود را در سایت خرج کنند بسیار بالا بود.

خرید مشتریان با حذف دکمه 45 درصد افزایش یافت.

اگر نرخ تبدیل مورد نظر خود را نمی‌بینید، راه‌هایی بیابید که تبدیل برای مخاطبانتان دردسر کمتری داشته باشد.

پیشنهاد خود را مغناطیسی و ۱۰ برابر تبدیل جستجوی پولی خود کنید

یک پیشنهاد مغناطیسی قوی در حال حاضر برای کسب و کار شما در دسترس است.

ارزش درک شده از محصول خود را بهبود بخشید و در عین حال هزینه درک شده را کاهش دهید و شاهد افزایش نرخ تبدیل خود باشید.

تماشا کنید: با پیشنهادات جستجوی پولی مغناطیسی 10 برابر بیشتر تبدیل کنید

در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

امی هبدون

امی هبدون کارشناس تبدیل گوگل ادز و موسس و مدیر عامل آژانس Google Partner Paid Search Magic است. از سال 2004، او Google Ads را برای مشتریانی از Fortune 10 تا SMBs در آژانس‌ها، داخلی و مشاغل آزاد مدیریت می‌کند. مقالات او در Search Engine Journal، Unbounce، PPC Hero، Supermetrics، Copy Hackers و CXL منتشر شده است. او به همراه همسرش جیمز، گروه فیس بوک Google Ads for Savvy Digital Marketers را نیز اداره می کند.


منبع: https://searchengineland.com/drive-10x-more-conversions-magnetic-paid-search-offers-390140