چگونه با SafeOpt از بازاریابی ایمیلی خود بهره بیشتری ببرید


بیایید با آن روبرو شویم: بسیاری بازاریابی ایمیلی را خسته کننده می دانند. به اندازه پریدن روی BeReal یا TikTok جذاب نیست، و علاوه بر این، آیا Gen Z حتی از ایمیل استفاده می کند؟

بازاریابی ایمیلی می تواند یک کانال هیجان انگیز باشد زیرا درآمد زیادی را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید انتظار یک 42X ROI وقتی در بازاریابی ایمیلی سرمایه گذاری می کنید. بنابراین، اجازه دهید به چند روش بپردازیم تا بتوانید بازاریابی ایمیلی خود را افزایش داده و دوباره آن را هیجان انگیز کنید.

و بله، ژنرال Z هنوز از ایمیل استفاده می کند – آنها در واقع آن را به عنوان راهی برای ارتباط برندها با آنها ترجیح می دهند.

با پیشنهادات تایید شده، خریداران از دست رفته را بازیابی کنید

خریداران آنلاین به طور معمول سبدهای خود را رها می کنند که منجر به از دست دادن فروش می شود. اگر شخصی است که در پایگاه داده مشتریان فعلی خود دارید، ممکن است آن فروش را با یک ایمیل سبد خرید رها شده نجات دهید. اما اگر وارد سیستم نشده‌اند، تنها گزینه خرید تبلیغات هدف‌گیری مجدد است که بازگشت سرمایه قوی را تضمین نمی‌کنند.

با تشکر از پلتفرم هایی مانند SafeOpt، می توانید به لیست ایمیلی از بیش از 175 میلیون خریدار آمریکایی ضربه بزنید تا یک پیشنهاد تأیید شده با نام تجاری را برای آنها ارسال کنید و فروش از دست رفته را بازیابی کنید. شما درآمد بیشتری ایجاد کنید و خریداران رها شده شما خوشحال می شوند زیرا در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.

ابتدا مطمئن شوید که ایمیل های شما برای موبایل ساخته شده اند

این اکثر ایمیل ها اکنون در موبایل مشاهده می شوند. دیگر به اندازه کافی خوب نیست که ایمیل های خود را برای موبایل بهینه کنید. باید با موبایل به عنوان صفحه اصلی ساخته شود و سپس برای دسکتاپ بهینه شود.

این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید در چند چیز تجدید نظر کنید. به عنوان مثال، تحقیقات ایمیل‌خوان‌های تلفن همراه را پیشنهاد می‌کنند کمتر از دسکتاپ کلیک کنید. این کمی منطقی است زیرا املاک و مستغلات کمتری برای کار روی تلفن همراه وجود دارد.

این ممکن است به این معنی باشد که شما آگاهانه تصمیم می‌گیرید ایمیل‌های خود را با تعداد کمتری تماس برای اقدام و مواردی که می‌توانید روی آنها کلیک کنید بسازید. این محدودیت گاهی اوقات می‌تواند خوب باشد، زیرا شما را مجبور می‌کند روی کلیک‌هایی که در ایمیل وجود دارد تمرکز کنید واقعاً نتایج تجاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نام بازی “شخصی سازی” است

یک فرد متوسط ​​بیشتر از 100 ایمیل در روز. شخصی‌سازی ایمیل‌هایتان بهترین راه برای متمایز شدن از صندوق ورودی شلوغ و جلب توجه و خواندن پیام‌هایتان است.

شما می توانید با سفر شخصی خود از کوچک شروع کنید. شاید فقط نام آنها را در موضوع یا متن ایمیل وارد کنید. نام آنها را ندارید؟ می‌توانید محصول اخیری را که آنها خریداری کرده‌اند یا به آن علاقه نشان داده‌اند اضافه کنید.

شخصی‌سازی ایمیل‌ها می‌تواند پیچیده‌تر شود، زیرا داده‌های شخص اول بیشتری را جمع‌آوری می‌کنید و آن‌ها را در پیام‌های خود وارد می‌کنید. می‌توانید موارد فهرست علاقه‌مندی‌ها، ارجاع به بخش‌هایی از وب‌سایتی که آنها بازدید کرده‌اند و موارد دیگر را شامل کنید.

شخصی سازی نیز نتیجه می دهد. یک خط موضوع شخصی شده است 50 درصد احتمالش بیشتره از یک عمومی باز شود.

تست، تست و کامل

اگر عاشق داده و آزمایش هستید، بازاریابی ایمیلی شگفت انگیز است زیرا می توانید دائماً در حال آزمایش باشید. برخی از عناصری که باید به طور معمول آزمایش کنید عبارتند از:

  • خطوط موضوعی
  • روز یا زمان ارسال
  • فراخوان اصلی اقدام
  • تصاویر درون ایمیل شما

تست کردن ممکن است سخت شود مگر اینکه با استراتژی درست به آن برسید. ابتدا، بدانید که قرار است چه نوع آزمایشی را انجام دهید و چرا. تست A/B یا تست تقسیم فقط بر روی یک متغیر متمرکز است و نتایج متفاوتی را نسبت به تست چند متغیره که ترکیب‌های متغیرهای مختلف را به طور همزمان آزمایش می‌کند، به دست می‌آورد.

دوم، با آزمایش خود یک هدف نهایی را در ذهن داشته باشید. این باید بیش از یک فرضیه یا فرضیه باشد: شما باید یک هدف مهم مانند بهبود نرخ کلیک تا 15٪ داشته باشید.

از آنجا، مطمئن شوید که تا زمانی که منتظر بمانید نتایج معنی دار آماری. این ممکن است به معنای اجرای آزمایش شما برای مدت طولانی تر یا افزایش حجم نمونه باشد. اگر حجم نمونه کوچک‌تری دارید، ممکن است دردناک باشد، اما ارزش آن را دارد که مطمئن شوید نتایج قابل اجرا می‌گیرید.

هنگامی که آن بینش ها را به دست آوردید، حتما اقدام کنید! اگر آزمایش شما نشان داد که خطوط موضوع شخصی شده نرخ باز بیشتری دارند، پس شروع کنید به اضافه کردن خطوط موضوع شخصی شده به تعداد زیادی ایمیل مرتبط. بصیرت بدون عمل بی ارزش است.

در نهایت، به یاد داشته باشید که هرگز آزمایش را تمام نکرده اید. شما باید برندگان تست های خود را پیاده سازی کنید، اما این باید به مجموعه آزمایش های بعدی منتهی شود. اگر طرز فکر تست و یادگیری داشته باشید، همیشه می توانید عملکرد ایمیل خود را بهبود ببخشید.

بازاریابی ایمیلی را دوباره هیجان انگیز کنید

اگر برخی از استراتژی‌های ذکر شده در بالا را دنبال کنید، برنامه بازاریابی ایمیلی شما ارزش زیادی را به همراه خواهد داشت. و یک تجارت در حال رشد همیشه هیجان انگیز است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

SafeOpt یک پلت فرم تجارت دیجیتال است که برای به حداکثر رساندن درآمد وب سایت شما ایجاد شده و در عین حال تلاش های بازاریابی موجود برند شما را تحسین می کند. SafeOpt که بیش از 1000 برند مورد اعتماد است، به شما امکان می دهد 3 تا 5 برابر ایمیل های بیشتری برای خریداران گمشده خود ارسال کنید. بیش از 175 میلیون خریدار در شبکه SafeOpt منتظر دریافت پیشنهادهای تأیید شده از برندهای شریک مانند شما هستند. امروز در SafeOpt.com بیشتر بیاموزید و ببینید که چگونه SafeOpt میلیون ها دلار درآمد برای بیش از 1000 برند تجارت الکترونیک در همه صنایع ایجاد کرده است.


منبع: https://searchengineland.com/how-to-get-more-out-of-your-email-marketing-with-safeopt%EF%BF%BC-388110