چگونه ChatGPT می تواند به شما در ایجاد محتوا برای سئو کمک کند

چگونه ChatGPT می تواند به ایجاد محتوا برای سئو کمک کند؟

من مجبور شدم با دستورات اضافی بازی کنم تا پس‌زمینه را تغییر دهم و محاسبات را درست انجام دهم، اما این نسخه نهایی است.

ماشین حساب نوشتن هوش مصنوعی

طرف دیگر این است که در حالی که ChatGPT می تواند در برخی از سناریوهای ایجاد محتوای SEO بسیار مفید باشد، می تواند خطراتی را نیز برای سایت های شما ایجاد کند. (ناگفته نماند، هنوز در چندین کار بسیار بد است.)

در این مقاله، برخی از زمینه‌های کلی را بررسی کرده‌ایم که ChatGPT می‌تواند به ایجاد محتوا برای سئو کمک کند. با بهبود پلتفرم، لیست نیز به طور مداوم رشد خواهد کرد.

مانند بسیاری از موارد در سئو، اگر سوال شما این است که «آیا محتوای هوش مصنوعی کار می‌کند»، پاسخ واقعاً «بستگی دارد».

همچنین می‌توانید از این ابزار بخواهید که پاراگراف اول شما را بهتر بر روی آنچه جستجوگر برای کمک به تعامل در هنگام ورود اولین بازدیدکننده به صفحه جستجو می‌کند، متمرکز کند:

بازنویسی مقدمه

خیلی زیبا نیست و ریاضیات بدیهی است اشتباه است، اما این یک شروع است. بعد، یک دستور دیگر اضافه کردم:

کد ChatGPT برای ماشین حساب

(و ابزار هوش مصنوعی تصویر Canva مشکلات مشابهی داشت، بنابراین فعلاً باید داده های خود را به یک ابزار منتقل کنید و اینفوگرافیک را به صورت دستی ایجاد کنید.)

خوشه بندی محتوا و تحقیق کلمات کلیدی

هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از بسیاری از ابزارهای بازاریابی است. بسیاری از ابزارهایی که سازندگان محتوا اغلب استفاده می‌کنند مانند Canva، Notion و دیگران، ابزارهای هوش مصنوعی را به پیشنهادات خود اضافه کرده‌اند.

ChatGPT برای بسیاری از افراد در ایجاد محتوا و فضاهای سئو مورد توجه است – و حتی به نظر می رسد که در حال توسعه باشد. وسواس الهام بخش خود گوگل

به این ترتیب، آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد اعلان‌ها – از جمله انواع اعلان‌هایی که ابزارهای هوش مصنوعی با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند و نحوه بازگرداندن یک وظیفه پس از اینکه درخواست شما خروجی‌ای را که نمی‌خواستید برگرداند – برای کارآمدتر شدن، حیاتی است. فرآیند تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی.

این مقاله شما را از طریق برخی از عملکردهایی که می‌توانید برای کمک به ایجاد محتوا برای سئو استفاده کنید، به شما هشدار می‌دهد و در مورد برخی از خطرات مرتبط با برخی از آنها هشدار می‌دهد و در مورد زمینه‌هایی که ممکن است برای استفاده از یک ابزار متفاوت برای کار مناسب‌تر باشید، بحث می‌کند.

نوشتن پست های وبلاگ با ChatGPT

به جای اینکه از ChatGPT بخواهیم یک مقاله کامل را اجرا کند و بنویسد، می‌توانیم یک پاراگراف از نوشته خود به آن بدهیم و سپس از آن بخواهیم چیزی بسیار خاص برای ایجاد یک پاراگراف قابل استفاده بنویسد:

chatgpt-paragraph

با این طرز فکر، به استفاده از این ابزار فکر کنید که انگار یک SOP ایجاد می‌کند یا وظیفه‌ای را به یک فرد محول می‌کند. تو باید:

  • مطمئن شوید که کار با مجموعه مهارت های فرد مناسب است.
  • آنچه را که می خواهید به وضوح توصیف کنید.
  • اگر آنچه را که پس می گیرید آن چیزی که انتظارش را داشتید نیست، دقیقاً چه می خواهید.

چند نمونه در زیر آمده است.

کوتاه کردن پاراگراف ها

من خروجی کد اولیه را گرفتم و آن را مستقیماً در یک پست وبلاگ قرار دادم، و خروجی بسیار امیدوارکننده بود.

ماشین حساب ایجاد شده توسط ChatGPT

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/chatgpt-create-content-seo-392930

بدیهی است که بزرگترین سوال برای سئوکاران و افرادی که سعی در ایجاد محتوا برای جذب ترافیک از موتورهای جستجو دارند این است:

ممکن است بتوانید کدهای آن را پاکسازی کنید یا با کدهایی که قبلاً نوشته شده است مشکلات را برطرف کنید.

ایجاد تجسم داده ها و اینفوگرافیک ها

اگر فرآیند خود را برای ایجاد کلاسترهای موضوعی و تحقیق در مورد کلمات کلیدی بر اساس داده های متمرکز بر SEO دارید، ممکن است نخواهید به طور کامل برای این کارها به ChatGPT اعتماد کنید.

گوگل گفته است که نگرانی اصلی آنها این است که آیا محتوای هوش مصنوعی “مفید” است و اینکه تمام دستورالعمل ها و به روز رسانی های اخیر آنها (از جمله EEAT) برای محتوای هوش مصنوعی اعمال می شود.

من از استفاده از ChatGPT برای تولید کد برای من بسیار هیجان زده بودم. مردم گویا هستند استفاده كردن ابزاری است که می‌توان به عنوان یک توسعه‌دهنده کار کرد، بنابراین فکر کردم این فرصتی عالی برای ایجاد ابزارهای رایگان برای کمک به بهبود کیفیت محتوا و تعامل و استفاده در دسترسی به پیوند است.

علاوه بر تلاش‌های شما برای تولید محتوا، ChatGPT می‌تواند به شما در کارهای مختلف ارتقای محتوا کمک کند. می توانید از این ابزار برای ایجاد لیستی از پست های وبلاگ استفاده کنید:

ChatGPT - بهترین وبلاگ ها در زمینه نوشتن هوش مصنوعی
یک رویکرد خوب این است که در مورد چیزهایی که ChatGPT در آنها خوب است (و چیزهایی که خوب نیست) فکر کنید و چگونه آنها می توانند به شما در تلاش های روزمره کمک کنند.

چیزهای دیگری که می‌توانید ChatGPT را در این راستا انجام دهید عبارتند از:

  • توضیحات محصول: این زمانی است که شما اطلاعات اولیه در مورد محصول را تغذیه می کنید. به یاد داشته باشید، ChatGPT نمی تواند وب را بخزد و اطلاعاتی درباره یک محصول به شما بدهد، و اطلاعاتی که دارد ممکن است قدیمی باشد.
  • خلاصه محتوا یا منبع: می توانید یک پست وبلاگ، مقاله تحقیقاتی و غیره را خلاصه کنید (و به آن پیوند دهید).
  • منابع و منابع: می‌توانید از ChatGPT بخواهید فهرستی از کتاب‌هایی که خوانندگان شما دوست دارند یا فهرستی از منابع عالی ایجاد کند (اگرچه دوباره مراقب باشید منابع مبتنی بر وب را که ابزار برای شما تولید می‌کند بررسی کنید).

ایجاد طرح کلی از پست های وبلاگ

خطوط کلی پست وبلاگ Chatgpt

و همچنین می توانید از آن برای تقسیم لیستی از اصطلاحات به خوشه های ساده استفاده کنید:

خوشه کلمات کلیدی مرتبط با نوشتن هوش مصنوعی

و به روز رسانی دیگری با برخی بهبودها داشت.

ChatGPT-calculate-savings

من سعی کردم یک ویجت ماشین حساب رایگان ایجاد کنم که با یک دستور فوق العاده ساده شروع می شود:

کد ChatGPT

مانند فهرست‌های آمار، می‌توانید استخراج آمار مربوطه را به ChatGPT واگذار کنید و سپس از آن‌ها در اینفوگرافیک استفاده کنید.

برای دریافت ایده‌های کلیدی بیشتر از زوایای مختلف، بپرسید:

  • برای واژه نامه اصطلاحات مرتبط با موضوع شما.
  • برای مفاهیم سطح بالا مرتبط با موضوع شما.
  • برای دسته های مربوط به جایگاه یا موضوعات فرعی مرتبط با موضوع شما.
  • سوالاتی که یک فرد علاقه مند به شغل شما می پرسد.

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر، فقط می توانید 4096 کاراکتر را در جعبه گفتگو ChatGPT وارد کنید. محدودیتی برای تعداد عباراتی که می‌توانید برای خوشه‌بندی ارسال کنید وجود دارد، و دوباره این‌ها بر اساس داده‌های متمرکز بر SEO دسته‌بندی نمی‌شوند.

دستیار توسعه

همانطور که خود ابزار اذعان می کند، موارد زیادی وجود دارد که اشتباه می کند:

chatgpt-incurate-information

همچنین می‌توانید گروه‌بندی‌های مختلفی مانند خوشه‌بندی بر اساس قصد یا اصطلاحات حاوی کلمات مشابه را امتحان کنید.

خوب به نظر می رسد، درست است؟

گفته شد که می توانید از ابزار برای طوفان فکری استفاده کنید:

ChatGPT لیست بزرگی از کلمات کلیدی

ChatGPT چند عملکرد خاص را انجام می دهد که می تواند به شما در ایجاد محتوا برای سئو کمک کند مانند:

  • نوشتن کل پست های وبلاگ، مقالات و صفحات فرود مبتنی بر سئو.
  • ایجاد تحقیقاتی که می توانید از آن در محتوای متمرکز بر سئو استفاده کنید.
  • انجام وظایف خاص سئو برای حمایت از تولید محتوای شما، مانند تحقیق کلمات کلیدی یا خوشه بندی محتوا.
  • ایجاد عناصر و پیشرفت های قابل جاسازی در محتوای خود برای بهتر و قابل پیوند کردن مقاله ها.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بنابراین این که آیا می‌توانید با محتوای ChatGPT دست‌نخورده اجرا کنید یا خیر، یک سوال در مورد آنچه می‌خواهید انجام دهید و آستانه خطر شماست.

ایجاد زیربخش ها، توضیحات متا و بلوک های محتوای کوتاه

همانطور که می بینید نمودار او برای مدتی به سمت بالا و سمت راست حرکت می کرد (تا زمانی که اینطور نبود).

گفتنی است، داشتن ChatGPT ایجاد یک طرح کلی می‌تواند ایده‌های خوبی به شما بدهد و پیش‌نویس‌های مقاله‌تان را شروع کنید.

لیست آمار

لیست آمار

من سعی می کنم ChatGPT را بیشتر به عنوان یک دستیار نویسندگی و تحقیق بدانم تا یک “خلق محتوای هوش مصنوعی”.

اگر می‌خواهید به پاراگراف‌های کوتاه پایبند باشید و محتوا را ویرایش کنید تا اسکن‌پذیرتر باشد، می‌توانید از ChatGPT بخواهید پاراگراف‌های شما را برای شما تجزیه کند:

ChatGPT-edit-blog-post

اضافه کردن عنوان های فرعی به مقاله

این دستوری است که برای من کار کرد:

ChatGPT - عناوین فرعی

تمرکز بر محتوای خود

در حالی که می‌خواهید مراقب میزان محتوایی باشید که به ChatGPT اجازه می‌دهید روی آن اجرا شود، می‌توانید چند کار را انجام دهید تا محتوایی را که تولید می‌کند مفیدتر کنید:

  • درخواست های خاص: در مورد زاویه ای که می خواهید ابزار بگیرد، اعلان های بسیار خاصی بدهید.
  • داده های آموزشی: یک پاراگراف از نوشته خود یا نویسنده ای که می خواهید از آن تقلید کند برای بهبود سبک نوشتاری به آن بدهید.
  • حجم را محدود کنید: با محدود کردن مقدار محتوای مورد انتظار، احتمال بیشتری برای دریافت خروجی مناسب خواهید داشت

اکنون ممکن است به یک عملکرد نسبتاً ایمن برای ChatGPT نزدیک‌تر شده باشیم، که بیشتر یک دستیار نوشتن است تا نویسنده مقالات کامل.

با حوصله کافی، احتمالاً انواع مختلفی از ویجت‌ها وجود دارد که می‌توانید ChatGPT را برای خود بسازید، مانند:

  • تشکیل می دهد.
  • برنامه های کاربردی ساده
  • جداول.
  • پلاگین های ساده

اگر کسب‌وکاری دارید، باید نگران صحت محتوای ChatGPT نیز باشید، همانطور که در مورد نویسندگان داخلی یا آزاد کار می‌کنید.

ChatGPT می‌تواند کل پست‌های وبلاگ را در چند دقیقه بنویسد (و اگر خروجی‌ای که ایجاد می‌کند نشانه‌ای باشد، نسبت به آن خیلی متواضع نیست):

chatgpt-نوشتن-وبلاگ-پست

مجدداً، به یاد داشته باشید که داده‌هایی که ابزار آموزش داده شده است به‌روز نیستند، بنابراین برخی از ایده‌هایی که ایجاد می‌کند ممکن است چیزهایی باشد که وبلاگ از زمان جمع‌آوری داده‌های آموزشی برای ChatGPT درباره آن نوشته است.

خلاق باشید و به دستورات خود مسلط شوید

برای بهبود بیشتر قابلیت اسکن مقاله خود، می‌توانید از ChatGPT بخواهید که زیرعنوان‌هایی را برای محتوای شما ایجاد کند. شما باید در درخواست های خود در اینجا بسیار دقیق باشید، در غیر این صورت فقط یک طرح کلی خواهید داشت.

اگر سایت بسیار معتبری مانند Bankrate یا CNET دارید، ممکن است دسته ای از موضوعات وجود داشته باشد که محتوای هوش مصنوعی می تواند رتبه بسیار خوبی داشته باشد، حتی با حداقل ویرایش.

متأسفانه به نظر می رسد DALL-E در حال حاضر قادر به ارائه متن انگلیسی در تصاویر نیست:

به او بدهید

و حتی می تواند موضوعات وبلاگ را برای سایت های خاص ارائه دهد و ایمیل های ارتباطی شما را بنویسد.

همانطور که قبلاً در بالا مشاهده کردید ChatGPT اجازه می دهد برخی از نادرستی ها از بین بروند و ممکن است به این زودی جایگزین ویرایشگرهای انسانی کامل نشوند، اما این ابزار می تواند به پاکسازی برخی از عناصر در مقاله شما کمک کند.

اگر محتوای متمرکز بر سئو ایجاد می‌کنید، این ابزار کارکرد ابزارهایی مانند Clearscope، Market Muse، Content Harmony یا موارد مشابه را که خلاصه‌ها و خطوط کلی محتوا را به طور خاص بر بهینه‌سازی مقاله برای رتبه‌بندی جستجو تولید می‌کنند، انجام نمی‌دهد.

آنها اخیراً دوباره در این مورد نوشت، به صراحت می گوید هیچ ممنوعیتی برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در نتایج جستجوی Google وجود ندارد.

همچنین می‌توانید از ابزار «نمرات محبوبیت» را برای عبارات بخواهید، اما همانطور که ChatGPT به شما می‌گوید که نمی‌تواند به داده‌های جستجوی فعلی دسترسی داشته باشد، بنابراین حتماً با ابزار کلیدواژه مورد علاقه خود بررسی کنید.

مجدداً تأکید بر این نکته مهم است که اطلاعاتی که از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT دریافت می‌کنید اغلب ممکن است اشتباه یا گمراه‌کننده باشند، اما می‌توانید از این ابزار به‌عنوان یک دستیار تحقیقاتی برای ایجاد سریع فهرست بزرگی از آمار برای خود استفاده کنید.

بازنویسی و ویرایش محتوا

فکر کردم شاید جالب باشد ببینم که آیا ChatGPT می تواند به من کمک کند تا با استفاده از ابزار خواهر خود DALL-E (مثل آن زمان) یک گرافیک ایجاد کنم گوگل هوم با الکسا صحبت کرد) و از آن درخواست کرد:

ایجاد تجسم داده ها و اینفوگرافیک ها

شما می توانید ابزار را با ورودی های مختلف به صورت زنده در سایت ما آزمایش کنید اینجا.

اگر شما یک ناشر مستقل هستید که هزاران پست وبلاگ تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر می کند، یا فقط سایتی هستید که دارای اعتبار کمتری است که محتوای هوش مصنوعی زیادی را منتشر می کند، ممکن است چندان خوش شانس نباشید (نمونه مارک ویلیامز کوک را در نظر اول ببینید. اینجا):