آنچه مخاطبان شما به آن پاسخ می دهند یا اطلاعاتی در مورد آن در شبکه های اجتماعی ارگانیک به شما ارائه می دهند می توانند برای ایجاد کمپین های سئو استفاده شوند.
حتی در صنایعی که مستقیماً با رویدادهای جهانی مرتبط نیستند، استراتژی ها و اهداف سئو باید واقعیت زمان ها و چرخه های خبری را منعکس کنند.
بیایید به نقش سئو در یک چشم انداز آشفته جهانی و اینکه چگونه بازاریابان باید چرخش و تنظیم کنند نگاه کنیم.
نقش سئو در زمان های عجیب و غریب
به عنوان مثال، شرکتی که قطعات خودرو تولید می کند باید بر روی مسائل زنجیره تامین و راه حل هایی تمرکز کند که مخاطب هدف خود را از توزیع کنندگان آزار می دهد، نه ایجاد صفحه فرود برای انتقال احساسات در مورد جنگ در اوکراین.
تأثیرات بر شاخص های کلیدی عملکرد سئو شما
هنگامی که ما در وضعیت اختلال حاد هستیم، همانطور که در 30 ماه گذشته یا بیشتر بوده ایم، این ارزش حتی ضروری تر است.
بنابراین، از دیدی جامع از اهداف تیم بازاریابی خود و نحوه مشارکت سئو اطمینان حاصل کنید.
منابعی برای اطلاع از محورهای سئوی شما
فکر کردن به نتایج سریع در یک کانال طولانی مدت می تواند چالش برانگیز باشد. سئوکاران زمان زیادی را صرف کسب اقتدار و اعتماد میکنند، و در طول زمان حرکت خود را افزایش میدهد.
اگر همه اینها چیزی در دنیای سئو به ما آموخته است، این است که حتی صحیح ترین و موثرترین استراتژی ها نیز در معرض ارزیابی مجدد قرار دارند.
رسانه های اجتماعی ارگانیک همچنین می توانند بازخورد سریعی در مورد موضوعاتی که در شبکه شما طنین انداز هستند ارائه دهند.
چیزی که آنها به آن نیاز دارند به طور چشمگیری در زمان هایی مانند ما در حال حاضر تغییر می کند و ما باید مطابق با آن تنظیم کنیم.
درعوض، روی KPIهای قیف بالاتر تا متوسط تمرکز کنید مانند:
- ترافیک.
- زمان در سایت
- تعداد نقاط تماس
- درصد بازدیدکنندگان بازگشتی
- تعداد صفحات بازدید شده
ما اینجا هستیم نه تنها برای کمک به رشد برندها و کسب و کارها. ما اینجا هستیم تا به جستجوگران کمک کنیم تا پاسخها و راهحلهایی با کیفیت بالا برای آنچه نیاز دارند پیدا کنند.
شرکتهای فناوری برای تامین منابع مالی تلاش میکنند یا تحت فشار سرمایهگذاران نگران هستند در حالی که مخاطبان هدف آنها بودجه را کاهش میدهند.
اگر آنها در حال افزایش یا کاهش باشند، حتی اگر رتبه بندی شما ثابت بماند، این نشان دهنده تغییر علاقه گسترده است.
Adam Tanguay رئیس سئو و محتوا در بازاریابی دیجیتال جردنآدام که در فوریه 2019 به آن ملحق شد. آدام که قبلاً رئیس بازاریابی در Webflow و رئیس رشد ارگانیک در Weebly بود، برنامههای رشد موفقی را با ترکیبی از استراتژی محتوا، کپینویسی، دانش فنی و هوش تحلیلی در طیف وسیعی از موارد توسعه داده است. کانال های ارگانیک