اندازهگیری تأثیر تبلیغات آگاهی نیازمند طرحی است که به معیارهای افزایش در کانالهایی که معمولاً توسط تیمهای تولید تقاضا مدیریت میشوند، نگاه میکند، از جمله:
- جستجوی ارگانیک.
- جستجوی برند
- تعامل اجتماعی.
- ترافیک مستقیم
با این حال، سیلوهای بین این تیم ها این هماهنگی را بسیار دشوار می کند.
حدود 95 درصد از خریداران در حال حاضر در بازار نیستند و تنها 5 درصد هستند موسسه B2B.
در بسیاری از سازمان ها جداسازی تیم ها بر اساس قیف بازاریابی سنتی رایج است.
به عنوان یک رهبر آژانس، ما تأثیر آن را بر عملکرد کمپین می بینیم. کمپینها به دلیل اهداف رقابتی، ارتباطات نادرست، بودجههای کمرنگ و منابع پراکنده شکست میخورند.
اما بازگرداندن اطلاعات مناسب به پلتفرم های تبلیغاتی بسیار ساده تر از انجام آن است.
اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا قرار دادن تمام رسانه های پولی شما در یک آژانس انتخاب هوشمندانه تری است:
- یک آژانس قوی به عنوان توسعه دهنده تیم شما کار خواهد کرد. دادن شفافیت کامل به آنها در سبد بازاریابی خود، آنها را با بینشی که برای ارائه توصیه های قوی که با اهداف نهایی شما همسو هستند، مجهز می کند.
- زمانی که یک نهاد واحد آن را مدیریت می کند، بودجه بسیار راحت تر بین کانال ها و کمپین ها منتقل می شود. یک آژانس قوی سبد کلی را می بیند و به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای بهینه سازی بودجه خود بگیرید.
- آموخته های یک کانال بر کانال های دیگر تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، پیامهایی که به بهترین شکل طنیناندازی میکنند، مخاطبانی که عملکرد خوبی دارند و شکافهای کانالهایی را پر میکنند که ممکن است بسیار پرهزینه باشند.
- هدف گذاری بین کانالی و جریان های پرورش را می توان به راحتی برای هدف قرار دادن مخاطبان در سراسر کانال ها و از طریق قیف تنظیم کرد.
در اینجا سه مورد از رایج ترین روش هایی که ساختار سازمانی شما عملکرد کمپین را از بین می برد، آورده شده است.
1. تبلیغات برند از تولید تقاضا جدا است
در تجربه ما، این به بهترین وجه توسط تیم بازاریابی هدایت می شود.
داده ها مایه حیات تبلیغات مدرن هستند.
با این حال، شرکتها برای تعیین اینکه چه کسی مسئول پیکربندی این ادغامهای دادههای حیاتی است، در تلاش هستند.
- آیا این تیم بازاریابی است؟
- آیا فناوری اطلاعات این وظایف را انجام می دهد؟
- آیا می تواند توسعه وب باشد؟
سپس این دادهها در الگوریتمهای پیشنهاد برای ارائه تبلیغات به مخاطبان استفاده میشوند که در نهایت در قسمتهای پایینتر قیف یا کاملاً آفلاین تبدیل میشوند.
هنگامی که تیم های آگاهی و تولید تقاضا با هم ترکیب شوند، یک اثر چند برابری وجود دارد.
و من اعتراف میکنم، گاهی اوقات تماشای شرکتها بر اساس ساختار تیمی که برپا کردهاند، ناامیدکننده است.
راه حل هایی مانند ردیابی تبدیل آفلاین گوگل و API تبدیل فیس بوک، انتقال داده های CRM را به پلتفرم های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان نسبتاً آسان می کند.
با ترکیب تیمهای تولید نام تجاری و تقاضا، سازمانها میتوانند استراتژیهای اندازهگیری را هماهنگ کنند، ردیابی را در کل چرخه عمر پیکربندی کنند و کل تیم را برای «تولید تقاضا» تشویق کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.