اگر ورودیهای داده قویتر (فید داده + سیگنالهای مخاطب + داراییهای خلاقانه) و خروجیها (ردیابی) را ارائه دهید، هوش مصنوعی میتواند عملکرد بهتری داشته باشد.
هدف اصلی شما با Performance Max این است که الگوریتم را فعال کنید تا کار خود را به خوبی انجام دهد.
1⃣ تغذیه 2⃣خلاق 3⃣سیگنال ها
هنگام ارسال محصولات به Google Merchant Center، مطمئن شوید که تا حد امکان اطلاعات را ارسال می کنید. توجه ویژه باید به شناسه های محصول شود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.
این را می توان در کمپین پیدا کرد تنظیمات > مکانها > گزینههای پیشرفته
صفحات فرود
PMax Creative.
کمپینهای Performance Max خود را تنظیم کردهاید و دادهها و بینشها را به حداکثر رساندهاید. حالا چی؟
چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.
گروه های لیست: میتوانید با شناسه محصول، دسته، نام تجاری، برچسبهای سفارشی و غیره حذف کنید.
کلمات کلیدی منفی: یک نماینده Google میتواند KWهای نامربوط یا غیرقابل اجرا را مسدود کند. من این رویکرد را دوست ندارم، زیرا کل ایده PMax این است که به الگوریتم اجازه میدهد درآمد لحظهای را ببیند و ترافیک غیر تبدیلی را به طور خودکار متوقف کند.
استثناهای مشتری: به اندازه کافی مشتری جدید جذب نمی کنید؟ مشتریان فعلی خود را از هدف قرار گرفتن مسدود کنید.
URL ها.
محل
گوگل اخیراً ابزارهایی را منتشر کرده است تا ایجاد و مدیریت شما را آسانتر کند دارایی های. Ads Creative Studio ابزاری شگفت انگیز برای ایجاد قالب های گرافیکی و ویدیویی است.
سازنده ویدیو
علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.
اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.
اهرمی که افراد را به جستجو پرداخت نمیدانستند که به آن نیاز دارند. مطمئناً میتوانید فقط فید PMax را اجرا کنید. هنگام اضافه کردن دارایی ها، شاهد نتایج عالی هستیم. PMax دارای 3 اهرم است:
بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.
غذای آماده
برای پیکربندی ورودی های داده مناسب وقت بگذارید.
اجازه دهید الگوریتم کار را انجام دهد.
صبور باش.
یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.
گوگل به سه ستون زیر نگاه می کند تا بفهمد چه محصول خاصی را می فروشید:
نام تجاری
شماره قطعه سازنده (MPN/SKU)
کد UPC (GTIN)
اگر روزانه تمام بودجه خود را خرج می کنید، احتمالاً می توانید پیشنهادات را به تدریج کاهش دهید یا بیشتر هزینه کنید!
سیگنال های مخاطب
نیت سفارشی 🔠
مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.
اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیلهای زیادی نمیبینید، سعی کنید سیگنالهای مخاطبان خود را سختتر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.
اگر ترافیک نامربوط را از کشورها/مکانها میبینید، هدفتان نیست. مطمئن شوید که تنظیمات مکان را به تغییر دهید حضور.
در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.
بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حداکثر کردن تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.
درباره نویسنده
آیا کمپین شما عملکرد خوبی دارد؟ بودجه را با افزایش 10 تا 20 درصدی به صورت هفتگی افزایش دهید.
مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنچه را که می دهید، دریافت می کنید.
با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مشترکین ایمیل و غیره باشد.
Google Ads > Tools & Settings > Shared Library > Asset Library > Create Video
فید داده (تجارت الکترونیک)
جدید در زمین موتورهای جستجو
علاوه بر این، اما داشتن به همان اندازه مهم است:
عناوین توصیفی (کلمات کلیدی را در عنوان خود بگنجانید، اینگونه است که گوگل می داند کدام عبارت جستجو باید تبلیغ شما را راه اندازی کند!)
طبقه بندی/رده بندی گوگل
نوع محصول
محرومیت ها
PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.