در حالی که این تابع لزوماً اعداد را تسریع نمی کند، CONCATENATE یک روش بسیار کارآمد برای صفحات انبوه بسازید و از سازگاری در ساختار URL ها و قراردادهای نامگذاری خود اطمینان حاصل کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
در حالی که این تابع لزوماً اعداد را تسریع نمی کند، CONCATENATE یک روش بسیار کارآمد برای صفحات انبوه بسازید و از سازگاری در ساختار URL ها و قراردادهای نامگذاری خود اطمینان حاصل کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/level-up-analytical-skills-excel-391940
فرمول بالا به شما امکان می دهد رشته های متن را جستجو کنید تا فیلترهای اضافی در مجموعه داده ایجاد کنید.
از سوی دیگر، تأثیر افزایشی تأثیری را که یک متریک (معمولاً نرخی مانند CTR یا CPC) بر حجم جریان در یک قیف داشت، کمیت میکند.
با دستورات IF، می توانید تجزیه و تحلیل خود را در ریزترین سطوح شروع کنید و ارزیابی کنید که آیا داده ها بلافاصله با معیارهای مشخص شده مطابقت دارند یا خیر.
در مثال بالا، یک پایگاه داده جداگانه از داده های تبدیل آفلاین با استفاده از VLOOKUP به گزارش عملکرد کلیدواژه استاندارد اضافه شده است.
توابع IF می توانند به ایجاد ابعاد اضافی در مجموعه داده شما کمک کنند. در هسته خود، یک دستور IF به سادگی ارزیابی یک سلول در برابر یک شرط منطقی است.
دلتاها به طور کلی قابل اجرا هستند، زیرا می توانند در معیارهای حجم و کارایی اعمال شوند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
=IF(ISNUMBER(SEARCH(“text”,A1)),“text if true”,“text if false”)
بنابراین، محاسبه تاثیر افزایشی باید در زمینه نحوه استفاده از آنها در نظر گرفته شود.
فرمول دلتا تغییر یک متریک را نسبت به دوره قبلی یا بین دو بخش محاسبه می کند.
در طول ارائه SMX Next، فرمولها و عملکردهایی را در Microsoft Excel برجسته کردم که میتوانند به تبلیغکنندگان در دستکاری دادهها کمک کنند.
وقتی نوبت به ایجاد تحلیل تاثیرگذار میرسد، باید زمان معناداری برای ایجاد مجموعه داده صرف شود. با استفاده از این تکنیکها، مجموعههای دادهای ایجاد میکنید که میتوانند در مقیاس جمع شوند، در حالی که به شما امکان میدهند تغییرات عملکرد را در گرانترین سطوح بررسی کنید.
فرمول بالا اجازه می دهد تا داده های تقسیم بندی شده بر اساس تاریخ را بر اساس هفته در یک ستون جداگانه دسته بندی کنند و روندهای سطح بالاتر را در اختیار شما قرار دهند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
اگر پاسخ درست باشد، یک مقدار و اگر عبارت نادرست باشد، مقدار متفاوتی برگردانده می شود. چندین تست منطقی را می توان روی هم قرار داد که به عنوان دستور IF تودرتو شناخته می شود.
با گنجاندن این تکنیک ها در عملیات روزانه خود، در زمان خود در اکسل صرفه جویی خواهید کرد.
دلتا و ضربه افزایشی را نمی توان به جای هم استفاده کرد.
یک طبقهبندی ثابت در نامگذاری، جزئیات تجزیه و تحلیل را افزایش میدهد، زیرا میتوانید از Text to Columns برای ایجاد فیلترها در مجموعه دادههای خود استفاده کنید.
VLOOKUP داده ها را از یک مجموعه داده جداگانه و سازماندهی شده عمودی برای یک مقدار مشخص برمی گرداند. این یکی از تاثیرگذارترین ویژگی هایی است که متخصصان PPC می توانند به کمربند ابزار خود اضافه کنند.
این برای تجزیه و تحلیل داده های متنی (به عنوان مثال، کپی تبلیغات، کلمات کلیدی یا کمپین ها) در مقیاس و تسریع در ایجاد برچسب مفید است.
با افزایش رواج اتوماسیون در پلتفرمهای مدیریت کمپین، تبلیغکنندگان باید مهارتهای تحلیلی داشته باشند که به آنها اجازه میدهد تا تغییرات در عملکرد قیف را درک کنند و همچنین فرصتهای بهینهسازی را شناسایی کنند.
سلولها یا رشتههای متنی مشخص شده را به هم چسباند تا یک رشته متن واحد در اکسل ایجاد کند. موارد استفاده از آن می تواند گسترده باشد، از جمله:
در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.