با توجه به حذف کوکی های شخص ثالث، یکپارچه سازی داده ها برای همه تبلیغ کنندگان حیاتی است.
نکته حرفه ای: اگر تیم بازاریابی ندارید که بتواند مستقیماً این کار را اجرا کند، استفاده از Zapier یا ادغام دستی را در نظر بگیرید.
هنگامی که تیم های آگاهی و تولید تقاضا با هم ترکیب شوند، یک اثر چند برابری وجود دارد.
با این حال، سیلوهای بین این تیم ها این هماهنگی را بسیار دشوار می کند.
همسویی طرح های رسانه ای
با هماهنگی تلاش ها، 95 درصد از خریدارانی که در بازار نیستند، می توانند توسط تیم های تولید تقاضا از طریق بازاریابی دقیق و کمپین های بازاریابی مجدد دوباره فعال شوند.
اما بازگرداندن اطلاعات مناسب به پلتفرم های تبلیغاتی بسیار ساده تر از انجام آن است.
تیم های تولید تقاضا به راحتی می توانند کمپین های خود را برای حمایت از رویدادهای حضوری، طرح های کمپین بزرگ و فعالیت های فصلی که ممکن است تیم آگاهی هدایت کند، شکل دهند.
فعال سازی مجدد مخاطبان از کمپین های آگاهی
تبلیغ کنندگانی که تیم را ادغام کرده اند، به سرعت متوجه می شوند که اثبات موفقیت تبلیغات «آگاهی» بسیار آسان تر است و بهینه سازی هزینه های بالای قیف بسیار آسان تر است.
بله، ممکن است نیاز به استفاده از تخصص IT یا توسعه وب باشد. با این حال، گروهی که از داده ها استفاده می کنند باید بفهمند که چگونه جریان دارد و چه چیزی پس داده می شود.
برنامه ریزی دقیق باید قبل، حین و بعد از کمپین ها اتفاق بیفتد.
جداسازی رسانه های پولی در چندین نهاد، بهینه سازی بودجه، اشتراک گذاری آموخته ها بین کانال ها، راه اندازی جریان های پرورش و ارائه توصیه های جامع را بسیار دشوار می کند.
باز هم، این نوع هم افزایی زمانی بهترین اتفاق می افتد که تیم ها با هم ترکیب شوند و اجازه می دهد برنامه ریزی و اجرا به طور یکپارچه اتفاق بیفتد.
در 20 سال تجربه خود، عملکرد درونی تیم های بازاریابی بی شماری را دیده ام. من مشاهده کرده ام که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.