جاویدان نژاد گفت: با استفاده از آنچه قبلاً در مورد کانالی که کار می کند و نتایج را هدایت می کند (جستجوی پولی) می دانید، می توانید آن درس ها و بهترین شیوه ها را در تبلیغات CTV اعمال کنید.
CTV: بازاری بکر برای B2B
مسئله ای که جاویدان نژاد با شرکت های B2B در جستجوی پولی می بیند این است که آنها حدود 80 درصد از دلار تبلیغات خود را در آنجا خرج می کنند و سپس بودجه ای برای کانال های جدید ندارند. او میگوید که کسبوکارهای B2B «در این کار زیادهروی میکنند».
با رشد تلویزیون متصل (CTV) و توانایی آن برای هدفگیری و اندازهگیری دقیق عملکرد، بزرگترین صفحه نمایش خانه اکنون در اختیار مشاغل B2B قرار دارد.
در SMX Advanced، به هومن جاویدان نژاد، مدیر بازاریابی عملکرد در MNTN بپیوندید، پنج روش برتر برای آوردن تبلیغات به صفحه تلویزیون را به اشتراک گذاشت.
تلویزیون متصل (CTV) یک کانال عملکرد تقریباً استفاده نشده برای تبلیغکنندگان B2B است، زیرا امروزه تعداد زیادی از تبلیغکنندگان B2B تبلیغاتی را در تلویزیون متصل اجرا نمیکنند. جاویدان نژاد گفت و این کانالی است که به راحتی با جستجوی پولی آزمایش شده و واقعی فعال می شود.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.