چگونه بدون صفحه ویکی پدیا یک پانل دانش به دست آوردم


پانل های دانش یکی از جذاب ترین و در عین حال مرموزترین عناصر در جستجوی ارگانیک هستند.

برندها تمایل دارند که ورودی پانل دانش قوی خود را داشته باشند، اما کنترل کمی بر آنچه در آنها ظاهر می شود، ندارند.

در این مرحله، همه ما باید درک اولیه ای از موجودیت های موجود در نمودار دانش گوگل داشته باشیم. در نظر بگیرید که خواندن این مقاله لازم است.

گوگل داده های موجودیت را از کجا می آورد؟

همه ما می دانیم که گوگل اطلاعات را از نمودار دانش خود برای پانل های دانش استخراج می کند، اما آنها اطلاعات را برای نمودار دانش از کجا می کشند؟

از نظر فنی، گوگل می تواند از اطلاعات هر وب سایت قابل خزیدن برای نمودار دانش خود استفاده کند. با این حال، ما اغلب ویکی‌پدیا را منبع اصلی اطلاعات می‌بینیم.

انواع وب‌سایت‌هایی که Google دوست دارد از آن‌ها استفاده کند، معمولاً وب‌سایت‌هایی به سبک دایرکتوری هستند که اطلاعاتی را ارائه می‌دهند:

  • دقیق.
  • ساختار یافته.
  • استوار.

Kalicube جیسون بارنارد یک ویژگی عالی دارد منبعی که منابع موجودیت را ردیابی می کند برای 30 روز گذشته من برای راهنمایی در مورد ساخت پانل دانش و نهاد شخصی خود به این لیست و بسیاری از مقالات او مراجعه کردم.

چرا ویکی پدیا اینقدر پربار است؟

گوگل به چند دلیل تمایل زیادی به استفاده از ویکی پدیا دارد:

  • به شدت تعدیل شده و تأیید ورودی دشوار است.
  • محتوا به خوبی ساختار یافته است و برای موتورهای جستجو قابل درک است.
  • این یک منبع بسیار قابل اعتماد است.

در حالی که ویکی‌پدیا دارای شک و تردیدهایی است که به ما یادآوری می‌کنند که هر کسی می‌تواند یک مدخل را ویرایش کند، مقدار زیادی تعدیل و ویرایش هنوز در ویکی‌پدیا انجام می‌شود. با توجه به اینکه این منبع اطلاعاتی نسبتاً خنثی/بی‌طرفانه است، این به گوگل دلیل بیشتری برای اعتماد به آن می‌دهد.

بنابراین، اگر دریافت یک ورودی بسیار دشوار است، چرا بسیاری از سئوکاران تنها بر روی دریافت یک صفحه ویکی‌پدیا برای ورود به نمودار دانش تمرکز می‌کنند؟

خوب، پاسخ این است که وقتی یک صفحه ویکی‌پدیا دارید، تقریباً یک ورودی تضمینی است. با این حال، این ذهنیتی است که باید آن را بشکنیم، زیرا تا به حال همه ما باید بدانیم که هیچ تضمینی در سئو وجود ندارد.

مطمئناً می‌توانید یک صفحه ویکی‌پدیا را برای برند خود دنبال کنید، اما فقط مطمئن شوید که تاکتیک‌های خود را متنوع کنید و فقط روی آن به عنوان تنها استراتژی خود تمرکز نکنید.

چقدر طول می کشد تا یک ورودی Graph دانش کسب کنید؟

نگو بستگی داره، نگو، نگو. خوب، پس برای همه متفاوت است. برای من حدود یک سال از آغاز تلاشم گذشت تا تلاشم ظاهر شود.

همه چیز به این بستگی دارد که برند شما چقدر سخت کار می کند و اینکه آیا برند شما شایسته آن است یا خیر.

آیا من آنقدر تلاش کردم؟ نه واقعا.

آیا من لیاقتش را داشتم؟ اصلا.

اما بر اساس گام‌های خاصی که برای بازاریابی خودم در صنعت برداشتم، اتفاقاً در این فرآیند یک پانل دانش کسب کردم.

هرگز فکر نمی‌کردم واقعاً یکی را بگیرم، اما تصمیم گرفتم یک سری آزمایش انجام دهم تا ببینم آیا واقعاً کار می‌کند یا نه، و در کمال تعجب این کار انجام شد.

مراحل خاصی که برای به دست آوردن پانل دانش خود برداشتم

خوب حالا که احتمالاً تمام محتوای مقدماتی من را مرور کرده اید، بیایید به آنچه که به اینجا آمده اید برسیم. به طور خاص چه کار کردم تا ورودی پانل دانش خود را به دست بیاورم و در نمودار دانش Google مستقر شوم؟

در اینجا مراحل خاصی است که من به ترتیب انجام دادم.

1. خانه نهاد تاسیس شده

اولین قدم این است که ریشه یا خانه موجودیت خود را ایجاد کنید. این می تواند وب سایت شخصی شما، صفحه برند، صفحه نویسنده یا هر چیزی باشد که واقعی ترین منبع اطلاعات برای نهاد است. برای من، صفحه اصلی وب سایت شخصی خود را برای خانه نهادم انتخاب کردم.

در صفحه اصلی خود، دو کار خاص برای کمک به موتورهای جستجو انجام دادم:

محتوای «درباره من» ایجاد کرد

من یک جمله “درباره من” ایجاد کردم که قصد داشتم از آن در تمام اطلاعات زیستی در سراسر وب استفاده کنم. تقریباً تمام بیوگرافی های شخصی من در وب سایت های مختلفی که در آنها معرفی شده ام با این جمله شروع می شوند. این ثبات ایجاد می کند در مورد اینکه من کی هستم و چه می کنم

فهرست گلوله‌ای از کار ایجاد کنید

داشتن یک لیست کوتاه و آسان برای خزیدن از کارهایی که انجام می‌دهم به ایجاد ارتباط با خودم و سایر نهادها کمک می‌کند. امیدوارم گوگل بفهمد که می‌توانم در آن وب‌سایت‌های دیگر پیدا شوم و رابطه بین خودم و آن نهادها را بهتر درک کنم. بیشتر در این مورد در بخش طرحواره.

2. تالیف صنعت

در چهار سال گذشته، من در ده‌ها پادکست برجسته شده‌ام و مقالات زیادی برای Search Engine Land، Search Engine Journal، OnCrawl و بسیاری موارد دیگر نوشته‌ام!

تمام ویژگی های من با یک صفحه نویسنده همراه است که فهرستی از تمام مقالات من برای آن سایت و همچنین وجود دارد طرح واره شخص برای آن سایت

علاوه بر این، همه صفحات نویسنده من حاوی پیوندی به خانه نهاد من هستند که برای ایجاد ارتباط با نهاد شما بسیار مهم است.

3. طرح واره منسجم

نشانه گذاری طرحواره بافت پیوندی است که تمام نویسندگی من را گرد هم می آورد. در خانه نهادم، مطمئن شدم که نشانه‌گذاری طرحواره‌ای قوی دارم.

مهمترین چیزی که باید در نشانه گذاری طرحواره گنجانده شود، داده های SameAs است که من به تمام ویژگی های مهم خود در وب هدایت کردم. من اطمینان حاصل کردم که پیوندهای SameAs را به هر منبعی که در گذشته دیدم که موجودیت ایجاد می کند اضافه کنم.

در زیر یک اسکرین شات از آنچه که اگر وب سایت شخصی من را از طریق آن اجرا کنید، مشاهده خواهید کرد اعتبار سنجی نشانه گذاری طرحواره.

نوع طرحواره خاصی که من انتخاب کردم Person بود، زیرا برای خودم دقیق تر بود. اگر در حال ایجاد یک موجودیت برای کسب و کار یا نام تجاری خود هستید، سعی کنید نوع طرحواره ای را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما دقیق تر است.

به طور معمول، من طرحواره را از ابتدا برای همه مشتریانم ایجاد می کنم. با این حال، طرح واره نویسنده/شخص Yoast دقیقاً همان چیزی را که من به دنبال آن بودم ارائه کرد و شامل یک ویژگی مهم بود.

کاری که Yoast برای من انجام داد این بود که به جای ایجاد یک نوع طرحواره سازمانی عمومی برای وب سایت خود، وب سایت خود را به عنوان یک شخص علامت گذاری کردم.

در تنظیمات خاص، من همه پیوندهای مهم خود را در فیلدهای اطلاعات تماس قرار دادم. لطفاً توجه داشته باشید که به غیر از توییتر، می توانید هر پیوندی را در آن فیلدها قرار دهید.

4. پیوند مداوم

طرحواره عامل بزرگی در ایجاد یک وب به هم پیوسته از اطلاعات ثابت برای نمودار دانش گوگل است. با این حال، پیوندهای خارجی سیگنال های اعتماد بیشتری را ارائه می دهند.

در وب‌سایت خود، من یک صفحه مجموعه‌ها دارم که به همه کارهای مهم من پیوند دارد. این مانند یک مینی CV از کار من برای هر کسی که می خواهد با من کار کند است.

با این حال، شما نمی‌توانید فقط به مکان‌های دیگر در وب‌سایت خود پیوند دهید، بلکه به نهادهای معتبری نیاز دارید که به شما پیوند دهند.

به همین دلیل است که همه پادکست های برجسته و صفحات نویسنده من پیوندی به وب سایت من دارند. آنها نه تنها به وب‌سایت من لینک می‌دهند، بلکه همگی به صفحه اصلی من پیوند می‌دهند، که من آن را به عنوان خانه خود ایجاد کرده‌ام.

5. دایرکتوری ها

این قطعاً می‌تواند به بسیاری از افراد و برندهایی که می‌خواهند با پانل دانش خود تثبیت شوند، کمک کند. یکی از بزرگترین دایرکتوری هایی که من توصیه می کنم در آن مستقر شوید، Crunchbase است.

در واقع، Crushbase همان چیزی است که به عنوان داده منبع در اولین تکرار پانل دانش من فهرست شده است.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها را دیده‌ام که اولین ورودی پنل دانش خود را از طریق Crunchbase دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این منبع دائماً بالایی برای Google است تا به آن تکیه کند. این به این دلیل است که Crunchbase دارای برخی فرآیندهای تأیید است که ایجاد اسپم به صورت انبوه را کمی چالش برانگیز می کند.

وقتی شروع به ساخت دایرکتوری‌های خود می‌کنید، روی آنهایی تمرکز کنید که بیشترین ارتباط را با صنعت شما دارند. این برای شما بسیار فراتر از Crunchbase یا هر شرکت بزرگ دیگری خواهد بود.

تکرارهای مختلف پانل دانش من نشان داده است

در طول حدود 1-2 ماه، Google از منابع مختلف مختلفی برای تغذیه پانل دانش من استفاده کرده است. بسیار جالب است که ببینیم چگونه در چنین مدت زمان کوتاهی تکامل یافته است. من حتی چرخ فلک مقاله خود را داشتم که از آن زمان ناپدید شد.

تکرار اول: کاملاً ترد، بدون طعم

در ابتدا، Crunchbase منبع کل ورودی پانل دانش من بود. چیزی که برایم جالب بود این است که هیچ پیوندی برای صفحه لینکدین من وجود ندارد، فقط متن لنگر در Crunchbase است.

این یک پیروزی بزرگ برای من بود و من از ساختار پانل دانش راضی بودم.

من چند پرس و جو را آزمایش کردم تا ببینم چگونه داده های موجودیت من به عنوان یک نتیجه با کلیک صفر نشان داده می شود.

جستجوهای آزمایشی: “جان مک آلپین کیست؟”

این نتیجه کمی ناامید کننده بود زیرا جان مک آلپین متفاوتی را مطرح کرد که در یک بیانیه مطبوعاتی به او اشاره شد. با این حال، من موجودیت خود را در یک پانل جانبی دیدم که هم شگفت‌انگیز و هم هیجان‌انگیز بود.

جستجوهای آزمایشی: “جان مک آلپین کجا کار می کند؟”

این یک نتیجه بسیار دقیق تر، اما در عین حال شگفت انگیز بود. اگر Crunchbase بیشتر داده‌های پانل دانش من را تامین می‌کرد، چرا گوگل ژورنال موتور جستجو را به عنوان منبع این قطعه برجسته نشان می‌داد؟

ما می‌توانستیم تمام روز درباره تئوری‌هایمان درباره چگونگی رسیدن گوگل به این تصمیم حدس بزنیم، اما خوشحالم که نتیجه دقیق‌تری را در اینجا دیدم.

تکرار دوم: تصاویر کمیک می شوند

چند هفته پس از اولین مشاهده پانل دانش من، چند به روز رسانی جالب می بینم:

  • تصویر من به یک کاریکاتور تغییر کرد که در یکی از مقالات OnCrawl خود استفاده کردم.
  • محتوای «درباره» به بیوگرافی نویسنده من از مجله موتور جستجو تغییر کرد
  • داده های خلاصه از Crunchbase باقی مانده است
  • برچسب داده منبع به صفحه نویسنده مجله موتور جستجوی من تغییر کرد.

تکرار سوم: تصحیح تصویر

از اینکه تصویرم یک کارتون برای هد شات حرفه ای من است، ناراضی بودم، برای به روز رسانی تصویر بازخورد ارسال کردم. من تصویرم را از Search Engine Land انتخاب کردم و مطمئناً آن را حدود دو هفته بعد به روز کرد.

خوراکی های کلیدی

هنگامی که به دنبال کسب پانل دانش خود هستید، مهم است که چند نکته را در نظر داشته باشید.

  • ممکن است اصلا این اتفاق نیفتد. شما هیچ کنترلی روی آنچه گوگل در نتایج خود نشان می دهد ندارید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید سیگنال های مناسب را به طور مداوم ارسال کنید و امیدوار باشید که نتیجه دهد.
  • اگر این اتفاق بیفتد، زمان می برد. بیش از یک سال طول کشید تا پانل دانش من ظاهر شود. سازمان‌های بزرگی که شرکت‌های روابط عمومی تهاجمی دارند، شانس بیشتری برای حضور زودتر دارند، اما حتی این نیز تضمینی نیست.
  • سازگاری کلیدی است. هنگامی که سیگنال هایی را که می خواهید ارسال کنید ایجاد کردید، در آن ثابت قدم باشید. همانطور که در تکرار دوم مشاهده کردید، من در انتخاب تصاویر خود ثابت قدم نبودم و این موضوع نحوه نمایش پنل دانشم را به هم ریخت.
  • دارای صبر. درست مانند سایر عوامل در سئو، زمان می برد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

جان مک آلپین استراتژی سئو را برای بازاریابی دیجیتال کاردینال، یک آژانس SEO آتلانتا که بر خدمات رسانی به شرکت های مراقبت های بهداشتی سازمانی در سراسر ایالات متحده متمرکز است. مک آلپین که در حال حاضر در کلرادو اسپرینگز واقع شده است، عمیقاً در جامعه محلی و ملی SEO درگیر است و پیشینه قوی در سئو فنی، توسعه وب و استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد. مک آلپین همچنین خدمات توسعه وب آزاد را برای سایت های میزبان وردپرس ارائه می دهد.


منبع: https://searchengineland.com/earn-knowledge-panel-without-wikipedia-page-386804