چگونه هوش مصنوعی ارزش را از منبع واحد حقیقت داده شما باز می کند


با افزایش تقاضاها و انتظارات مشتریان، بازاریابان تلاش می کنند تا زمان بندی و تاثیر و بازگشت سرمایه (ROI) تعاملات مشتری را بهبود بخشند. دستیابی به این چشم انداز همچنان یک نبرد دشوار است که با افزایش تعداد فن آوری های بازاریابی که سیلوهای داده و سفرهای پیچیده مشتری را تولید می کنند، به چالش کشیده می شود. بازاریابان به طور خستگی ناپذیری با منابع داده تکه تکه شده بدون یک منبع حقیقت کار می کنند.

به Snowflake’s Lourenco Mello و Julian Forero بپیوندید تا بفهمید چگونه ابر داده پایه و اساس استراتژی بازاریابی مبتنی بر داده شما است.

ثبت نام امروز برای “چگونه هوش مصنوعی ارزش را از منبع حقیقت داده شما باز می کند، ارائه شده توسط Snowflake.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-how-ai-unlocks-value-from-your-single-source-of-data-truth-388717