فرمول بالا اجازه می دهد تا داده های تقسیم بندی شده بر اساس تاریخ را بر اساس هفته در یک ستون جداگانه دسته بندی کنند و روندهای سطح بالاتر را در اختیار شما قرار دهند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
فرمول بالا اجازه می دهد تا داده های تقسیم بندی شده بر اساس تاریخ را بر اساس هفته در یک ستون جداگانه دسته بندی کنند و روندهای سطح بالاتر را در اختیار شما قرار دهند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
با این حال، این محاسبه به ما کمک میکند تا «پس چه» را کمی کنیم، که میتواند به ویژه هنگام انتقال روایت عملکرد به سهامداران کلیدی مفید باشد.
سلولها یا رشتههای متنی مشخص شده را به هم چسباند تا یک رشته متن واحد در اکسل ایجاد کند. موارد استفاده از آن می تواند گسترده باشد، از جمله:
VLOOKUP داده ها را از یک مجموعه داده جداگانه و سازماندهی شده عمودی برای یک مقدار مشخص برمی گرداند. این یکی از تاثیرگذارترین ویژگی هایی است که متخصصان PPC می توانند به کمربند ابزار خود اضافه کنند.
هنگامی که مجموعه داده به دلخواه شما ساخته شد، می توانید به تجزیه و تحلیل عملکرد قیف ادامه دهید. دو محاسبه ای که می توانید برای این کار استفاده کنید عبارتند از دلتا و ضربه افزایشی.
با افزایش رواج اتوماسیون در پلتفرمهای مدیریت کمپین، تبلیغکنندگان باید مهارتهای تحلیلی داشته باشند که به آنها اجازه میدهد تا تغییرات در عملکرد قیف را درک کنند و همچنین فرصتهای بهینهسازی را شناسایی کنند.
دلتا و ضربه افزایشی را نمی توان به جای هم استفاده کرد.
با گنجاندن این تکنیک ها در عملیات روزانه خود، در زمان خود در اکسل صرفه جویی خواهید کرد.
وقتی نوبت به ایجاد تحلیل تاثیرگذار میرسد، باید زمان معناداری برای ایجاد مجموعه داده صرف شود. با استفاده از این تکنیکها، مجموعههای دادهای ایجاد میکنید که میتوانند در مقیاس جمع شوند، در حالی که به شما امکان میدهند تغییرات عملکرد را در گرانترین سطوح بررسی کنید.
یکی از ویژگیهای کلیدی این فرمول این است که میتوان آن را به گونهای سفارشی کرد که با هر آهنگ گزارشی که کسبوکار شما استفاده میکند (به عنوان مثال، هفته گزارش از شنبه شروع میشود) هماهنگ شود.
از سوی دیگر، تأثیر افزایشی تأثیری را که یک متریک (معمولاً نرخی مانند CTR یا CPC) بر حجم جریان در یک قیف داشت، کمیت میکند.
یک طبقهبندی ثابت در نامگذاری، جزئیات تجزیه و تحلیل را افزایش میدهد، زیرا میتوانید از Text to Columns برای ایجاد فیلترها در مجموعه دادههای خود استفاده کنید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
دلتاها و تأثیر افزایشی هر دو به زمینه سازی بزرگی تغییر در دو بخش کمک می کنند (به تاریخ ها، دستگاه ها، مکان ها، مخاطبان و غیره فکر کنید).
در مثال بالا، یک پایگاه داده جداگانه از داده های تبدیل آفلاین با استفاده از VLOOKUP به گزارش عملکرد کلیدواژه استاندارد اضافه شده است.
=IF(ISNUMBER(SEARCH(“text”,A1)),“text if true”,“text if false”)
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/level-up-analytical-skills-excel-391940
اگر پاسخ درست باشد، یک مقدار و اگر عبارت نادرست باشد، مقدار متفاوتی برگردانده می شود. چندین تست منطقی را می توان روی هم قرار داد که به عنوان دستور IF تودرتو شناخته می شود.
در حالی که این تابع لزوماً اعداد را تسریع نمی کند، CONCATENATE یک روش بسیار کارآمد برای صفحات انبوه بسازید و از سازگاری در ساختار URL ها و قراردادهای نامگذاری خود اطمینان حاصل کنید.
دلتاها به طور کلی قابل اجرا هستند، زیرا می توانند در معیارهای حجم و کارایی اعمال شوند.
جدید در زمین موتورهای جستجو