پرش به محتوا
فراتر از توصیههای Google، در اینجا استراتژیهایی وجود دارد که میتوانید آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که حجم ترافیک یا فرصت هدفیابی را در تاریخ 1 آگوست از دست نمیدهید.
افزودن و آزمایش بخش های سفارشی در حساب های شما
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/how-to-maintain-targeting-capabilities-even-without-google-ads-similar-audiences-428038
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چه کارهای دیگری می توانم خارج از آنچه Google توصیه می کند انجام دهم؟
برای شناسایی نزدیک ترین رقبای خود و ایجاد یک بخش سفارشی با استفاده از گزینه “افرادی که وب سایت های مشابه را مرور می کنند” با مشتری، تیم داخلی و غیره خود همکاری کنید.
به عبارت ساده، وارد کردن تبدیل آفلاین به معنای گرفتن دادههایی است که کسبوکار پس از یک اقدام تبدیل PPC دریافت میکند و آنها را از طریق برخی حلقههای بازخورد در Google Ads به اشتراک میگذارد.
برای استفاده حداکثری از واردات تبدیل آفلاین که مربوط به غروب مخاطبان مشابه است، باید آن را در کنار استراتژیهای پیشنهاد قیمت هوشمند بهعنوان یک اقدام تبدیل اولیه به کار ببرید.
فرض کنید از 1 آگوست برای این نوع کمپین مخاطبان مشابهی دارید. در این صورت، شما به طور خودکار استفاده از هدفیابی بهینهشده را انتخاب میکنید، که جای تعجب نیست که تصمیم Google برای استفاده از آن است.
هنگامی که ارزشهایی را به اقدامات تبدیل خود اضافه میکنید، به طور موثر به اتوماسیون مناقصه هوشمند میگویید: «این اولویتی است که من برای هر یک از این نوع اقدامات قائل هستم.»
در حالی که شاهد از بین رفتن بسیاری از ویژگیهای Google Ads هستیم، این بدان معنا نیست که ابزارهای ما تمام شده است. این فقط به این معنی است که ما باید راه های جدید یا متفاوتی برای استفاده از راه هایی که داریم پیدا کنیم.
بر اساس این گزارش، آگهیدهندگانی که از هدفیابی بهینهشده در کمپینهای نمایش و Video 360 خود استفاده میکنند، در هنگام استفاده از دادههای شخص اول، 55 درصد پیشرفت را نسبت به اهداف کمپین مشخصشده خود و با استفاده از مخاطبان Google، 25 درصد بهبود مییابند. گوگل.
برای کمپین های ویدیویی (دسترسی یا توجه)
Google بخشهای مخاطب انتخابی را که درخواست میکنید، میگیرد و هدف شما را به گونهای گسترش میدهد که بخشهایی را در انواع مختلف (مثلاً بخشهای سفارشی، بخشهای درون بازار) که شبیه آنهایی هستند که بهطور خاص انتخاب کردهاید، شامل شود.
ارائه دادهها و سیگنالهای با کیفیت بالا به Google Ads برای حفظ هدفگذاری مؤثر مخاطبان حتی بدون مخاطبان مشابه، کلیدی است.
من دیده ام که این استراتژی به چند روش مختلف استفاده می شود که می تواند در این شرایط مفید باشد.
خبر خوب این است که تأثیر آن احتمالاً قابل غلبه خواهد بود.
هدفگیری بهینه از دادههای شما (هدفگیری محتوا، بخشهای انتخاب شده مخاطب و غیره) به عنوان نقطه پرش استفاده میکند. همچنین جستجوی خود را برای کاربران واجد شرایط فراتر از این مرزها گسترش خواهد داد.
در اینجا گزینه های جایگزین و استراتژی های جدید برای حفظ قابلیت های هدف گیری PPC شما وجود دارد.
استراتژی های توصیه شده توسط گوگل برای موثر نگه داشتن هدف گذاری مخاطبان
این تضمین میکند که فرآیندهای مختلف اتوماسیون، یادگیری ماشینی و الگوریتمی موجود به اندازه کافی از آن برخوردار باشند درست اطلاعات برای هدایت به سمتی که می خواهید
اینها می توانند ابزارهای بسیار قدرتمندی باشند که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرند.
در 1 آگوست، هر کمپین ویدیویی که در این سطل قرار میگیرد، بهطور خودکار در گسترش مخاطبان شرکت میکند. این استراتژی احتمالاً از نظر نحوه عملکرد بیشتر شبیه مخاطبان مشابه است.
این به سیستم آموزش میدهد تا این اقدامات تبدیل آفلاین با کیفیت بالا را جستجو و بهینهسازی کند و در نهایت کاربران جدیدی را پیدا کند که بیشتر شبیه مشتریان فعلی شما رفتار میکنند.
ارائه سیگنال های با کیفیت بالا به گوگل
انتخاب 1: هدفگیری بخش سفارشی مبتنی بر کلمه کلیدی را ایجاد کنید که شامل عبارتهای جستجوی با عملکرد برتر حساب شما باشد: یکی برای برند و جداگانه برای دستههای غیر مارک مرتبط.
در مورد تغذیه دو پرنده با یک اسکون صحبت کنید. شما هدف گذاری مخاطبان شبه مشابهی را دریافت می کنید و دیده شدن به مشتریان بالقوه رقبای شما
مناقصه هوشمند و قابلیتهای یادگیری ماشینی آن
جمع آوری این داده ها توسط:
- انجام تجزیه و تحلیل پرس و جو در کمپین های جستجوی موجود شما.
- گردآوری لیست کلمات کلیدی از اصطلاحات با:
- بالاترین حجم تبدیل
- کارآمدترین هزینه در هر خرید.
- بالاترین ارزش تبدیل
- و/یا هر شاخص عملکرد کلیدی دیگری که برای شما مهم است.
گزینه 2: با استفاده از وبسایتهای رقبا، هدفگیری بخش سفارشی مبتنی بر URL ایجاد کنید.
اما در این مورد، ویژگیهای تعریفشده، اقدامات تبدیلی هستند تا لیستهای اولیه شخص اول تعریفشده توسط تبلیغکننده.
به مخاطبان مشابهی فکر کنید که از داده های شخص اول به عنوان فهرست اولیه استفاده نمی کنند.