چگونه در مورد خلاقیت با PMax فکر کنیم؟ 🧵 #ppcchat
— دوان براون 🇨🇦🏳️🌈 3 برابر وکس! (@duanebrown) 18 آگوست 2022
چگونه در مورد خلاقیت با PMax فکر کنیم؟ 🧵 #ppcchat
— دوان براون 🇨🇦🏳️🌈 3 برابر وکس! (@duanebrown) 18 آگوست 2022
با آپلود لیست هایی که دارید، از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن، شروع کنید. این می تواند آداب و رسوم قبلی، مشترکین ایمیل و غیره باشد.
فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را از جستجو و خرید استاندارد بسازید
— 𝙼𝚎𝚗𝚊𝚌𝚑𝚎𝚖 𝙰𝚗𝚒 Ⓜ️ تبلیغات گوگل 📈 (@MenachemAni) 21 جولای 2022
هدف اصلی شما با Performance Max این است که الگوریتم را فعال کنید تا کار خود را به خوبی انجام دهد.
1⃣ تغذیه
2⃣خلاق
3⃣سیگنال ها
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/optimization-improving-performance-in-performance-max-387562
Video Builder در Google Ads قرار دارد و به شما امکان می دهد به راحتی از یک الگو فیلم ایجاد کنید.
علاوه بر این، اما داشتن به همان اندازه مهم است:
اگر متوجه شدید که تمام بودجه خود را خرج نمی کنید، به این معنی است که پیشنهاد شما بیش از حد تهاجمی است. سعی کنید tCPA خود را افزایش دهید یا اهداف tROAS خود را کاهش دهید.
بیش از حد در یک شات افزایش ندهید، سیستم را شوکه کرده و آن را مجبور به یافتن منابع ترافیکی جدید می کند.
آیا کمپین شما عملکرد خوبی دارد؟ بودجه را با افزایش 10 تا 20 درصدی به صورت هفتگی افزایش دهید.
چیزی کار نمی کند؟ آن را حذف کنید و سیستم را مجبور کنید که در جای دیگری تمرکز کند.
اگر متوجه شدید که PMax جستجو را آدمخوار می کند و ترافیک را به صفحاتی که به خوبی تبدیل نمی شوند ارسال می کند، می توانید:
نیت سفارشی 🔠
PMax Creative.
Google Ads > Tools & Settings > Shared Library > Asset Library > Create Video
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
گوگل اخیراً ابزارهایی را منتشر کرده است تا ایجاد و مدیریت شما را آسانتر کند دارایی های. Ads Creative Studio ابزاری شگفت انگیز برای ایجاد قالب های گرافیکی و ویدیویی است.
اگر ورودیهای داده قویتر (فید داده + سیگنالهای مخاطب + داراییهای خلاقانه) و خروجیها (ردیابی) را ارائه دهید، هوش مصنوعی میتواند عملکرد بهتری داشته باشد.
PMax نیاز به صبر دارد: 2 تا 4 هفته به آن فرصت دهید تا در عین ایجاد تغییرات تدریجی محدود، شتاب بگیرد.
اگر عملکرد کلی ضعیف باشد و شما تبدیلهای زیادی نمیبینید، سعی کنید سیگنالهای مخاطبان خود را سختتر کنید. داده های قوی ارائه دهید تا Google بداند مشتری شما کیست.
بسته به محصول/هدف شما. ما معمولاً توصیه می کنیم با حداکثر کردن تبدیل ها شروع کنید تا سیستم بتواند داده ها را جمع آوری کند.
یادگیری ماشینی تنها زمانی می تواند انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشد که به آن چیزهایی را که برایمان ارزشمند است آموزش دهیم. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما به درستی تبدیل ها را ردیابی می کنند.
من به شدت توصیه می کنم این موارد را اضافه کنید: