اگر موضوع بودجه است، آیا می توانید بودجه را دستکاری کنید تا بیشتر به دست آورید؟ اگر بودجه را از کمپین دیگری بگیرید، بیشتر میگیرید؟ گدس می گوید، دستکاری بودجه احتمالاً ساده ترین راه برای به دست آوردن تبدیل های اضافی است.
در یک جلسه SMX Advanced، او چارچوبی را برای نحوه حسابرسی حساب های خود یا انجام ممیزی برای پیشنهادات مشتری ارائه می دهد. بیایید شیرجه بزنیم
چرا انجام ممیزی
اما آنچه مهم است به خاطر بسپارید این است که هر مشتری که ممیزی را می خواند سطح دانش PPC شما را نخواهد داشت. آنها به سادگی می خواهند بدانند چه کاری انجام دهند. بنابراین روی نکات و توصیه های مهم تمرکز کنید.
عبارات جستجوی تکراری نیز رخ می دهد. بنابراین گدس پیشنهاد میکند که افزودن یک کلمه کلیدی منفی به گروه تبلیغاتی با عملکرد پایینتر اغلب میتواند منجر به افزایش تبدیل شود. تکرارهای کنترل شده اغلب می تواند منجر به تبدیل های اضافی شود.
هنگامی که در حال انجام ممیزی حساب هستید، چندین اطلاعات وجود دارد که باید بدانید. گدس به برخی از سوالاتی که باید از خود یا مشتری بپرسید پاسخ می دهد.
- هدف اکانت تبلیغات گوگل شما چیست؟
- از آن چه می خواهید؟
- چه چیزی را یک اکانت موفق می دانید؟
شیرجه رفتن به حساب حسابرسی.
نمای کلی حساب
این باید به شما ایده دهد که مدیریت چقدر فعال است و از چه چیزی برای ایجاد تغییرات استفاده می شود. آیا این API، اسکریپت های شخص ثالث، یک انسان یا چیز دیگری است؟
گدس با گفتن این نکته به پایان می رسد که می توان کارهای بسیار بیشتری نسبت به آنچه در اینجا مطرح کرد انجام داد، اما شما فقط زمان زیادی برای تکمیل ممیزی دارید. روش های بزرگی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:
- آنها چگونه مناقصه می دهند
- چگونه آنها از اصلاح کننده های پیشنهاد استفاده می کنند
- CPA هدف رایج است، اما ممکن است بهترین گزینه نباشد زیرا از اصلاح کننده های دستگاه برای تنظیم قیمت پیشنهادی استفاده نمی کند.
مخاطبان
Google از اصلاح کننده های مخاطب برای تغییر قیمت ها استفاده نمی کند. آنها از اصلاحکنندههای مخاطب استفاده میکنند تا بگویند «شما میخواهید تبلیغات خود را بیشتر به این گروه مخاطب یا کمتر به این گروه مخاطب نشان دهید». بنابراین از اصلاح کننده قیمت پیشنهادی خود در راه ارائه تبلیغات استفاده کنید.
چگونه از مخاطبان در سراسر حساب استفاده می شود؟ گدس میگوید که مخاطبان بسیار مفید هستند و بسیاری از گزارشها و تنظیمات پیشنهادی مخاطبان را میتوان با انواع مختلفی از مناقصه خودکار استفاده کرد.
وقتی ایده ای در مورد نحوه مدیریت RSA ها توسط مشتری به دست می آورید، می خواهیم بدانیم که تقسیم کلی دارایی آنها چیست. استفاده کلی شما از پین کردن چیست؟ آیا آنها همه چیز را کمی سنجاق می کنند؟ چیزی پین نشده؟ نقاط قوت تبلیغات شما چیست؟ و در نهایت، آن تجزیه عملکرد دارایی چیست؟ بنابراین شما می خواهید که سطح بالایی از؟ آیا این RSA ها منحصر به فرد هستند و آیا عملکرد خوبی دارند؟ مشتری در مورد آن چگونه فکر می کند؟
آیا این یک مشکل رتبه آگهی است؟ اگر چنین است، پس باید به امتیاز کیفیت بپردازید. آیا مربوط به تبلیغات است؟ آیا این یک مشکل صفحه فرود است؟ آیا صفحه فرود با کلمات کلیدی موجود در حساب مطابقت دارد؟ آیا آنها یک وب سایت یا صفحه جدیدی راه اندازی کردند که باعث تحت تأثیر قرار گرفتن تجربه شده باشد؟ به روندها و بازه های زمانی زمانی که همه چیز تغییر کرد نگاه کنید. با مشتری صحبت کنید و ببینید چه اتفاقی افتاده است.
کلید واژه ها
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/how-to-audit-your-google-ads-account-like-a-pro-387486
یکی از اولین چیزهایی که باید به آن نگاه کنید دامنه است. حجم حساب چقدر است؟ آیا این دو کمپین است یا 30؟ هزینه تبلیغات چیست؟ آیا کمپین های جستجو و نمایش وجود دارد یا فقط جستجو؟
گدس به این نکته اشاره می کند که در ممیزی سنتی، شما زمانی برای بررسی تمام جزئیات ندارید. درعوض، شما به حوزههای مشکلدار نگاه میکنید.
سهم برداشت
مشتری از چه کلمات کلیدی استفاده می کند؟ هدف گذاری آنها چگونه به نظر می رسد؟ به نوع استفاده و روند مطابقت آنها نگاه کنید. نرخ تبدیل آنها بر اساس نوع مسابقه چقدر است؟ آیا آنها دارای تعداد زیادی کلمات کلیدی مطابقت گسترده با تبدیل هستند، اما مطابقت دقیق ندارند؟ آیا کسی گزارش پرس و جو را بررسی می کند و آن کلمات کلیدی را به حساب اضافه می کند؟
هنگامی که از تبدیل ها راضی هستید یا می دانید چه چیزی باید اصلاح شود، گدس پیشنهاد می کند به تنظیمات کمپین نگاه کنید. آنچه شما به دنبال آن هستید ثبات در فرآیند راه اندازی است.
برخی از مواردی که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از:
- آیا همه کمپین ها مکان های یکسانی را هدف قرار می دهند؟
- آیا آنها با دستگاه تبلیغات ایجاد می کنند؟
- آیا آنها از تعدیل قیمت ها استفاده می کنند؟
- آنها چگونه مناقصه می دهند؟
چه کسی حساب را مدیریت می کند
دومین چیزی که می خواهید به آن نگاه کنید، سطح پیچیدگی حساب است. آیا مدیر حساب کاربری جدید است؟ آیا شما باید به آن شخص آموزش دهید؟ اگر آنها حرفهای هستند، میتوانید با آنها به روشی متفاوت از زمانی که فقط چند ماه در Google Ads کار میکردند، برخورد کنید.
چند دلیل وجود دارد که چرا باید حسابرسی Google Ads را انجام دهید:
- شخصی از عملکرد ناراضی است. تبدیل آنها کاهش یافته و هزینه ها افزایش یافته است. مشکلی پیش آمده است.
- مالک حساب میخواهد مطمئن شود که بهترین روشها را دنبال میکند و هیچ مشکلی وجود ندارد.
- صاحب حساب از چیزی که به دست می آورد راضی است، اما آنها بیشتر می خواهند.
- آژانس در حال انجام ممیزی به عنوان بخشی از یک پیشنهاد است و آنها باید بدانند محصولات چیست، چگونه می فروشند، قیف آنها چیست و آیا بخشی از آن قیف نادیده گرفته می شود.
پرسیدن سوالات درست
گدس از یک جدول محوری ساده برای بررسی اندازه گروه های تبلیغاتی استفاده می کند. چند کلمه کلیدی بر اساس گروه تبلیغاتی و چند عبارت جستجو بر اساس گروه تبلیغاتی وجود دارد؟ گروه های تبلیغاتی چگونه مدیریت می شوند؟ آیا گروه های تبلیغاتی باید کوچکتر تقسیم شوند؟
جدید در زمین موتورهای جستجو