نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
این صفحه دارای متن بسیار کمی است و هیچ طرحی ندارد (که جای تعجب نیست زیرا صفحه سئو نیست).

ایجاد صفحات PPC بدون در نظر گرفتن تاثیری که می تواند بر سئو داشته باشد می تواند از دو طریق در عملکرد ارگانیک اختلال ایجاد کند:
- آدم خواری هنگامی که یک نسخه صفحه PPC از یک صفحه SEO موجود وجود دارد، صفحه فرود PPC به طور بالقوه می تواند عملکرد صفحه سئوی مشابه خود را به خطر بیندازد.
- ایجاد صفحات فرود PPC به معنای داشتن صفحاتی در وب سایت شما با تعداد کلمات کم و محتوای کم است که در زمان به روز رسانی محتوای مفید گوگل، در واقع می تواند بر عملکرد کلی وب سایت تأثیر بگذارد، از جمله صفحاتی که به خوبی بهینه شده اند و برای کاربران ارزش ارائه می کنند. .
چرا صفحات فرود PPC دارند؟
اگر صفحه PPC در جستجو خوب عمل می کند یا در صورت بهینه سازی پتانسیل عملکرد خوبی در جستجو دارد (چیزی که می توان با مشاهده اینکه صفحه در GSC تعداد زیادی نمایش داده می شود نشان داد) و صفحه SEO مربوطه وجود ندارد، می توانید آن را کپی کنید. محتوای صفحه PPC به یک صفحه سئو جدید با یک مسیر URL بهینه شده.
من تصمیم گرفتم از این روش استفاده کنم زیرا:
- وب سایت مشتری کوچک بود. تلاش تنها با چند صفحه PPC تاثیر را توجیه نمی کند.
- صفحات PPC موجود هیچ صفحه مهمی را در وب سایت به خطر نمی اندازد یا آدمخواری نمی کند.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/ppc-landing-pages-seo-388033
می توانید به جای استفاده از تگ noindex در صفحه سئوی جایگزین آن، صفحه PPC را متعارف کنید. با این حال، این ممکن است به حل مشکلات تکراری یا آدمخواری کمکی نکند، زیرا Google می تواند تگ متعارف را نادیده بگیرد و هر دو صفحه را فهرست بندی کند.
سپس می توانید صفحه PPC موجود را به آن صفحه سئوی جدید ایجاد شده هدایت کنید. در نهایت، میتوانید صفحه PPC را در یک URL دیگر دوباره ایجاد کنید و آن را به عنوان noindex علامتگذاری کنید، تا کمپین PPC قطع نشود.
از تجربه من در کار با آژانس ها و داخلی، همکاری با متخصصان PPC می تواند ارزش فوق العاده ای برای استراتژی سئو به ارمغان بیاورد و بالعکس.
و از آنجایی که سئوکاران می توانند در مورد عناوین، کلمات کلیدی، طول محتوا و موارد دیگر بسیار حساس باشند، صفحات PPC راهی برای یک مدیر PPC ارائه می دهند.
آیا صفحات PPC می توانند با تلاش های سئو تداخل داشته باشند؟
شما می توانید هر یک از تاکتیک های زیر را برای مقابله با صفحات فرود PPC در وب سایت خود قبل از ایجاد آنها انجام دهید.
1. صفحات فرود PPC خود را به عنوان noindex علامت گذاری کنید
اگر صفحه در جستجو عملکرد خوبی ندارد و یک صفحه جایگزین سئو برای آن وجود دارد، می توانید آن را به عنوان noindex علامت گذاری کرده و به یک زیر دامنه منتقل کنید.
برای یک مشتری، یک کسب و کار کوچک تجارت الکترونیک، تصمیم گرفتم حداقل ترفندهای سئو را در صفحات PPC موجود آنها انجام دهم و به آنها اجازه بدهم. من تگ عنوان را بهینه کردم، H1 را تغییر ندادم، H2s را در صورت لزوم تغییر دادم، و در صورت نیاز کلمات کلیدی را اضافه کردم.
این نمونه ای از صفحه فرود است که برای جستجو بهینه نشده است اما برای اهداف PPC استفاده می شود. کمپینهای PPC ممکن است به صفحاتی با تمرکز بیشتر روی نام تجاری یا عناوین خلاقانه، متن کمتر، گرافیک بیشتر و فراخوانهای واضح نیاز داشته باشند.
و اگر به کلمات کلیدی ارگانیکی که این صفحه در سمروش جذب می کند نگاه کنید، فقط برای دو کلمه کلیدی رتبه بندی می شود و یکی از آنها مارک است.

هر سئوی شایسته می داند که “سئو یک جزیره نیست.” ما باید با ذینفعان مختلف کار کنیم تا تلاش های بازاریابی خود را هماهنگ کنیم.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
اگر صفحات فرود PPC از قبل وجود داشته باشد چه؟
جدید در زمین موتورهای جستجو