چگونه عملکرد خود را بهبود بخشید


کمپین‌های Performance Max خود را تنظیم کرده‌اید و داده‌ها و بینش‌ها را به حداکثر رسانده‌اید. حالا چی؟

هدف اصلی شما با Performance Max این است که الگوریتم را فعال کنید تا کار خود را به خوبی انجام دهد.

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنچه را که می دهید، دریافت می کنید.

اگر ورودی‌های داده قوی‌تر (فید داده + سیگنال‌های مخاطب + دارایی‌های خلاقانه) و خروجی‌ها (ردیابی) را ارائه دهید، هوش مصنوعی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.

PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.

استراتژی پیشنهاد

بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حداکثر کردن تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.

هنگامی که داده‌های تاریخی قوی دارید، می‌توانید روی یک CPA هدف لایه لایه کنید یا به حداکثر کردن ارزش تبدیل با ROAS هدف بروید.

اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.

اگر روزانه تمام بودجه خود را خرج می کنید، احتمالاً می توانید پیشنهادات را به تدریج کاهش دهید یا بیشتر هزینه کنید!

سیگنال های مخاطب

اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیل‌های زیادی نمی‌بینید، سعی کنید سیگنال‌های مخاطبان خود را سخت‌تر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.

علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.

من به شدت توصیه می کنم این موارد را اضافه کنید:

  • مطابقت با مشتری: لیست مشتریان، ایمیل + مشترکین پیامک را وارد کنید
  • هدف سفارشی: با کلمات کلیدی با عملکرد برتر مخاطب ایجاد کنید
  • بازدیدکنندگان وب سایت: نمایشگر صفحه، مبدل و غیره

دارایی های خلاقانه

در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.

Ads Creative Studio

گوگل اخیراً ابزارهایی را منتشر کرده است تا ایجاد و مدیریت شما را آسان‌تر کند دارایی های. Ads Creative Studio ابزاری شگفت انگیز برای ایجاد قالب های گرافیکی و ویدیویی است.

سازنده ویدیو

Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.

Google Ads > Tools & Settings > Shared Library > Asset Library > Create Video

فید داده (تجارت الکترونیک)

هنگام ارسال محصولات به Google Merchant Center، مطمئن شوید که تا حد امکان اطلاعات را ارسال می کنید. توجه ویژه باید به شناسه های محصول شود.

گوگل به سه ستون زیر نگاه می کند تا بفهمد چه محصول خاصی را می فروشید:

  • نام تجاری
  • شماره قطعه سازنده (MPN/SKU)
  • کد UPC (GTIN)

علاوه بر این، اما داشتن به همان اندازه مهم است:

  • عناوین توصیفی (کلمات کلیدی را در عنوان خود بگنجانید، اینگونه است که گوگل می داند کدام عبارت جستجو باید تبلیغ شما را راه اندازی کند!)
  • طبقه بندی/رده بندی گوگل
  • نوع محصول

محرومیت ها

چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.

  • گروه های لیست: می‌توانید با شناسه محصول، دسته، نام تجاری، برچسب‌های سفارشی و غیره حذف کنید.
  • کلمات کلیدی منفی: یک نماینده Google می‌تواند KWهای نامربوط یا غیرقابل اجرا را مسدود کند. من این رویکرد را دوست ندارم، زیرا کل ایده PMax این است که به الگوریتم اجازه می‌دهد درآمد لحظه‌ای را ببیند و ترافیک غیر تبدیلی را به طور خودکار متوقف کند.
  • استثناهای مشتری: به اندازه کافی مشتری جدید جذب نمی کنید؟ مشتریان فعلی خود را از هدف قرار گرفتن مسدود کنید.
  • URL ها.

محل

اگر ترافیک نامربوط را از کشورها/مکان‌ها می‌بینید، هدفتان نیست. مطمئن شوید که تنظیمات مکان را به تغییر دهید حضور.

این را می توان در کمپین پیدا کرد تنظیمات > مکان‌ها > گزینه‌های پیشرفته

صفحات فرود

اگر متوجه شدید که PMax جستجو را آدمخوار می کند و ترافیک را به صفحاتی که به خوبی تبدیل نمی شوند ارسال می کند، می توانید:

  • نشانی‌های وب خاص را حذف کنید
  • خاموش کنید تنظیمات گسترش URL > تنظیمات اضافی > گسترش URL نهایی

بودجه

آیا کمپین شما عملکرد خوبی دارد؟ بودجه را با افزایش 10 تا 20 درصدی به صورت هفتگی افزایش دهید.

بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.

غذای آماده

  • برای پیکربندی ورودی های داده مناسب وقت بگذارید.
  • اجازه دهید الگوریتم کار را انجام دهد.
  • صبور باش.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

مناخیم آنی، بنیانگذار گروه JXT، یک متخصص تبلیغات دیجیتال با بیش از یک دهه موفقیت در توسعه استراتژی های بازاریابی با تاثیر بالا برای خرده فروشان آنلاین و مشتریان نسل پیشرو است.


منبع: https://searchengineland.com/optimization-improving-performance-in-performance-max-387562