با این حال، سازگاری با این تغییرات ساده نیست، زیرا هر نسل نیازها، ارزش ها و انتظارات منحصر به فردی دارد که برندها باید در هنگام توسعه استراتژی های بازاریابی در نظر بگیرند.
ثبت نام و شرکت کنید “چهره در حال تغییر بازاریابی: ارتباط با Gen X، Millennials و Gen Z” ارائه شده توسط زتا گلوبال.
هنر جذب و فروش به مشتریان در حال دگرگونی سریع و بیسابقهای است. برای اینکه برندها مرتبط و رقابتی بمانند، باید با پیشرفتهای تکنولوژیکی و رفتار مصرفکننده در حال تکامل همگام باشند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.