چگونه عملکرد خود را بهبود بخشید

یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.

اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.

کمپین‌های Performance Max خود را تنظیم کرده‌اید و داده‌ها و بینش‌ها را به حداکثر رسانده‌اید. حالا چی؟

در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.

Ads Creative Studio

Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.

درباره نویسنده

آیا کمپین شما عملکرد خوبی دارد؟ بودجه را با افزایش 10 تا 20 درصدی به صورت هفتگی افزایش دهید.

گوگل به سه ستون زیر نگاه می کند تا بفهمد چه محصول خاصی را می فروشید:

  • نام تجاری
  • شماره قطعه سازنده (MPN/SKU)
  • کد UPC (GTIN)

علاوه بر این، اما داشتن به همان اندازه مهم است:

  • عناوین توصیفی (کلمات کلیدی را در عنوان خود بگنجانید، اینگونه است که گوگل می داند کدام عبارت جستجو باید تبلیغ شما را راه اندازی کند!)
  • طبقه بندی/رده بندی گوگل
  • نوع محصول

محرومیت ها

من به شدت توصیه می کنم این موارد را اضافه کنید:

  • مطابقت با مشتری: لیست مشتریان، ایمیل + مشترکین پیامک را وارد کنید
  • هدف سفارشی: با کلمات کلیدی با عملکرد برتر مخاطب ایجاد کنید
  • بازدیدکنندگان وب سایت: نمایشگر صفحه، مبدل و غیره

دارایی های خلاقانه

Google Ads > Tools & Settings > Shared Library > Asset Library > Create Video

فید داده (تجارت الکترونیک)

با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مشترکین ایمیل و غیره باشد.

اگر روزانه تمام بودجه خود را خرج می کنید، احتمالاً می توانید پیشنهادات را به تدریج کاهش دهید یا بیشتر هزینه کنید!

سیگنال های مخاطب

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/optimization-improving-performance-in-performance-max-387562

PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.

استراتژی پیشنهاد

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنچه را که می دهید، دریافت می کنید.

بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حداکثر کردن تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.

اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیل‌های زیادی نمی‌بینید، سعی کنید سیگنال‌های مخاطبان خود را سخت‌تر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.

علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.

PMax Creative.

بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.

غذای آماده

  • برای پیکربندی ورودی های داده مناسب وقت بگذارید.
  • اجازه دهید الگوریتم کار را انجام دهد.
  • صبور باش.

جدید در زمین موتورهای جستجو

هنگامی که داده‌های تاریخی قوی دارید، می‌توانید روی یک CPA هدف لایه لایه کنید یا به حداکثر کردن ارزش تبدیل با ROAS هدف بروید.

چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.

محل

1⃣ تغذیه
2⃣خلاق
3⃣سیگنال ها