اگر موضوع بودجه است، آیا می توانید بودجه را دستکاری کنید تا بیشتر به دست آورید؟ اگر بودجه را از کمپین دیگری بگیرید، بیشتر میگیرید؟ گدس می گوید، دستکاری بودجه احتمالاً ساده ترین راه برای به دست آوردن تبدیل های اضافی است.
گدس به این نکته اشاره می کند که در ممیزی سنتی، شما زمانی برای بررسی تمام جزئیات ندارید. درعوض، شما به حوزههای مشکلدار نگاه میکنید.
سهم برداشت
چگونه از مخاطبان در سراسر حساب استفاده می شود؟ گدس میگوید که مخاطبان بسیار مفید هستند و بسیاری از گزارشها و تنظیمات پیشنهادی مخاطبان را میتوان با انواع مختلفی از مناقصه خودکار استفاده کرد.
هنگامی که در حال انجام ممیزی حساب هستید، چندین اطلاعات وجود دارد که باید بدانید. گدس به برخی از سوالاتی که باید از خود یا مشتری بپرسید پاسخ می دهد.
- هدف اکانت تبلیغات گوگل شما چیست؟
- از آن چه می خواهید؟
- چه چیزی را یک اکانت موفق می دانید؟
شیرجه رفتن به حساب حسابرسی.
نمای کلی حساب
برخی ممیزی ها می توانند 10 صفحه یا حتی 100 صفحه باشند.
گدس همچنین به انگرام ها می پردازد، بیشتر با لیست های کلیدواژه های منفی، گزارش های عبارت جستجو و پرس و جوها، و موارد دیگر.
اندازه گروه های تبلیغاتی
بعد، چه چیزی را نمی بینید؟ چه چیزی ردیابی نمی شود یا فقط در کمپین های خاصی استفاده می شود؟ گدس میگوید که رایجترین تبدیلهایی که ردیابی نمیشوند، تماسهای تلفنی، بارگیریها و پیوندهای پستی هستند. گدس پیشنهاد میکند از مجموعههای کنش تبدیل گوگل استفاده کنید و تبدیلهای مختلف را به یکدیگر اضافه کنید و فعالیتهای مختلف را در کمپینهای مختلف اعمال کنید. به این ترتیب می توانید از اهداف تعامل برای بالای قیف و اهداف CPA برای پایین قیف استفاده کنید.
تنظیمات حساب
این باید به شما ایده دهد که مدیریت چقدر فعال است و از چه چیزی برای ایجاد تغییرات استفاده می شود. آیا این API، اسکریپت های شخص ثالث، یک انسان یا چیز دیگری است؟
اما آنچه مهم است به خاطر بسپارید این است که هر مشتری که ممیزی را می خواند سطح دانش PPC شما را نخواهد داشت. آنها به سادگی می خواهند بدانند چه کاری انجام دهند. بنابراین روی نکات و توصیه های مهم تمرکز کنید.
آیا شخصی به طور فعال حساب را مدیریت می کند؟ گدس این نکته را مطرح میکند که گاهی اوقات یک حساب میلیونها دلار در ماه خرج میکند و اگر در 30 روز گذشته پنج تغییر داشته باشد، احتمالاً کسی آن را مدیریت نمیکند. در موارد دیگر ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد، اما همه اینها توسط API انجام می شود، به این معنی که هیچ کس داده ها را نادیده نمی گیرد. و مواقع دیگر شخصی واقعاً وارد حساب است و به طور فعال آن را مدیریت میکند و تغییرات زیادی و آنچه روی آن کار میشود را مشاهده خواهید کرد.
وقتی ایده ای در مورد نحوه مدیریت RSA ها توسط مشتری به دست می آورید، می خواهیم بدانیم که تقسیم کلی دارایی آنها چیست. استفاده کلی شما از پین کردن چیست؟ آیا آنها همه چیز را کمی سنجاق می کنند؟ چیزی پین نشده؟ نقاط قوت تبلیغات شما چیست؟ و در نهایت، آن تجزیه عملکرد دارایی چیست؟ بنابراین شما می خواهید که سطح بالایی از؟ آیا این RSA ها منحصر به فرد هستند و آیا عملکرد خوبی دارند؟ مشتری در مورد آن چگونه فکر می کند؟
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
روندها
جدید در زمین موتورهای جستجو