پرش به محتوا
آیا همچنان میتوانیم سیگنالهای باکیفیت و راهنماییهای هدفیابی را به Google Ads ارائه کنیم تا نتایج را برای کسبوکارها و مشتریان خود حفظ کنیم و به بهبود آنها ادامه دهیم؟ کاملا.
برای استفاده حداکثری از واردات تبدیل آفلاین که مربوط به غروب مخاطبان مشابه است، باید آن را در کنار استراتژیهای پیشنهاد قیمت هوشمند بهعنوان یک اقدام تبدیل اولیه به کار ببرید.
این به گوگل میگوید که میخواهید به افرادی مانند کسانی که در حال مرور سایتهای رقبای شما هستند دسترسی پیدا کنید.
این تضمین میکند که فرآیندهای مختلف اتوماسیون، یادگیری ماشینی و الگوریتمی موجود به اندازه کافی از آن برخوردار باشند درست اطلاعات برای هدایت به سمتی که می خواهید
فرض کنید از 1 آگوست برای این نوع کمپین مخاطبان مشابهی دارید. در این صورت، شما به طور خودکار استفاده از هدفیابی بهینهشده را انتخاب میکنید، که جای تعجب نیست که تصمیم Google برای استفاده از آن است.
آزمایش واردات تبدیل آفلاین یک استراتژی ارزشمند است.
اساساً از همان منطقی استفاده میکند که مخاطبان مشابه هستند، یعنی «افراد بیشتری را برای من پیدا کن که رفتاری مشابه این ویژگیها از خود نشان میدهند».
هنگامی که ارزشهایی را به اقدامات تبدیل خود اضافه میکنید، به طور موثر به اتوماسیون مناقصه هوشمند میگویید: «این اولویتی است که من برای هر یک از این نوع اقدامات قائل هستم.»
این به سیستم آموزش میدهد تا این اقدامات تبدیل آفلاین با کیفیت بالا را جستجو و بهینهسازی کند و در نهایت کاربران جدیدی را پیدا کند که بیشتر شبیه مشتریان فعلی شما رفتار میکنند.
ارائه سیگنال های با کیفیت بالا به گوگل
آیا روش جستجوی کاربران جدید را تغییر خواهد داد؟ آره.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چه کارهای دیگری می توانم خارج از آنچه Google توصیه می کند انجام دهم؟
در 1 آگوست، هر کمپین ویدیویی که در این سطل قرار میگیرد، بهطور خودکار در گسترش مخاطبان شرکت میکند. این استراتژی احتمالاً از نظر نحوه عملکرد بیشتر شبیه مخاطبان مشابه است.
مخاطبان مشابه ابزار ارزشمندی برای گسترش تلاشهای جستجوگر و بهبود مقیاس و کیفیت کمپینهای Google Ads بودهاند – و از اول آگوست از بین میرود.
هدف گذاری بهینه استراتژی گسترده تری نسبت به مخاطبان مشابه است. بهجای ساختن پرسونا از فهرستهای اولیه ارائهشده توسط تبلیغکننده، از دادههای تبدیل بلادرنگ برای ساختن پرسونای افرادی استفاده میکند که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.
افزودن مقادیر تبدیل به کنشهای تبدیل موجود در حسابهای Google Ads شما میتواند به گسترش هدفیابی برای شامل کاربران با ارزش بالاتر کمک کند.
حرکت گوگل به سمت مخاطبان مشابه غروب آفتاب با هدف آن برای تمرکز بیشتر بر حریم خصوصی کاربران سازگار است.
Google بخشهای مخاطب انتخابی را که درخواست میکنید، میگیرد و هدف شما را به گونهای گسترش میدهد که بخشهایی را در انواع مختلف (مثلاً بخشهای سفارشی، بخشهای درون بازار) که شبیه آنهایی هستند که بهطور خاص انتخاب کردهاید، شامل شود.
این به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا دید عمیقتری داشته باشند که تاکتیکهای هدفگیری در واقع به جای تبدیلهای بالا، عملکرد پایینتری را هدایت میکنند.
هنگامی که این مقادیر را اضافه میکنید و از استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند «به حداکثر رساندن ارزش تبدیل» استفاده میکنید، اتوماسیون از دادههای تبدیل همزمان برای جستجوی کاربران جدیدی استفاده میکند که به احتمال زیاد در بالاترین ارزش (بالاترین اولویت) اقدامهای تبدیل شما را تبدیل میکنند.
برای شناسایی نزدیک ترین رقبای خود و ایجاد یک بخش سفارشی با استفاده از گزینه “افرادی که وب سایت های مشابه را مرور می کنند” با مشتری، تیم داخلی و غیره خود همکاری کنید.
فراتر از توصیههای Google، در اینجا استراتژیهایی وجود دارد که میتوانید آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که حجم ترافیک یا فرصت هدفیابی را در تاریخ 1 آگوست از دست نمیدهید.
افزودن و آزمایش بخش های سفارشی در حساب های شما
خبر خوب این است که تأثیر آن احتمالاً قابل غلبه خواهد بود.
من دیده ام که این استراتژی به چند روش مختلف استفاده می شود که می تواند در این شرایط مفید باشد.
اینها می توانند ابزارهای بسیار قدرتمندی باشند که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرند.
در مورد تغذیه دو پرنده با یک اسکون صحبت کنید. شما هدف گذاری مخاطبان شبه مشابهی را دریافت می کنید و دیده شدن به مشتریان بالقوه رقبای شما
مناقصه هوشمند و قابلیتهای یادگیری ماشینی آن
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/how-to-maintain-targeting-capabilities-even-without-google-ads-similar-audiences-428038
شما می توانید این کار را از طریق لیست های مطابقت مشتری انجام دهید که می تواند مستقیماً در Google Ads در مدیر مخاطبان بارگذاری شود.
به مخاطبان مشابهی فکر کنید که از داده های شخص اول به عنوان فهرست اولیه استفاده نمی کنند.