چگونه توییتر از سیگنال‌ها برای کمک به کشف محتوا، سازندگان و حساب‌های بیشتر استفاده می‌کند


توصیه‌های توییتر برای کمک به «تجربه خود در توییتر» با نشان دادن توییت‌هایی از افرادی که ممکن است آنها را دنبال نکنید، بر اساس اقداماتی که در توییتر انجام می‌دهید، مانند لایک کردن، دنبال کردن یا بازتوییت کردن، به شما کمک می‌کنند.

نحوه استفاده توییتر از سیگنال ها توییتر از سیگنال ها برای توصیه محتوای جدید استفاده می کند. سیگنال‌ها شامل موضوعاتی هستند که دنبال می‌کنید، پست‌هایی که دوست داشته‌اید، حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و توییت‌هایی که افراد در شبکه شما دوست دارند.

جایی که توصیه ها ظاهر می شوند. توصیه‌هایی را در جدول زمانی صفحه اصلی خود و همچنین در برگه کاوش خواهید دید. توصیه‌ها درست در زیر یک اعلان کوچک نشان داده می‌شوند که «شاید دوست داشته باشید».

کنترل توصیه های شما اگر نمی‌خواهید توصیه خاصی را مشاهده کنید، می‌توانید از منوی توییت «به این توییت/موضوع علاقه‌ای ندارم» را انتخاب کنید. اگر توصیه‌ای را دوست داشته باشید یا ریتوییت کنید، سیگنالی ارسال می‌کند که آن را جالب می‌دانید.

می توانید از نماد “درخشش” در گوشه سمت راست بالای جدول زمانی صفحه اصلی خود استفاده کنید. این نماد به شما امکان می‌دهد بین توییت‌های برتر «برای شما»، که شامل توصیه‌هایی از حساب‌ها و موضوعاتی است که دنبال نمی‌کنید، و «آخرین» توییت‌های تنها از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، جابه‌جا شوید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چگونه توییتر توصیه ها را بهبود می بخشد طراحی جدید «X» در توییت‌ها حذف یک توییت از جدول زمانی صفحه اصلی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند، اگر نمی‌خواهید آن را ببینید.

تو عمیق تر اگر می خواهید پست وبلاگ کامل را از توییتر بخوانید، می توانید این کار را انجام دهید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. مرور رسانه های اجتماعی باید تجربه ای بدون دردسر و بدون دردسر باشد. شما افرادی را که می‌شناسید، دوست دارید و به آنها اعتماد دارید دنبال می‌کنید، زیرا می‌خواهید ببینید چه چیزی پست می‌کنند و به این دلیل که به آنچه که آنها می‌گویند علاقه دارید. دیدن پست‌هایی از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید می‌تواند آزاردهنده باشد، اگر با اعتقادات و علایق شما همسو نباشد.

اگر تعداد زیادی پست می‌بینید که به آن‌ها علاقه ندارید، از ویژگی «آخرین» استفاده کنید تا فقط پست‌هایی را از حساب‌هایی که قبلاً می‌شناسید ببینید. یا مانند من انجام دهید و همه آنها را “X” کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/how-twitter-uses-signals-to-help-you-discover-more-content-creators-and-accounts-388119