چگونه عملکرد خود را بهبود بخشید

من به شدت توصیه می کنم این موارد را اضافه کنید:

  • مطابقت با مشتری: لیست مشتریان، ایمیل + مشترکین پیامک را وارد کنید
  • هدف سفارشی: با کلمات کلیدی با عملکرد برتر مخاطب ایجاد کنید
  • بازدیدکنندگان وب سایت: نمایشگر صفحه، مبدل و غیره

Ads Creative Studio

Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.

این را می توان در کمپین پیدا کرد تنظیمات > مکان‌ها > گزینه‌های پیشرفته

صفحات فرود

PMax Creative.

کمپین‌های Performance Max خود را تنظیم کرده‌اید و داده‌ها و بینش‌ها را به حداکثر رسانده‌اید. حالا چی؟

چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.

  • گروه های لیست: می‌توانید با شناسه محصول، دسته، نام تجاری، برچسب‌های سفارشی و غیره حذف کنید.
  • کلمات کلیدی منفی: یک نماینده Google می‌تواند KWهای نامربوط یا غیرقابل اجرا را مسدود کند. من این رویکرد را دوست ندارم، زیرا کل ایده PMax این است که به الگوریتم اجازه می‌دهد درآمد لحظه‌ای را ببیند و ترافیک غیر تبدیلی را به طور خودکار متوقف کند.
  • استثناهای مشتری: به اندازه کافی مشتری جدید جذب نمی کنید؟ مشتریان فعلی خود را از هدف قرار گرفتن مسدود کنید.
  • URL ها.

محل

گوگل اخیراً ابزارهایی را منتشر کرده است تا ایجاد و مدیریت شما را آسان‌تر کند دارایی های. Ads Creative Studio ابزاری شگفت انگیز برای ایجاد قالب های گرافیکی و ویدیویی است.

سازنده ویدیو

علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.

اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.

اهرمی که افراد را به جستجو پرداخت نمی‌دانستند که به آن نیاز دارند. مطمئناً می‌توانید فقط فید PMax را اجرا کنید. هنگام اضافه کردن دارایی ها، شاهد نتایج عالی هستیم. PMax دارای 3 اهرم است:

بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.

غذای آماده

  • برای پیکربندی ورودی های داده مناسب وقت بگذارید.
  • اجازه دهید الگوریتم کار را انجام دهد.
  • صبور باش.

یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.

گوگل به سه ستون زیر نگاه می کند تا بفهمد چه محصول خاصی را می فروشید:

  • نام تجاری
  • شماره قطعه سازنده (MPN/SKU)
  • کد UPC (GTIN)

اگر روزانه تمام بودجه خود را خرج می کنید، احتمالاً می توانید پیشنهادات را به تدریج کاهش دهید یا بیشتر هزینه کنید!

سیگنال های مخاطب

نیت سفارشی 🔠

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/optimization-improving-performance-in-performance-max-387562

فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و خرید استاندارد بسازید

— 𝙼𝚎𝚗𝚊𝚌𝚑𝚎𝚖 𝙰𝚗𝚒 Ⓜ️ تبلیغات گوگل 📈 (@MenachemAni) 21 جولای 2022

دارایی های خلاقانه

اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیل‌های زیادی نمی‌بینید، سعی کنید سیگنال‌های مخاطبان خود را سخت‌تر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.

اگر ترافیک نامربوط را از کشورها/مکان‌ها می‌بینید، هدفتان نیست. مطمئن شوید که تنظیمات مکان را به تغییر دهید حضور.

در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.