سوال این است که چگونه می توانید این نوع بینش ها را در مورد مخاطبان خود کشف کنید؟ چگونه می توانید آنها را عمیقاً درک کنید؟
یک نظرسنجی به تنهایی – یا یک نظرسنجی به موقع و با کلمه بندی مناسب – می تواند به شما کمک کند تا حجم عظیمی از محتوا را به دست آورید. پس برای چی منتظری؟
در اینجا چرا و چگونه.
چرا نظرسنجی ها و نظرسنجی ها منابع اطلاعاتی ارزشمندی برای بازاریابی محتوا هستند
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/polls-survey-great-content-407960
تصور کنید که یک مشاور کسب و کار هستید و تشخیص دهید که مخاطبان شما با برنامه ریزی تجاری مشکل دارند. میتوانید آن موضوع را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید، هر کدام موضوعی برای یک پست وبلاگ (هزینههای راهاندازی، تحقیق در مورد بازار، کشف مجوزها و ثبتنام، تنظیم حسابداری و غیره).
این یکی از مزایای گنجاندن سؤالات باز در نظرسنجی های شما (و به طور کلی درخواست بازخورد) است:
همچنین میتوانید یک راهنمای نهایی برای برنامهریزی کسبوکار ایجاد کنید و در حین پیوند دادن به موضوعات فرعی خود، تمام جزئیات را بررسی کنید.
پاسخهای کتبی را به زبان مخاطبان خود دریافت خواهید کرد، با اصطلاحات و عبارات کلیدی که آنها به طور مرتب در فرهنگ لغات خود هنگام بحث در مورد صنعت خود استفاده میکنند.
در اینجا یک راهنمای عالی برای نوشتن سوالات مفید نظرسنجی که به شما پاسخ های روشن و بی طرفانه می دهد.
چگونه از اطلاعات جمع آوری شده از نظرسنجی ها و نظرسنجی ها برای ایجاد محتوای عالی استفاده کنیم
متقابلا، نظرسنجی ها جزئی تر و بازتر هستند. آنها ممکن است شامل یک یا ده ها سوال در مورد یک یا چند موضوع باشند.
این یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای استفاده از نظرسنجی برای ایجاد محتوا است.
شما همچنین می توانید این سوال را در انتهای پست های وبلاگ و ایمیل ها مطرح کنید. این ساده و سریع است و احتمالاً پاسخ های متنوعی دریافت خواهید کرد که الهام بخش بسیاری از ایده های جدید است.
نظرسنجی ها و نظرسنجی ها: قهرمانان گمنام تولید محتوا
برای مثال، یک نظرسنجی میتواند به شما کمک کند تا بزرگترین چالشهایی را که آنها با آنها روبرو هستند و مربوط به کسبوکار شما یا آنچه میفروشید، مشخص کنید. این چالش ها را می توان به تکه های کوچکتر تقسیم کرد و با محتوا برطرف کرد.
نظرسنجی ها اغلب شامل چندین نوع سوال هستند: بله/خیر، پاسخ کوتاه، چند گزینه ای، رتبه بندی و غیره.
بینش عمیق مخاطب در مورد سخت ترین موانع آنها می تواند خوراک خوبی برای محتوا باشد.
به یاد بیاور تعداد کمی از برندها تحقیقات اصلی را انجام می دهند زیرا این یک فرآیند زمان بر است که به مهارت هایی برای اجرای خوب نیاز دارد. اما وقتی به درستی انجام شود، میتوانید انتظار نتایج باورنکردنی را داشته باشید (گزارشهای تحقیقاتی اصلی، آهنرباهای پیوند هستند!).
به طور مشابه، فرض اصلی که میخواهید صحت را ثابت کنید – یا رد کنید چیست؟
فرض کنید در تصمیم گیری بین سه موضوع مختلف برای پست بعدی وبلاگ خود گیر کرده اید. شما مطمئن نیستید که مخاطب شما به کدام یک بیشتر علاقه مند باشد.
اگر به بینش عمیق در مورد یک موضوع عمیق نیاز دارید، قطعا از یک ابزار استفاده کنید و یک نظرسنجی رسمی ایجاد کنید.
شما قادر خواهید بود به آنها ارزش بی نظیری در محتوا بدهید زیرا محتوای شما برای آنها طراحی شده است.
نظرسنجی ها و نظرسنجی ها به شما در انجام این کار کمک می کنند.
4 نکته برای ایجاد نظرسنجی و نظرسنجی که داده های مفیدی به دست می دهد
در اصل، بازاریابی محتوای شما به اندازه دانش شما از مخاطبان است.
زیرا چیزهایی وجود دارد که فقط با این نوع تحقیقات می توانید یاد بگیرید.
بینش عمیق تری از مخاطب دریافت کنید
حال، چگونه از نظرسنجی ها و نظرسنجی ها برای اطلاع رسانی تولید محتوا استفاده می کنید؟
اما فقط از یک نفر نپرسید. پرسیدن زیاد. از قدرت جمعیت بیرون بکش.
اکنون، زمان و مکانی برای سوالات باز وجود دارد. پاسخ ها و نظرات مختلف می توانند روشنگر باشند – تا زمانی که زمان و منابع لازم برای بررسی همه آنها را داشته باشید.
تجزیه و تحلیل خود را در یک لیست برای تحقیقات بعدی و درج در محتوای خود ثبت کنید.
یک گزارش تحقیقی اصلی ایجاد کنید
بسته به عمق، دقت و حجم نمونه نظرسنجی، میتوانید نتایج را به یک گزارش تحقیقاتی قانعکننده در مورد یک موضوع خاص تبدیل کنید.
اکنون که میدانید در یک نظرسنجی یا نظرسنجی چقدر پتانسیل وجود دارد، نادیده گرفتن آنها به عنوان ابزاری در بازاریابی محتوا احمقانه است.
این بدان معناست که اگر برای جمعآوری دادهها و بینش در مورد مخاطبان خود به منابع دیگری تکیه کنید، این بینش کاملاً دقیق یا معتبر نخواهد بود.
شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد چی مخاطبان شما با مشاهده تجزیه و تحلیل سایت، نرخ تبدیل و ترافیک وب سایت شما این کار را انجام می دهند.
در نهایت امیدوارید از نظرسنجی/نظرسنجی خود چه چیزی بیاموزید؟ ذره ای از دانش در دل همه چیزهایی که شما در تلاش برای یافتن آن هستید چیست؟
برای ایجاد نظرسنجی یا نظرسنجی نیازی به استفاده از ابزار خاصی نیست.
هیچ دو مخاطب برندی دقیقاً شبیه هم نیستند.
در اینجا مثال دیگری از Nextdoor آمده است که با یک نظرسنجی کوتاه و چهار سؤالی، در مورد تجربه مرکز راهنمایی خود بازخورد می خواهد:
گاهی اوقات، ساده ترین نظرسنجی مفیدترین نتایج را ایجاد می کند. از این رو: از مخاطبان خود بپرسید که چه نوع پست هایی را می خواهند در وبلاگ شما ببینند.