در این بخش، اکثر PDP ها از متن و جزئیات طعم کارت استفاده می کنند. بنابراین، افزودن محتوای منحصربهفرد که دانش محصول (و محتوای مفید برای کاربران) را نشان میدهد، میتواند بهعنوان یک سیگنال مثبت و اضافی توسط Google در نظر گرفته شود.
پاسخها، که میتواند شامل فیلمها و تصاویر باشد، محتوای مرتبط منحصربهفردی ایجاد میکند تا به مصرفکنندگان بالقوه کمک کند تا تجربهشان را بهتر از محصول پیشبینی کنند.
در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو، به اشتراک گذاری تجربیات دست اول به عنوان سیگنالی از کیفیت بالای صفحه برجسته شده است.
در این مقاله، نکاتی را برای ترکیب محتوای «تجربه» برای سایتهای تجارت الکترونیک و نشان دادن تخصص در سطح نویسنده یا سایت به اشتراک میگذارم.
تعریف هدف مفید و کیفیت صفحه
در اینجا، تعیین حیاتی است:
- صفحه چقدر به هدف مورد نظر خود می رسد؟
- استفاده از آن آسان است؟
- آیا محتوا مرتبط و دقیق است؟
نمایش تجربه و تخصص محصول در تجارت الکترونیک
برقراری ارتباط با ارزش پیشنهادی شما هدف اصلی وب سایت شما است. اما در سطح URL، پیام رسانی باید بیشتر اصلاح شود.
این متمایز کننده منحصر به فرد همچنین می تواند به عنوان یک سیگنال کلی کیفیت صفحه برای آستانه نمایه سازی مفید باشد.
توسعه محتوای “تجربه”.
نشان دادن تجربه و تخصص محصول در جدا کردن سایت تجارت الکترونیک شما از خردهفروشان غیرمتخصص و وبسایتهای وابسته عمومی با قیمت سریع ضروری است.
درباره نویسنده