نکته حرفه ای: اگر تیم بازاریابی ندارید که بتواند مستقیماً این کار را اجرا کند، استفاده از Zapier یا ادغام دستی را در نظر بگیرید.
اگر عملکرد کمپین شما ضعیف است یا رشد شما راکد شده است، وقت آن است که به درون خود نگاه کنید.
راه حل هایی مانند ردیابی تبدیل آفلاین گوگل و API تبدیل فیس بوک، انتقال داده های CRM را به پلتفرم های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان نسبتاً آسان می کند.
با ترکیب تیمهای تولید نام تجاری و تقاضا، سازمانها میتوانند استراتژیهای اندازهگیری را هماهنگ کنند، ردیابی را در کل چرخه عمر پیکربندی کنند و کل تیم را برای «تولید تقاضا» تشویق کنند.
خوشبختانه، ما شاهد این تغییر هستیم و شرکت های بیشتری این دو عملکرد را با هم ترکیب می کنند.
برنامه ریزی دقیق باید قبل، حین و بعد از کمپین ها اتفاق بیفتد.
با این حال، سیلوهای بین این تیم ها این هماهنگی را بسیار دشوار می کند.
همسویی طرح های رسانه ای
در این موارد، تبلیغات نام تجاری اغلب از تولید تقاضا جدا می شود که منجر به برخی مسائل کلیدی می شود.
اندازه گیری تأثیر درآمد ناشی از تبلیغات آگاهی
هنگامی که تیم های آگاهی و تولید تقاضا با هم ترکیب شوند، یک اثر چند برابری وجود دارد.
بله، ممکن است نیاز به استفاده از تخصص IT یا توسعه وب باشد. با این حال، گروهی که از دادهها استفاده میکنند باید بفهمند که چگونه جریان دارد و چه چیزی پس داده میشود.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.