اگرچه ما در استفاده از اصطلاح پس از همه گیری با اطمینان تردید داریم، بازاریابی امروزه در فضایی انجام می شود که توسط COVID-19 تغییر کرده است - شاید به طور غیرقابل برگشتی. بله، بازاریابان در حال بازگشت به محل کار هستند. بسیاری از کنفرانس ها و نمایشگاه ها به صورت حضوری بازگشته اند. امکان ملاقات و احوالپرسی با مشتریان احتمالی به جای حضور در فیلم وجود دارد.
اما بعید به نظر می رسد که اهمیت بازاریابی دیجیتال کاهش یابد. با آن تأکید بیشتر بر محتوای دیجیتال و تجربه دیجیتال، گسترش تجارت الکترونیک در تقریباً هر عمودی و علاقه به رویدادهای مجازی می شود.
معنی آن چیست؟ حدس زدید: اهمیت رو به رشد پشته دیجیتال مارکت.
"راه اندازی مجدد بازاریابی عالی." ما همچنین شاهد تغییرات بزرگی در جنبه انسانی بازاریابی هستیم. بسیاری از متخصصان بازاریابی این فضا را ترک کرده اند. دیگران از موقعیت های معمولی به کار آزاد یا قراردادی تغییر مکان داده اند. فرصت های بزرگ - و همچنین چالش هایی - برای افرادی که در مراحل اولیه حرفه شان هستند، چه به عنوان بازاریاب یا حرفه ای عملیات بازاریابی، وجود دارد.
کریس پن، دانشمند داده و مشارکت کننده MarTech این را "راه اندازی مجدد بازاریابی عالی" ما سؤال جدیدی را در این نسخه از نظرسنجی مطرح کرده ایم که از شما می پرسد آیا شما شاهد همان پدیده هستید، چه در سازمان بازاریابی خودتان یا دیگران.
پول را دنبال کنید. ما همچنین مثل همیشه می پرسیم که آیا شرایط به صورت مثبت یا منفی بر حقوق و همچنین مسیر شغلی شما تأثیر می گذارد.
مانند قبل، ما با اسکات برینکر و chiefmartec.com برای انجام نظرسنجی تکمیل آن نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد، و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن نتایج به زودی هستیم.
در نظرسنجی حقوق و شغل MarTech شرکت کنید
جدید در زمین موتورهای جستجو