عدم هدف گذاری خلاقانه و نادقیق ویدیو از نظر تاریخی به این معنی است که کانال هایی مانند جستجوی پولی استفاده بهتری از بودجه محدود تبلیغاتی برای آژانس ها و مشاغل کوچک دارند.
و خبر عالی؟ به عنوان یک کارشناس جستجوی پولی، شما از قبل ابزارهایی برای موفقیت آمیز کردن جهش برند B2B خود به CTV دارید.
اندازه گیری. برای ردیابی بازدیدها و تبدیل های سایت بین دستگاهی.
بهترین شیوه ها برای کمپین های CTV شما
1. یک ساختار حساب پیچیده ایجاد کنید
تلویزیون متصل (CTV) یک کانال عملکرد تقریباً استفاده نشده برای تبلیغکنندگان B2B است، زیرا امروزه تعداد زیادی از تبلیغکنندگان B2B تبلیغاتی را در تلویزیون متصل اجرا نمیکنند. جاویدان نژاد گفت و این کانالی است که به راحتی با جستجوی پولی آزمایش شده و واقعی فعال می شود.
هزینه تبلیغات را از کلمات کلیدی با عملکرد ضعیف به جایی که میتواند موثرتر باشد، تخصیص دهید و با استفاده مجدد از دلارهای تبلیغاتی برای CTV، از PPC جلوگیری کنید.
همین مفهوم در مورد CTV نیز صدق می کند. ارتباط به همان اندازه مهم است.
- خلاقیت های ویدیویی، برنامه های افزودنی مخاطب، تبلیغات نمایشی، و صفحات فرود، همگی باید هماهنگ شوند
- به دنبال پلتفرم تبلیغاتی باشید که به شما امکان می دهد همان بینندگان CTV را با بنرهای همراه نمایش داده شده هدف قرار دهید. جاویدان نژاد می گوید که این استراتژی می تواند منجر به افزایش عملکرد کمپین تا 8 برابر شود.
ملاحظات دیگر
ایمنی برند
- درست مانند جستجوی پولی، CTV یک پناهگاه ایمنی برند است
- به دنبال پلتفرمی باشید که موجودی ممتاز غیرقابل رد شدن را بر روی صفحه نمایش ارائه دهد
موانع خلاقیت را حذف کنید
- اگر داراییهای ویدیویی ندارید، با تیم خود تماس بگیرید تا ببینید آیا میتوانید ویدیوهای آنها را تغییر دهید
- به دنبال راهحلهای غیر آژانس باشید که بهروزرسانیهای خلاقانه آسان را امکانپذیر میکنند
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/the-search-marketers-guide-to-connected-tv-best-practices-for-making-the-jump-387834
جاویدان نژاد گفت: با استفاده از آنچه قبلاً در مورد کانالی که کار می کند و نتایج را هدایت می کند (جستجوی پولی) می دانید، می توانید آن درس ها و بهترین شیوه ها را در تبلیغات CTV اعمال کنید.
CTV: بازاری بکر برای B2B
در PPC، عنوان، توضیحات و تجربه صفحه فرود باید با هم هماهنگ شوند. ارتباط بیشتر به معنای امتیاز تبلیغات بالاتر است و شما برای آن کلمات کلیدی هدفمند هزینه کمتری می پردازید و تبلیغات شما در جایگاه بالاتری ارائه می شود. و هنگامی که ما در مورد ارتباط در زمینه جستجوی پولی صحبت می کنیم.
پس چرا CTV اکنون یک راه حل مناسب برای تبلیغ کنندگان B2B است؟ CTV تمام جعبههای اصلی را که یک تبلیغکننده B2B به آن نیاز دارد بررسی میکند (به عنوان مثال، هدفگیری دقیق، ایجاد ویدیوی ارزانتر).
- هدف گیری دقیق تلویزیون خطی بدون خط، می توانید با عنوان شغل، اندازه شرکت و غیره هدف قرار دهید، بنابراین هیچ تاثیری هدر نمی رود
- ویدیوی خلاقانه ای که پول را خراب نمی کند. تغییر به تبلیغات ویدیویی به معنای شرکت در یک آژانس گران قیمت نیست.
او به تبلیغکنندگان پیشنهاد میکند که به گزارش عبارت جستجوی خود مراجعه کنند، عبارات جستجویی را که ترافیک را به سمت وبسایت شما هدایت میکنند مرتب کنند و تجزیه و تحلیل کنند که کدام یک بیشترین هزینه را دارند و تبدیل نمیشوند. این عمل به تنهایی به برخی از مشاغل B2B اجازه می دهد تا بخشی از هزینه تبلیغات را به CTV اختصاص دهند.
3. از اهداف کلیدواژه موجود خود استفاده کنید
با رشد تلویزیون متصل (CTV) و توانایی آن برای هدفگیری و اندازهگیری دقیق عملکرد، بزرگترین صفحه نمایش خانه اکنون در اختیار مشاغل B2B قرار دارد.
سومین روش برتر این است که به استراتژی کلمه کلیدی که قبلاً می دانید کار می کند تکیه کنید.
- از عبارات جستجوی گسترده برای جذب مخاطب گسترده تر استفاده کنید
- از کلمات کلیدی، عبارات، و غیره دقیق استفاده کنید تا کاربران با هدف بالا را جذب کنید
کمپین های PPC شما احتمالاً شامل آزمایش مداوم، از جمله آزمایش خلاق و آزمایش مخاطبان است.
در SMX Advanced، به هومن جاویدان نژاد، مدیر بازاریابی عملکرد در MNTN بپیوندید، پنج روش برتر برای آوردن تبلیغات به صفحه تلویزیون را به اشتراک گذاشت.