یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.
اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.
کمپینهای Performance Max خود را تنظیم کردهاید و دادهها و بینشها را به حداکثر رساندهاید. حالا چی؟
در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.
Ads Creative Studio
Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/optimization-improving-performance-in-performance-max-387562
PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.
استراتژی پیشنهاد
مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنچه را که می دهید، دریافت می کنید.
بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حداکثر کردن تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.
اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیلهای زیادی نمیبینید، سعی کنید سیگنالهای مخاطبان خود را سختتر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.
علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.
PMax Creative.
بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.
غذای آماده
- برای پیکربندی ورودی های داده مناسب وقت بگذارید.
- اجازه دهید الگوریتم کار را انجام دهد.
- صبور باش.
جدید در زمین موتورهای جستجو