چگونه مانند یک حرفه ای حساب Google Ads خود را حسابرسی کنیم


عدم هدف گذاری خلاقانه و نادقیق ویدیو از نظر تاریخی به این معنی است که کانال هایی مانند جستجوی پولی استفاده بهتری از بودجه محدود تبلیغاتی برای آژانس ها و مشاغل کوچک دارند.

با رشد تلویزیون متصل (CTV) و توانایی آن برای هدف‌گیری و اندازه‌گیری دقیق عملکرد، بزرگ‌ترین صفحه نمایش خانه اکنون در اختیار مشاغل B2B قرار دارد.

و خبر عالی؟ به عنوان یک کارشناس جستجوی پولی، شما از قبل ابزارهایی برای موفقیت آمیز کردن جهش برند B2B خود به CTV دارید.

در SMX Advanced، به هومن جاویدان نژاد، مدیر بازاریابی عملکرد در MNTN بپیوندید، پنج روش برتر برای آوردن تبلیغات به صفحه تلویزیون را به اشتراک گذاشت.

جاویدان نژاد گفت: با استفاده از آنچه قبلاً در مورد کانالی که کار می کند و نتایج را هدایت می کند (جستجوی پولی) می دانید، می توانید آن درس ها و بهترین شیوه ها را در تبلیغات CTV اعمال کنید.

CTV: بازاری بکر برای B2B

تلویزیون متصل (CTV) یک کانال عملکرد تقریباً استفاده نشده برای تبلیغ‌کنندگان B2B است، زیرا امروزه تعداد زیادی از تبلیغ‌کنندگان B2B تبلیغاتی را در تلویزیون متصل اجرا نمی‌کنند. جاویدان نژاد گفت و این کانالی است که به راحتی با جستجوی پولی آزمایش شده و واقعی فعال می شود.

پس چرا CTV اکنون یک راه حل مناسب برای تبلیغ کنندگان B2B است؟ CTV تمام جعبه‌های اصلی را که یک تبلیغ‌کننده B2B به آن نیاز دارد بررسی می‌کند (به عنوان مثال، هدف‌گیری دقیق، ایجاد ویدیوی ارزان‌تر).

  • هدف گیری دقیق تلویزیون خطی بدون خط، می توانید با عنوان شغل، اندازه شرکت و غیره هدف قرار دهید، بنابراین هیچ تاثیری هدر نمی رود
  • ویدیوی خلاقانه ای که پول را خراب نمی کند. تغییر به تبلیغات ویدیویی به معنای شرکت در یک آژانس گران قیمت نیست.

اندازه گیری. برای ردیابی بازدیدها و تبدیل های سایت بین دستگاهی.

بهترین شیوه ها برای کمپین های CTV شما

1. یک ساختار حساب پیچیده ایجاد کنید

قیف را کامل بپوشانید. روشی که تلاش‌های جستجوی پولی خود را سازماندهی می‌کنید می‌تواند برای CTV نیز مورد استفاده قرار گیرد. عبارتند از:

  • کمپین هایی که با هر مرحله قیف همسو می شوند
  • سازماندهی بر اساس کمپین ها، گروه های تبلیغاتی و غیره
  • ساختار جستجوی پولی خود را دنبال کنید و به هر مرحله قیف مانند جستجو (بالای قیف)، CRM (میان قیف)، و هدف‌یابی مجدد (قیف پایین) رسیدگی کنید.
  • برای به حداکثر رساندن عملکرد و همسویی با اهداف تجاری، مخاطبان، بودجه و خلاقیت را با کمپین تقسیم بندی کنید

2. بودجه خود را بهینه کنید.

هزینه تبلیغات را از کلمات کلیدی با عملکرد ضعیف به جایی که می‌تواند موثرتر باشد، تخصیص دهید و با استفاده مجدد از دلارهای تبلیغاتی برای CTV، از PPC جلوگیری کنید.

مسئله ای که جاویدان نژاد با شرکت های B2B در جستجوی پولی می بیند این است که آنها حدود 80 درصد از دلار تبلیغات خود را در آنجا خرج می کنند و سپس بودجه ای برای کانال های جدید ندارند. او می‌گوید که کسب‌وکارهای B2B «در این کار زیاده‌روی می‌کنند».

او به تبلیغ‌کنندگان پیشنهاد می‌کند که به گزارش عبارت جستجوی خود مراجعه کنند، عبارات جستجویی را که ترافیک را به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کنند مرتب کنند و تجزیه و تحلیل کنند که کدام یک بیشترین هزینه را دارند و تبدیل نمی‌شوند. این عمل به تنهایی به برخی از مشاغل B2B اجازه می دهد تا بخشی از هزینه تبلیغات را به CTV اختصاص دهند.

3. از اهداف کلیدواژه موجود خود استفاده کنید

سومین روش برتر این است که به استراتژی کلمه کلیدی که قبلاً می دانید کار می کند تکیه کنید.

  • از عبارات جستجوی گسترده برای جذب مخاطب گسترده تر استفاده کنید
  • از کلمات کلیدی، عبارات، و غیره دقیق استفاده کنید تا کاربران با هدف بالا را جذب کنید

با جستجوی پولی، باید مطمئن شوید که از کلمات کلیدی و عبارات دقیق استفاده می کنید تا کاربران با هدف بالا را جذب کنید. و اگر علاقه مند به هدایت برخی از کاربران برتر به وب سایت خود هستید، می توانید این کار را با عبارات جستجوی گسترده انجام دهید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

جاویدان نژاد توضیح می دهد که می توانید از برخی از این آموخته ها از آن کلمات کلیدی برای ساختار کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی متصل خود استفاده کنید. می توانید کمپین CTV خود را برای استفاده از کلمات کلیدی موجود که قبلاً هدف قرار داده اید راه اندازی کنید. او پیشنهاد می کند از گزارش عبارت جستجو در اینجا نیز استفاده کنید.

4. تست A/B برای یافتن آنچه کار می کند

کمپین های PPC شما احتمالاً شامل آزمایش مداوم، از جمله آزمایش خلاق و آزمایش مخاطبان است.

در CTV می توانید 2 نسخه از خلاقیت های ویدیویی را برای CTV اجرا کنید و ببینید کدام یک عملکرد بهتری داشته و کدام یک ترافیک وب سایت بالاتری دارند. همچنین می‌توانید همان ویدیو یا ویدیوی برنده را برای مخاطبان مختلف اجرا کنید تا بدانید کدام یک بیشتر درگیر هستند.

5. ارتباط را به یک جزء کلیدی تبدیل کنید

در PPC، عنوان، توضیحات و تجربه صفحه فرود باید با هم هماهنگ شوند. ارتباط بیشتر به معنای امتیاز تبلیغات بالاتر است و شما برای آن کلمات کلیدی هدفمند هزینه کمتری می پردازید و تبلیغات شما در جایگاه بالاتری ارائه می شود. و هنگامی که ما در مورد ارتباط در زمینه جستجوی پولی صحبت می کنیم.

همین مفهوم در مورد CTV نیز صدق می کند. ارتباط به همان اندازه مهم است.

  • خلاقیت های ویدیویی، برنامه های افزودنی مخاطب، تبلیغات نمایشی، و صفحات فرود، همگی باید هماهنگ شوند
  • به دنبال پلتفرم تبلیغاتی باشید که به شما امکان می دهد همان بینندگان CTV را با بنرهای همراه نمایش داده شده هدف قرار دهید. جاویدان نژاد می گوید که این استراتژی می تواند منجر به افزایش عملکرد کمپین تا 8 برابر شود.

ملاحظات دیگر

ایمنی برند

  • درست مانند جستجوی پولی، CTV یک پناهگاه ایمنی برند است
  • به دنبال پلتفرمی باشید که موجودی ممتاز غیرقابل رد شدن را بر روی صفحه نمایش ارائه دهد

موانع خلاقیت را حذف کنید

  • اگر دارایی‌های ویدیویی ندارید، با تیم خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌توانید ویدیوهای آنها را تغییر دهید
  • به دنبال راه‌حل‌های غیر آژانس باشید که به‌روزرسانی‌های خلاقانه آسان را امکان‌پذیر می‌کنند

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/the-search-marketers-guide-to-connected-tv-best-practices-for-making-the-jump-387834