این متمایز کننده منحصر به فرد همچنین می تواند به عنوان یک سیگنال کلی کیفیت صفحه برای آستانه نمایه سازی مفید باشد.
توسعه محتوای “تجربه”.
پاسخها، که میتواند شامل فیلمها و تصاویر باشد، محتوای مرتبط منحصربهفردی ایجاد میکند تا به مصرفکنندگان بالقوه کمک کند تا تجربهشان را بهتر از محصول پیشبینی کنند.
این معمولاً به معنای هدف قرار دادن کلمات کلیدی و موضوعات خاص در صفحات شما است و به وضوح تخصص و هدف مفید خود را در محتوای خود به اشتراک می گذارد.
به طور مشابه، اگر محصول یا خدمات شما در فضای YMYL است، میخواهید تا حد امکان سیگنالهای اعتماد ایجاد کنید که خدمات شما ایمن و قابل اعتماد است و تأثیر منفی بر مصرفکنندگان نخواهد گذاشت.
از آنجایی که موتورهای جستجو به دنبال سیگنالهای تمایز بیشتر و بیشتری هستند، سرمایهگذاری روی محتوای «تجربهای» که لزوماً عبارات جستجوی هدف یا هدف نهایی رتبهبندی در SERP را ندارد، ضروری است.
بنابراین چگونه میتوانید محتوای «تجربهای» را به صورت مقیاسپذیر به صفحات خود معرفی کنید بدون اینکه پیامرسانی یا هدف مفید صفحه را کمرنگ کنید؟
برای مثال، آمازون سالهاست که این کار را با قرار دادن تجربیات مشتری در صفحات تک محصولی، صرف نظر از مثبت بودن یا نبودن آنها انجام میدهد. آنها این کار را از طریق بخش “سوالات و پاسخ های مشتریان” خود انجام داده اند.

این می تواند یا به عنوان تلاش مستقیم توسط وب سایت برای فروش محصول یا از طریق مجموعه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر انجام شود.
درباره نویسنده