چگونه عملکرد خود را بهبود بخشید

چگونه در مورد خلاقیت با PMax فکر کنیم؟ 🧵 #ppcchat

— دوان براون 🇨🇦🏳️‍🌈 3 برابر وکس! (@duanebrown) 18 آگوست 2022

Ads Creative Studio

با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مشترکین ایمیل و غیره باشد.

فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و خرید استاندارد بسازید

— 𝙼𝚎𝚗𝚊𝚌𝚑𝚎𝚖 𝙰𝚗𝚒 Ⓜ️ تبلیغات گوگل 📈 (@MenachemAni) 21 جولای 2022

دارایی های خلاقانه

هدف اصلی شما با Performance Max این است که الگوریتم را فعال کنید تا کار خود را به خوبی انجام دهد.

1⃣ تغذیه
2⃣خلاق
3⃣سیگنال ها

درباره نویسنده

اهرمی که افراد را به جستجو پرداخت نمی‌دانستند که به آن نیاز دارند. مطمئناً می‌توانید فقط فید PMax را اجرا کنید. هنگام اضافه کردن دارایی ها، شاهد نتایج عالی هستیم. PMax دارای 3 اهرم است:

هنگامی که داده‌های تاریخی قوی دارید، می‌توانید روی یک CPA هدف لایه لایه کنید یا به حداکثر کردن ارزش تبدیل با ROAS هدف بروید.

کمپین‌های Performance Max خود را تنظیم کرده‌اید و داده‌ها و بینش‌ها را به حداکثر رسانده‌اید. حالا چی؟

علاقه ها عالی هستند، اما بهترین داده ها، داده های واقعی مشتری شما هستند.

این را می توان در کمپین پیدا کرد تنظیمات > مکان‌ها > گزینه‌های پیشرفته

صفحات فرود

گوگل به سه ستون زیر نگاه می کند تا بفهمد چه محصول خاصی را می فروشید:

  • نام تجاری
  • شماره قطعه سازنده (MPN/SKU)
  • کد UPC (GTIN)

جدید در زمین موتورهای جستجو

در اینجا یک موضوع عالی از @duanebrown در مورد اهمیت خلاقیت قوی در Performance Max. مانند شبکه های اجتماعی پولی، PMax برای فروش محصولات شما به دارایی های خلاقانه متکی است.


منبع: https://searchengineland.com/optimization-improving-performance-in-performance-max-387562

Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.

علاوه بر این، اما داشتن به همان اندازه مهم است:

محرومیت ها

اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.

بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.

غذای آماده


آیا کمپین شما عملکرد خوبی دارد؟ بودجه را با افزایش 10 تا 20 درصدی به صورت هفتگی افزایش دهید.

چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.

محل

اگر متوجه شدید که PMax جستجو را آدمخوار می کند و ترافیک را به صفحاتی که به خوبی تبدیل نمی شوند ارسال می کند، می توانید:

بودجه

نیت سفارشی 🔠

PMax Creative.

Google Ads > Tools & Settings > Shared Library > Asset Library > Create Video

فید داده (تجارت الکترونیک)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


گوگل اخیراً ابزارهایی را منتشر کرده است تا ایجاد و مدیریت شما را آسان‌تر کند دارایی های. Ads Creative Studio ابزاری شگفت انگیز برای ایجاد قالب های گرافیکی و ویدیویی است.

سازنده ویدیو

اگر ورودی‌های داده قوی‌تر (فید داده + سیگنال‌های مخاطب + دارایی‌های خلاقانه) و خروجی‌ها (ردیابی) را ارائه دهید، هوش مصنوعی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.

استراتژی پیشنهاد

اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیل‌های زیادی نمی‌بینید، سعی کنید سیگنال‌های مخاطبان خود را سخت‌تر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.

بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حداکثر کردن تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.

یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.

من به شدت توصیه می کنم این موارد را اضافه کنید:

  • مطابقت با مشتری: لیست مشتریان، ایمیل + مشترکین پیامک را وارد کنید
  • هدف سفارشی: با کلمات کلیدی با عملکرد برتر مخاطب ایجاد کنید
  • بازدیدکنندگان وب سایت: نمایشگر صفحه، مبدل و غیره