
این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید در چند چیز تجدید نظر کنید. به عنوان مثال، تحقیقات ایمیلخوانهای تلفن همراه را پیشنهاد میکنند کمتر از دسکتاپ کلیک کنید. این کمی منطقی است زیرا املاک و مستغلات کمتری برای کار روی تلفن همراه وجود دارد.
اگر برخی از استراتژیهای ذکر شده در بالا را دنبال کنید، برنامه بازاریابی ایمیلی شما ارزش زیادی را به همراه خواهد داشت. و یک تجارت در حال رشد همیشه هیجان انگیز است.
شخصیسازی ایمیلها میتواند پیچیدهتر شود، زیرا دادههای شخص اول بیشتری را جمعآوری میکنید و آنها را در پیامهای خود وارد میکنید. میتوانید موارد فهرست علاقهمندیها، ارجاع به بخشهایی از وبسایتی که آنها بازدید کردهاند و موارد دیگر را شامل کنید.
این اکثر ایمیل ها اکنون در موبایل مشاهده می شوند. دیگر به اندازه کافی خوب نیست که ایمیل های خود را برای موبایل بهینه کنید. باید با موبایل به عنوان صفحه اصلی ساخته شود و سپس برای دسکتاپ بهینه شود.
با تشکر از پلتفرم هایی مانند SafeOpt، می توانید به لیست ایمیلی از بیش از 175 میلیون خریدار آمریکایی ضربه بزنید تا یک پیشنهاد تأیید شده با نام تجاری را برای آنها ارسال کنید و فروش از دست رفته را بازیابی کنید. شما درآمد بیشتری ایجاد کنید و خریداران رها شده شما خوشحال می شوند زیرا در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.
ابتدا مطمئن شوید که ایمیل های شما برای موبایل ساخته شده اند
از آنجا، مطمئن شوید که تا زمانی که منتظر بمانید نتایج معنی دار آماری. این ممکن است به معنای اجرای آزمایش شما برای مدت طولانی تر یا افزایش حجم نمونه باشد. اگر حجم نمونه کوچکتری دارید، ممکن است دردناک باشد، اما ارزش آن را دارد که مطمئن شوید نتایج قابل اجرا میگیرید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/how-to-get-more-out-of-your-email-marketing-with-safeopt%EF%BF%BC-388110
اگر عاشق داده و آزمایش هستید، بازاریابی ایمیلی شگفت انگیز است زیرا می توانید دائماً در حال آزمایش باشید. برخی از عناصری که باید به طور معمول آزمایش کنید عبارتند از:
- خطوط موضوعی
- روز یا زمان ارسال
- فراخوان اصلی اقدام
- تصاویر درون ایمیل شما
این ممکن است به این معنی باشد که شما آگاهانه تصمیم میگیرید ایمیلهای خود را با تعداد کمتری تماس برای اقدام و مواردی که میتوانید روی آنها کلیک کنید بسازید. این محدودیت گاهی اوقات میتواند خوب باشد، زیرا شما را مجبور میکند روی کلیکهایی که در ایمیل وجود دارد تمرکز کنید واقعاً نتایج تجاری را برای شما به ارمغان میآورد.
نام بازی “شخصی سازی” است
هنگامی که آن بینش ها را به دست آوردید، حتما اقدام کنید! اگر آزمایش شما نشان داد که خطوط موضوع شخصی شده نرخ باز بیشتری دارند، پس شروع کنید به اضافه کردن خطوط موضوع شخصی شده به تعداد زیادی ایمیل مرتبط. بصیرت بدون عمل بی ارزش است.
دوم، با آزمایش خود یک هدف نهایی را در ذهن داشته باشید. این باید بیش از یک فرضیه یا فرضیه باشد: شما باید یک هدف مهم مانند بهبود نرخ کلیک تا 15٪ داشته باشید.
در نهایت، به یاد داشته باشید که هرگز آزمایش را تمام نکرده اید. شما باید برندگان تست های خود را پیاده سازی کنید، اما این باید به مجموعه آزمایش های بعدی منتهی شود. اگر طرز فکر تست و یادگیری داشته باشید، همیشه می توانید عملکرد ایمیل خود را بهبود ببخشید.
بازاریابی ایمیلی را دوباره هیجان انگیز کنید
جدید در زمین موتورهای جستجو